סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיוחד כמו כולם

לפני 6 שנים. 17 בספטמבר 2017 בשעה 11:32

הייתי בכנס על מיניות ויחסים, עם סדנאות והרצאות, אכתוב קצת מהחוויות שהיו קשורות לבדסמ

 

*היה תרגיל שבו מישהי אומרת איזה מגע בא לה לתת לי, ובדרך כלל אומרים ליטופים/מסאג' וכאלה, אבל היא אמרה שהיא מרגישה סדסטית כרגע ורוצה לשרוט לי את הידיים, ואמרתי לה ללכת על זה, היא אמרה "באמת מה אתה מזוכיסט"? אמרתי שקצת :)

 

*היה טקס סליחה בין גברים לנשים, סיפרו מלא סיפורים על איך נפגענו מהמין השני ואז כל הנשים עמדו במעגל, והגברים במעגל חיצוני, כשכל גבר פונה לאישה אחת שהוא לא מכיר ואומר לה סליחה שפגעתי, שלא ראיתי אותך שלא הייתי קשוב ועוד דברים מהלב שלו, ואז עוברים לאישה אחרת ועושים אותו דבר, לאחר כמה פעמים יורדים על הברכיים עם הראש למטה ומחזיקים את כף רגלה היחפה של האישה כאקט של בקשת מחילה וכשהיא מרגישה שהיא מוכנה לסלוח אז היא נוגעת בך ומסמנת לך שאפשר להתרומם ומתחבקים. זה היה ממש חזק כל הטקס, ומגניב הקטע של הברכיים, אך לאחר מכן עשינו אותו דבר הפוך וזה קצת הרס לי :)

 

*סדנא שבה תרגלו גברים להעצים את הזכריות שלהם, ונשים להעצים את הנקביות שלהם, זה הרגיש לי סטריאוטיפי שמרני וממש לא התחברתי לזה, יחד עם זאת המטרה היתה לחזק ולתרגל את הקוטביות כי לטענת המנחה אז נוצרת המשיכה והתשוקה ובלי זה קשה לשמר אותה שזה רעיון מעניין, ואני גם בעצם נמשך לנשים דומיננטיות שזה הפוך ממני, ועולה השאלה האם יכולה להיות תשוקה ומשיכה חזקה בלי הקוטביות?

 

*שיחה פתוחה על פורנו כשהמנחה מעלה תובנות על עד כמה זה נמצא בחיים שלנו במיטה ובכלל, הוא אמר שמישהי פעם אמרה לו שהיא מרגישה שהבן זוג שלה מציב אותה בתנוחה לא שנוחה לו או שמושכת אותו אלא כזאת שנראית טוב לעין חיצונית, ומישהו אמר שהוא מרגיש שהוא תמיד מסתכל על האקטים המיניים שהוא עושה מבחוץ וכמה שזה עצוב. אני תמיד כשדיברו על ההשפעות של פורנו כמו שפחות קשובים לרצונות של נשים, גורם לך להמשך רק לנשים חלקות ומודל גוף מסוים וכו' הרגשתי שזה לא שייך אלי כי לא ראיתי אף פעם פורנו מיינסטריים, אבל גם פורנו בדסמי בטוח משפיע, אז מעניין לדעת איך? צריך לחשוב על זה.

 

*היה לנו תרגיל שבו צד אחד חודר מאטפורית לצד השני (כמו שמש שחודרת ונותנת אור לפרח) יושבים אחד מול (או על) השני מתסכלים אחד לשני בעיניים ועושים כאילו תנועות של חדירה, עם מי שהיתה לי שנינו רצינו שהיא זאת שתחדור אלי 😄 הרגיש לי ממש עוצמתי למרות שלא היה מגע מיני או עירום.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י