בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 17 שנים. 29 בנובמבר 2006 בשעה 21:29

***
עם האוכל בא התיאבון וגם המשביעו רעב-המרעיבו שבע - פאק, אני שונאת שקלישאות מוכחות כנכונות. הסשן עם קלייר אתמול, היה כל כך מדהים ומספק, שהתיאבון שלי רק נפתח. כמה נפלא שלקייט אפשר לעשות הכול, אבל הכול:)

****

גרטה זכתה לחינוך גרמני ראוי. התפרצות רגשות לא באה בחשבון. היא רתחה על בגידתו של הנס, אבל לא התכוונה להראות לו את זה בצעקות או השתוללויות. הוא ישלם. כמה שהוא ישלם, אבל הכול באיפוק הראוי ובאכזריות אינטליגנטית.

"על 4 שניכם", ציוותה והצמידה לכל אחד מהם קולר ורצועה וכך הובילה אותם אל הסלון. השקט שלה היה מפחיד יותר מכל צעקה.
הנס כמעט יכל להרגיש את שקשוק הביצים שלו. הוא ידע שכאשר גרטה כועסת באמת, אין סיכוי שייהנה מהעונש.

גרטה הובילה אותו לשולחן הקפה שמול האח, בעטה בו קלות, עד שהבין שעליו להיכנס מתחת לשולחן וקשרה את רגליו לארבע רגלי השולחן. מעל לקולר הצמידה לו צווארון לבן מיוחד, כזה שמצמידים לכלב שנושך את עצמו ושמטרתו למנוע מהראש להתכופף. הנס נותר חסר אונים, עם מבט קבוע, מופנה קדימה ולא יכול לזוז. היא הכניסה עצם מפלסטיק לפיו וציוותה "שלא תעז להוציא אותה מפיך, כלב. אתה תצפה במה שקורה כאן, אתה תתחרמן, אתה תזדקף ולא תוכל לעשות דבר וזה יכאב הנס, הו כמה שזה יכאב". הנס לא העז להוציא הגה מפיו, פן העצם תיפול. הוא לא רצה להרגיז את גרטה עוד יותר וכבר חש בצביטה על כך שההשתתפות תמנע ממנו.

"ואת, כלבה מיוחמת, תקבלי את העונש שלך בדרך אחרת. רצית לגמור בלי רשות? אחרי שאני אגמור ממך עד שלא תוכלי לחשוב על להזיז את הלשון יותר בחייך, את תגמרי הרבה יותר ממה שאת מסוגלת, את תגמרי כל כך, שתתחנני לא לגמור יותר בחיים". קייט נרעדה, היא כבר הבינה שכאשר גרטה מאיימת, היא גם מקיימת.

גרטה פתחה את בגדיה ונותרה במחוך בלבד. ערוותה היתה חשופה, לבנה ומגולחת, אפילו בחדר החשוך נראתה זוהרת.

"תוציאי לשון, כלבה מיוחמת", ציוותה. קייט שלפה את לשונה. גרטה חיטטה לרגע בקופסת האביזרים והוציאה ממנה אטב. היא שלפה אותו, נתנה לקייט להתרשם מגודלו וחוזקו והצמידה אותו ללשון של קייט. הלשון השתרבבה מחוץ לפה. "כואב כלבה?", שאה בחיוך אכזרי. קייט הנהנה שוב. "טוב מאד", השיבה גרטה, "את תלמדי להוציא את לשונך כך, ארוכה ושימושית ובכל פעם שתתעייפי, תזכרי שאם תפסיקי, האטב יוצמד שוב ללשונך. ברור כלבה? את תהיי מאולפת וצייתנית". קייט הנהנה שוב באימה.

לאחר דקות שנראו כנצח, גרטה שחררה את לשונה של קייט ופישקה את רגליה, היא משכה בשיערה של קייט והצמידה אותה למפשעתה.
"כלבה טובה יודעת לזהות את הריח של גברתה, קדימה, תרחרחי כמו כלבה טובה". קייט צייתה והחלה להריח את ערוותה של גברתה.
היא לא הריחה כוס בחייה. אפילו לא את של עצמה, עצם הרעיון הגעיל אותה, אבל לא הייתה לה ברירה.

"להוציא לשון, כלבה", ציוותה גרטה ובידה אספה שוט אדום. "את תלקקי ואני אקבע את הקצב עם השוט שלי. כשאני מצליפה מהר, את תלקקי מהר, ברור מיוחמת?". קייט נדה בראשה לאות אישור. היא הוציאה בהיסוס את לשונה וקרבה אותה לכוס של גרטה. גרטה המריצה אותה עם השוט, "קדימה-פנימה ועמוק". קייט צייתה והחלה לטעום את מיציה של גרטה. הטעם היה מוזר, שילוב של מתוק ומלוח. היא יותר שנאה את העובדה שמאלצים אותה לעשות דברים, מאשר את הטעם עצמו. גרטה החלה להצליף בקצב בישבנה וקייט החלה לאמץ אותו קצב בליקוק.


