בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 6 שנים. 4 בספטמבר 2017 בשעה 18:52

המוזה נושבת להרבה כיוונים. באיזה שביל נלך קודם?

מעצבי אתרי אינטרנט לומדים כלל אצבע חשוב- כל מילה 100 דולר. אין זמן לקרוא מגילות, בטח לפני שיצרת לך קהל שבוי, וזו המטרה של פוסט זה. לפניכם פסקה אחת בלבד על כל אחד מהנושאים שמתחשק לי לכתוב עליהם. לא תקציר מנהלים, ולא תלוש מהמציאות. המלצה שלכם מאיפה מתחילים, נדבר בתגובות-

 

סשן שני, חלק ראשון.

עבר כמעט שבוע מהסשן הראשון ביני לבין ליידי, וההתחלה היתה דומה עם נחיתה רכה לתוך כלובון נעול. הפעם הבחירה היתה שלי לאיזה אחד להיכנס ולנמק עבורה למה דווקא הוא. בחרתי בכלוב המתכתי, הפצפון, שלמרות שהוא כביכול הכי נוקשה מבחינת מרחב ההתנפחות של הזקפה, הוא מאפשר הכי הרבה מגע והכי צנוע מתחת לבגדים. אם עד היום הייתי נעול כחודש ימים בסך הכול בין נעילה לנעילה, איתו שרדתי את התקופות הרצופות הארוכות ביותר. פלסטיק נשבר בסופו של דבר וגם מגרד, ממתכת קשה יותר לברוח. נעולים וזהו. היא שולחת לי סמיילי. מי יודע אם אשתחרר בסוף הסשן הזה... אפשר רק לקוות.. שלא.

 

OSA, והשימוש בו1.

לא זוכר איך נתקלתי באתר הזה, אבל הוא אחד הכיפיים למי שמוכן2 להתמסר לרגע אחד, לשכוח מהמניירות, ולעשות מה שאומרים לו. שולטים תמשיכו לקרוא- גם לכם יש שם מקום חשוב. האתר OneSubmissiveAct.com הוא לוח של שולטים המפרסמים משימות באנונימיות לגבי תוכנן. הנשלטים מצידם יודעים רק את רמת הקושי של המשימה ובאם הם אמיצים מספיק- לחיצה על הכפתור והם מחוייבים לשלוח תמונה לשולט. לחילופין- אלו יציעו את עצמם לכל תחת הצבת גבולות המוסכמות לפי אותו הסולם שהשולטים קבעו, וציון קווים אדומים. נראה לי שבחודש הראשון הגעתי לתריסר תמונות בשבוע בממוצע- כאלו שנדרשתי אליהן וכאלו שקיבלתי אליי. הקצב בו מגיעים שם לביצוע הוא בלתי ניתן להשוואה לאתרי היכרויות BDSM אחרים, כולל כלובנו. וזה מה שיש לי להגיד לגביו...

 

עבד עברי, תקרא בעברית3.

כלבות הרפואה במשחק אוברווטצ' הופכות את חווית המשחק כתומכת לחימה לחוויה ארוטית

 

התהליך אותו צריך לקחת בשביל לשלב מעט BDSM במשחק אוברווטצ' שחזותו למראית עין היא כשל טלית שכולה תכלת פשוט למדי. בוחרים את הדמות 'מרסי' שחזותה בדרך כלל מלאכית ומלבישים אותה כשדונה, מרססים גרפיטי של חץ על אחד הקירות ומתכופפים תחתיו. אם יש לכם מזל, אחד הטנקים4 של הקבוצה יגיע אליכם ויסמן לכם את הסימן המוסכם ל'מובן'. אתם תשרתו ותמלאו את חובותיכם כלפיו במהלך כל שאר המשחק, ותחכו להודעה הפרטית שתגיע ממנו לאחריו.

המשחק לא נבנה עם קינק במחשבה תחילה. הוא מיועד לבני נוער. המפתחים היו כל כך יראים למיניות של המשחק עד כדי כך שהם הצניעו את האנימציה של אחת הדמויות בפוזה המדגישה את אחוריה מעבר לכתף בגלל שהייתה יותר מדי 'נועזת'. בתוך סצנת כלבות-הרפואה הנכבדת, שכל כולה החדרת ארוטיקה לתפקידי השחקנים התומכים במשחקים שונים, עובדים עם מה שיש5.

 

▼▲▼▲▼▲▼

 

1. אני מתכנן סדרה של פוסטים הקשורים באתרים BDSM-יים, שהם לא Fetlife. אתרים מיוחדים, כאלה שמרכזים קהל לפטיש ספציפי, שימושיים וכדומה. לא בהכרח במסגרת הבלוג. נראה לי שזה יותר מתאים לפורום השומם החולק שם דומה.

2. מכאן ואילך הכתיבה היא בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. תיקנתי חוזה שכירות לדיירת חדשה לא מזמן ונמאס לי לשים קו נטוי סופית 'X/ית' מלאנתלפיים פעם במסמך.

3. כלי התרגום האוטומטי של גוגל מזעזע, וחווית תרגום טוב יכולה לגרום לחרמנות אצל טובי הספיוסקסואלים. כשאמצא כתבות קינקיות מעניינות אתרגם אותן להנאת כולם כחלק מסדרה לא פורמלית. קרדיט יינתן לכותב (Luke Winkie) וקישור יינתן לכתבה המקורית בכל פעם.

4. ז'רגון פנימי של תחום הנושא שחסר לו תרגום משביע רצון יאמץ אותי יותר בפוסט המלא כשיבוא. כרגע לא חשוב לדעת מה זה טנק בהקשר של המשחק.

5. שיקרתי בכל הנוגע לפסקה אחת, אבל מסיבה טובה. הפסקה השנייה חשובה בשביל ההקשר, והיא מספיק קצרה. מבחינתי העניין בכתבה מתחיל איתה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י