לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתאומית לעד

ורק איני יודעת אם היה זה מבט עיניך
שהצית בי ברקים לרבבה
לא ידעתי אם הלכתי איתך ואליך
ברחובות הלומי אהבה

היה אביב והצחוק נסתר בכל ניצן פוקע
וברית דם ויין כרותה
ולכל אחד שהעיף בי מבט משתוקק וכמה
האמנתי שהוא אתה

(ל.גולדברג)
לפני 6 שנים. 27 באוגוסט 2017 בשעה 15:41

 

לדעת ממה אתם בכל זאת חוששים כשאתם כאן.

אחרי הכל אתם מסתתרים כאן מאחורי מסכה עם שם בדוי, כך שלכאורה אתם יכולים לכתוב כל מה שעולה על דעתכם.

ובכל זאת, האם יש מישהו או משהו שעוצר בעדכם מלהיות כאן הכי אתם שאפשר? האם צברתם כאן מפגשים עם אנשים שלא הייתם רוצים שיקראו אתכם וידעו מה קורה אתכם היום? האם יש כאלו שהייתם מעדיפים שלא ידעו שאתם כאן? שלא יקראו תגובות שלכם בפוסטים של אחרים? 

 

אני תוהה, כי בזמן האחרון אני שמה לב לפוסטים יפהפיים שלכם שנמחקים זמן קצר לאחר פרסומם,

 

לפעמים אני נכנסת לפוסט מיוחד שאהבתי כדי לחזור ולקרוא אותו שוב בזמן שדעתי אינה מוסחת כפי שהיתה בקריאה הראשונה,

והופ... הוא כבר איננו. לפעמים ההתרעה על מחיקת הפוסט תגיע מיד בעת פרסומו.

משפטים כמו "יושמד בעוד ****" וחבריו. לעתים מדובר בתמונה חושנית וחושפנית. במקרים כאלו אני באמת תוהה אם אלו המעלים את התמונה אינם מודעים לכך שכל אחד יכול לצלם את המסך ולאחר מכן להשתמש בתמונה שלכם, ככל העולה על טיפשותו.

 

אני תוהה, כי מעולם לא מחקתי משהו שכתבתי כאן. בעצם פעם אחת בלבד, כשקלטתי בשניה שאחרי הפרסום שהעליתי משהו שהיה מיועד לפייסבוק שלי, אבל הספקתי לעשות את זה ממש באותה השניה וממילא מדובר באירוע נדיר במיוחד. 

סקרנית להבין מה מניע את ההתנהלות של רבים מאותם אלו שמנהלים כאן בלוג.

האם יש ביניכם כאלו שלא מרגישים כאן בטוחים מספיק? זה בולט במיוחד אחרי שאני מעלה פוסט שנשאר מנוטרל מתגובות ובמקביל מייצר עשרות תגובות בפרטי (ואני מתכוונת לתגובות בפרטי שמתייחסות למה שכתבתי בפוסט, לא תגובות שמנסות ליצור איתי קשר כלשהו, כי זה ברור לי למה מעדיפים לעשות בפרטי) 

מסקרן אותי לדעת אם אתם חוששים ממשהו ולמה.. כמובן שאם מסובך לכם להגיב כאן מאותה הסיבה, אשמח לקרוא את התשובות שלכם בפרטי... 

 

* פוסט זה ישמיד את עצמו מיד אחרי שתענו 😉

 

** צורך עז בער בי לכתוב את זה פעם ולא להתכוון לאף מילה ✨

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קטנהגדולה - יש מישהו אחד שקורא את הבלוג שלי ומפריע לי טיפה. שזה משהו שאני צריכה להתמודד איתו, האופציות לא מרובות כנראה... קורה שאני מכניסה לטיוטות פוסט שגורם לי להרגיש חלשה, כנראה התמודדות שלי עם עצמי.
:)
לפני 6 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - קטנה גדולה שאת!!!! תודה גדולה על תגובה כנה כל כך. מעניין אם יש אופציה כמו בפייסבוק לנטרל ניקים מסויימים מפוסט ספציפי שאותו את לא מעוניינת שיקראו.
לא מדברת על חסימה, אלא ניטרול מקריאת פוסטים ממסויימים, בטוחה שזה משהו שיש דרך לעשות בהגדרות הכלליות, כי מרגיש לי חבל שבמקום כזה, אנשים לא יכולים להרגיש בנוח להתקלף מכל המסכות.
לפני 6 שנים
ivy​(נשלטת) - אעיד על עצמי, אני מאד אימפולסיבית , גם בכתיבה, לפעמים אני כותבת כשאני במצב נתון כועס/עצוב וכו ואחרי שאני נרגעת לא בא לי לראות שוב את הפוסט שמזכיר לי..
לפני 6 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - נהדרת. תודה על זה }{
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י