לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 6 שנים. 7 בספטמבר 2017 בשעה 14:55

השעון מצלצל, מנער את שרידי השינה. לאט לאט פותח עיניים. נעמד על ברכיי. השינה על הריצפה לא הכי נוחה שרק שמיכה משמשת כמזרון מאולתר.  

כמה שעות קודם לכן, לילה, שקט בבית. אני נכנס להתקלח אחרי יום ארוך. נכנס למים החמים והנעימים, מסבן לאט לאט את כל הגוף. מביט בזין שלי, נעול ומכווץ לתוך הכלובון שלו, הכלובון הקטן הזה, בקושי שלושה וחצי ס"מ צפופים שאפילו שהוא רפוי לגמרי הוא עדיין מכווץ. כבר למעלה משבוע נעול וכנראה שישאר ככה לא מעט, בלי גמירה ואפילו בלי יכולת לעמוד.

אני יוצא מהמקלחת ונכנס לחדר, היא ממתינה לי על המיטה שרק שמיכה דקה מכסה את גופה. אני זורק את המגבת על הריצפה וניגש אליה, על השידה נר עיסוי דולק, על המיטה לידה קולר, אני מתכופף אלי ומנשק אותה, מרים את הקולר והיא נועלת אותו על הצוואר שלי. היא נשכבת על הבטן ואני שופך קצת שמן חם מהנר, מעסה בעדינות את כתפיה ואת הגב, מעביר את האצבעות שלי על עורה החשוף, ידי מלטפות ומעסות אותה, יורד לטוסיק, מעסה אותו ומנשק אותו, מרגיש איך הזין שלי מתחיל לטפטף. היא מסתובבת, אני שולח יד לכיוון שדיה אך היא הודפת אותי בעדינות, מסבירה לי שזה כרגע מחוץ לתחום בשבילי, "לראותם בלבד". 

אני יורד עם הלשון אל בין רגליה, נצמד אליה, מענג אותה, מרגיש את הרטיבות מצטברת. שומע את הגניחות שלה, לוקח את הויברטור הקטן ומצמיד לה לדגדגן, הגניחות מתגברות אני ממשיך עד שהיא גומרת ואז יורד לנקות עם הלשון לי, שותה את הרטיבות שלה. כמה הייתי רוצה להכניס לה עכשיו אבל מביט חסר אונים במנעול, אני שואל אותה אם היא לא רוצה את הדבר האמיתי. "אני רוצה, אבל הבא שיכנס אלי זה לא יהיה אתה, למעשה מחר אני אקבל זין אמיתי שאוכל להתענג עליו"

אני מסיים את הניקוי, " עכשיו הולכים לישון, אני רוצה את כל המיטה לעצמי, אתה תישן על ריצפה לידי." אני פורש את השמיכה לרגלי המיטה, הרצועה כבר ממתינה על הריצפה ומחוברת לרגלי המיטה, מנעול מחובר לקצה, אני נועל את הרצועה לקולר ומגיש לה את המפתח, "לילה טוב" היא נשכבת על הצד והשדיים שלה מולי, היא נשכבת  מספיק רחוק כך שהשרשרת מונעת ממני להגיע אלי. אני נשכב על השמיכה ומנסה לישון. חסר אונים על הריצפה לצד המיטה. עירום , נעול וקשור, כל המפתחות אצלה, אני שומע את הנשימות שלה הולכות ונהיות כבדות. היא נרדמת ומשאירה אותי ככה עם המחשבות והחרמנות. רק אחרי הרבה זמן העייפות מכריעה אותי ואני נרדם.

רק בבוקר שהשעון מצלצל אני רואה את הטוסיק שלה פונה אלי, הפעם יותר קרוב כך שאני יכול לנשק אותו, אני מעיר אותה בעדינות בנשיקות בטוסיק שלה. היא מסתובבת אלי ושולחת את רגליה, אני מנשק ומלקק את כפות רגליה. לבסוף היא מתעוררת ומתקרבת אלי, מנשקת אותי ומשחררת אותי מהרצועה.

"עכשיו תכין לי קפה......." 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י