סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 6 שנים. 16 באוגוסט 2017 בשעה 21:19

זה היה סשן מיוחד יוצא דופן.

-בלי סקס אבל המון מיניות.

-עם מסיכה אבל את היית הכי עצמך.

-הגשמת פנטזיה שלה אבל מגע כמעט ואין.

-ציות לתסריט ובימוי מוכן מראש אבל גם שיחרור מוחלט.

הגעת בבוקר ידעת בכללי מה יהיה אבל לא לגמרי לפרטי פרטים. הכל כרגיל איתי מתחיל בחיבוק ארוך כזה שזמן רב לא הרגשת ואת נמסת לתוכו ולתוכי. לקחתי אותך לדירה, בית שחיים בו שתרגיש בנוח היא הייתה ביישנית. לחוצה אבל מסתירה זאת עם צחוק. היא עברה הרבה והתנסתה המון מצד אחד ומצד שני חסרת ניסיון והבנה . זה היה הפעם הראשונה שלה. היא מלאת ביטחון אבל עמוק בפנים היא עדיין חושבת על העבר שלה. מתי שלא העריכה עצמה ועדיין תמיד בראשה המחשבה "שמנה".

 

שוב חיבוק וסיגרייה להירגע קצת סמול טואלק . והטלפון מצלצל הוא כמעט כאן אמרתי לה אחרי שניתקתי.

היא הלכה להתלבש כולה נרגשת . זה חלום שלה ושאף פעם לא הבינה שהיא יכולה וצריכה להגשים אותו . אבל אמרתי לה הסברתי ודחפתי.

היא יצאה מהחדר סקסית נשית מהממת במחוך שחור וירכונים. הסמיקה קצת מהמבט שלי וביקשה עזרה לקשור את המחוך. קשרתי ומרגישים את הביטחון שלה עולה. הצחוק נהייה יותר כנה פחות מאולץ . והינה היא מסתובבת בבית זר בבגדים שלובשת לראשונה מול גבר אחר. והיא משוחררת נינוחה . שיערה השחור מקפץ איתה . והחיוך אוחחח החיוך שלה שתמיד צובט בליבי כשאני רואה אותו. היא עכשיו מקפצת מלאת אנרגיות כמו ילדה לא יכולה לשבת בשקט . שינוי טוטאלי מהאישה שחיבקתי רגע לפני. כולה טיז וסקס אפיל. והינה דפיקה בדלת.

הוא נכנס יושבים מדברים מתאמים ציפיות . הוא מושלם למשימה ישיר, יודע את העבודה, אבל מנומס, אדיב ומעל לכל מצחיק וזורם עם הבדיחות של שנינו . לאחר ההיכרות הקצרה מתחילים את העבודה.

היא מתיישבת על הספה והוא מנחה אותה איך לשבת , איך להביט, מתי לעמוד ועוד... והיא מביטה בי בטוחה שהיא בידיים טובות ומבצעת כל דבריו. הוא מרים את המצלמה ומתחיל לצלם.

זו המשימה להראות לה כמה היא יפה וסקסית. להראות לה את השינוי שהצליחה לבד לעשות לעצמה . ולתת לאישה המינית שבה להשתחרר לדגמן ולהצטלם. היא תמיד התביישה מול מצלמות אפילו הפייסבוק שלה אין בו תמונת סלפי אחת שצילמה בעצמה. הרי היא לא יפה היא לא סקסית כך חשבה לעצמה אבל באותו הזמן ראיתי שיש בתוכה חיה רעבה לתשומת לב רעבה להרגיש כמה רוצים אותה והסשן הזה המטרה שלו שלו לשחרר את אותה חיה.

וכך היה המצלמה התאהבה בה וכך גם אני והצלם. צילמנו אותה בשלל תנוחות איתי ולבד. היא הוציאה את כל הרגש שבה של הנשלטת שבה אבל גם את החיה המינית שבה השתחררה טוטאלית. צחקה נהנתה. והטריפה אותנו. היא ראתה איך אנחנו מגיבים אליה והתחילה להשתכר מהכוח ותשומת הלב ניסתה לשחק בנו. אני בתגובה החלטתי לקשור אותה. פעם ראשונה גם שהרגישה את החבל אבל הביטחון שלה בי והנינוחות שלה ריגשו אותי. היא ניקשרה לחוסר אונים מוחלט וצולמה כך ותמיד תמיד עם החיוך הזה.

בסוף הצלם הלך והיא עדיין סקסית אישה מלאת ביטחון שונה מאחת הסמוקה שבה.

זה היה סשן לכל דבר היא צייתה והובלה . עשתה כל משימה. זה היה סשן בלי כאב, בלי משחקים, בלי שיוך רק אמון וביטחון. וזה השיג את המטרה 

היא הגיעה כילדה קופצנית מתרגשת להגשים חלום אבל יצאה כאישה בשלה מינית שרוצה לטרוף את העולם....

 

תותי 35 - מדהים ❤
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י