סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 6 שנים. 20 באוגוסט 2017 בשעה 6:59

בהחלט הגיע לה לגמור. 

אחרי שיצאנו מהמועדון לפנות בוקר והנסיעה הביתה עברה לה לאיטה, הרגשתי את העייפות נוחתת עלי וזה לא דבר טוב בזמן נהיגה. אפילו הקפה של ארומה לא ממש עשה את העבודה.

היא ישבה לידי, גם היא עייפה אבל שומרת עלי שלא ארדם בטעות, הדיבורים מחרמנים אותנו מחדש, היא מורידה את התחתון ואני שולח אצבע לתוכה, היא רטובה, רטובה מאוד. ביד אחת אני נוהג ברכב ובשניה נוהג בה, אצבע שלי על הדגדגן שלה וחודרת לתוכה בקלות עם כל הרטיבות שבה, החזיה מוסרת גם היא, היא עכשיו לידי רק עם שמלת בד דקה וכלום מתחת מדגישים את השדיים שלה.

היא מתכופפת אלי ופותחת את המכנס שלי, מותחת את חגורת הבטיחות כדי שתוכל להתכופף מספיק, הפה שלה עוטף את הזין שלי, הרגשה נפלאה לקבל מציצה במהירות של 100 קמ"ש. הזין שלי מתקשה ואני רוצה לזיין אותה. אני יורד מהכביש לדרך צדדית שמובילה לאתר טיולים, עוצר בחניה הריקה, אין שם איש בשעות האלה. יוצאים מהרכב, אני מכופף אותה קדימה על מכסה המנוע. מרים את השמלה שלה וחושף את התחת שלה לאוויר הלילה הנעים. רוח קלילה ונעימה. אני נצמד אליה ומתחיל לזיין אותה, שקט בחוץ ואני שוצע את הנשימות שלה, את ההנאה שלה. אני מסובב אותה אלי, מנשק אותה, מושך את השמלה שלה למעלה ומשאיר אותה לעמוד עירומה בחוץ, אני לוקח את השמלה ונועל אותה באוטו, ושם את המפתחות אצלי בכיס, היא נשארת לעמוד בחוץ חשופה לגמרי, רק עם נעלי עקב, אני נהנה מהמראה הסקסי הזה. אני אומר לה לצעוד קצת ככה, היא מתחילה ופתאום דווקא ברגע הזה רכב מתקרב אלינו, היא מנסה להתחבא מאחורי האוטו, האורות של הרכב מאירי לכיוון שלנו אבל הוא רק מסתובב ונוסע חזרה, אני פותח לה את הרכב והיא לובשת את השמלה חזרה, עוד כמה דקות אנחנו בבית.

חונים בבית, תוך שתי דקות היא כבר שוב ללא כלום ואני בתוכה, עומדת על ארבע אני מושך לה בשיער והיא מיללת בהנאה, הגניחות שלה מתגברות והרטיבות משפריצה ממנה, היא נוחתת על המיטה אחרי גמירה, אני מרים אותה מחדש, שוב פעם אני בתוכה, לא מוותר עד שאני שומע אותה גומרת שוב. היא נשכבת על המיטה, מחייכת מסיפוק. היא לוקחת סיגריה וניגשת לחלון, מציתה את הסיגריה ולוקחת לגימה מהמשקה הקר, נושפת את העשן אל תוך הלילה, עוד לגימה מהמשקה, מתכופפת קדימה ומבליטה את התחת שלה כלפי. אני לוקח ביד את המכשיר הרוטט הקטן, מצמיד לה לכוס הרטוב, לדגדגן שלה, היא שוב גונחת, הגניחות הופכות ליללות, היא שוב מיוחמת, אני מצמיד את המכשיר אליה, היא אומרת שזה יותר מדי אבל אני לא מרפה, היללות מתגברות, נצמד אליה עד שאני שומע את היללה הזאת ומרגיש את הרטיבות נוזלת ממנה. עכשיו אני מנצל את הרטיבות וחודר לתוכה עד שאני גומר.

 

היא הייתה כל כך טובה היום שפשוט הגיע לגמור והרבה.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י