הנס, כבול ונאלץ לצפות בכל המתרחש, ניטרף מקנאה. זה היה הכוס שלו, הוא רצה ללקק אותו וגברתו נותנת אותו לזנזונת הזאת שבכלל לא נראית מתלהבת.

"יותר עמוק, כלבה, תכניסי את הלשון שלך לתוך החור ותתחילי להזיז אותה כמו שצריך או שאני אתקע לך כמה אטבים שיהפכו את הלשון שלך ליותר חרוצה", ציוותה גרטה. קייט נבהלה והחלה ללק במרץ. לבסוף, גרטה אחזה חזק בשערה, דחפה אותה עמוק לערוותה, כך שלא יכלה לנשום, ציוותה "שלא תעזי להפסיק כלבה, עד שאגמור" והחלה לנוע במהירות על לשונה של קייט. קייט חשה שהיא נחנקת עוד שנייה, אבל לא העזה להפסיק. היא חשה את לשונה נמחצת בין שפתי ערוותה של גרטה ולבסוף חשה בכמות גדולה של רטיבות ושמעה את צעקתה של גרטה. שגמרה בפעם הראשונה.

גרטה התיישבה על הכורסא, מתנשפת. "תזחלי לפה כלבה, זה היה השיעור הראשון שלך בלהגמיר את גברתך ואני מוכרחה לומר שאת לקקנית גרועה. את תאלצי להתאמן שעות עד שתהפכי למוצצת סבירה. תוציאי לשון". קייט הוציאה את לשונה העייפה ומיד חשה איך גרטה מושכת אותה שוב לכוס הרעב שלה. לא נותרה לה ברירה אלה ללקק שוב. גרטה השתמשה בפיה ובלשונה שוב ושוב. קייט חשה שהיא כבר לא יכולה להזיז את הלשון. הנס נטרף מהצפייה, משתוקק להחליף את קייט, אבל לגברתו היו תוכניות אחרות עבורו.

"תזחלי אחריי כלבה, כמו שלימדתי אותך", ציוותה על קייט. קייט זחלה על גחונה עד להנס, צמודה לגברתה. "תתיישבי לו על הפרצוף והנס-שלא תעז להוציא לשון, רק תרחרח". הנס הצמיד את אפו למפשעתה של קייט והרגיש כיצד הרטיבות מציפה את פניו. "הכלבה רטובה?", שאלה גרטה בחיוך והנס הנהן, נזהר לא להשמיט את העצם. "טוב מאד", אמרה גרטה "ועכשיו תבדוק כמה היא הרטיבה אותי". היא התיישבה על פיו של הנס שחש כיצד כל פרצופו נרטב וכיצד כל כולו כמה ללקק את הכוס שכה העריץ, אבל גרטה מהרה לקום מפיו ואמרה "תסבול כלב, תסבול מתשוקה ורק כדי שיהיה יותר מעניין, גם הזין שלך יסבול". היא לקחה טבעת זין והצמידה אותה לזקפתו. עכשיו הוא יישאר זקוף ומתפתל וחרמן ולא יוכל לעשות דבר.

"ועכשיו, נעבור לחלק ב' של הבוקר", גיחכה גרטה, "החלק שבו הכלבה המיוחמת גומרת עד שזה גורם לה לסבל אמיתי". היא ניגשה לקייט ובאחת דחפה לתוכה שתי אצבעות נוקשות ומיומנות.

פרנקי - למה אף אחד לא מעניש אותי כשאני חרמנית ?
:((
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - כי את שם וגבירתך כאן:)
לפני 17 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - מכורי הפורנו הלסבי המשובח (הזכויות לפרלין על הביטוי) נושמים לרווחה... :-)))
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - עלק מכורי הפורנו ומה את? חסידת ברסלב? :) צוחקתת
לפני 17 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - אני ?
בתולה תמימה.
לפני 17 שנים
absolute zero​(נשלט) - שישה פרקים פלוס פרומו, ועדיין לא החלטתי במי אני מקנא יותר, הנס או קייט.
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - בשניהם, כמובן:)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - אללה יסתור ממי, להתעורר על הבוקר להרטבה כזו... את סדיסטית אמיתית ואת מענה אפילו את זוגתך... איפה ההמשך? ומהר!... :)))
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - אני?? סדיסטית? אני נשמה ברה ורכה. זאת גרטה, תאשימי אותה! }{
לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - גברתיייייייי,
הרעב של שפחתך אלייך גדול לא פחות :)
אבל אני חייבת למחות... לקייט אפשר לעשות הכול? לקייט? אני ישר מזמינה אותה לדו קרב של שפחות :)
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - נו ברור. ורגע, דו קרב של שפחות נשמע לי מדהים. בפעם הבאה אקח השראה מגרטה ואת תעברי בדיוק את אותו דבר. קייט עמדה בזה ואת?
לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - גבירת חיי
anything she can do, i can do better :)

גברתי זכותך לשגע את השפחה שלך בכתיבתך. זכותך כמובן לאתגר את השפחה שלך כרצונך. ולשפחה שלך יש את הזכות לציית ולשבת מול המסך בעיניים דלוקות מחרמנות, ולדמיין קרב שפחות ראוי :)))
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י