לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 6 שנים. 25 בספטמבר 2017 בשעה 14:23

נסענו עם חברה למועדון כמו שבוע לפני זה. הפעם היא מבקשת שנאסוף ידיד שלה בדרך. הגברת שלי שואלת אותה אם הוא יודע מה זה המועדון הזה והחברה עונה שהוא בסדר גמור והיא לא מזמינה סתם מישהו.

אנחנו מגיעים למועדון ומתחילים לרקוד. ההתחלה לא מרמזת על ההמשך. הבחור לאט לאט מתקרב אליה, עוד רבע שעה עשרים דקות והוא כבר נצמד אליה, היא עדיין נותנת לו קצת להתאמץ. פתאום היא מסתובבת אליו והוא מצמיד אותה אליו ואז הנשיקה, השפתיים שלו נצמדו לשפתיים שלה, הלשון שלו טיילה בתוך הפה שלה, הידיים שלו מצמידות את גופה אליו, עוברות על חלקים רבים בגופה. הם ממשיכים בריקוד צמוד מאוד וכל פעם נצמדים ומתנשקים, אני מביט בהם מהצד, הלב שלי מגביר מהירות, רוצה לתפוס אותם ולנתק אותם אחד מהשניה אבל יודע שאסור לי. אני צמוד לחברה אבל הראש שלי בהתרחשויות הכל כך קרובות אבל רחוקות.

פתאום אני רואה רואה אותה מסתובבת ומושכת אותו אחריה, מושכת אותו לתוך המבוך המפורסם, למקום שלא נכנסים אליו סתם....

הדקות חולפות, אני מסתכל על השעון ורואה שכבר מעל חצי שעה שהם בפנים, מנסה לדמיין מה קורה שם והזמן עובר ועובר. בסוף הם יוצאים, היא מחייכת וננשקת אותו, אני מנסה להתקרב אליה, לשמוע פרטים אבל היא מסמנת לי להתרחק, בתוך המועדון היא שלו. אני מנסה להמשיך לרקוד, אפילו ביקור במבוך עם החברה לא מסיט את המחשבות שלי.

לפנות בוקר אנחנו יוצאים מהמועדון, נכנסים לאוטו ומתחילים ךזוז בדרך הבייתה.  אנ נוהג והחברה יושבת לידי, הם יושבים מאחור. הוא נשען על הדלת מנסה לישון, היא נשענת עליו וגם היא נרדמת. אני מביט במראה ואני רואה אותם ישנים, היא נשענת עליו והוא מחבק אותה אותה מאחור. היד שלו על הבטן והחזה שלה. באמצע הדרך מגיעים אליו, הוא יורד מהרכב, נפרד מאיתנו ואנו ממשיכים הלאה. היא ממשיכה לישון עד הבית. אני מוריד את החברה ואנו מגיעים הביתה.

היא רואה את הסקרנות שלי ומשהה בכוונה את הזמן. אני לא מתאפק ושואל אותה איך היה והיא עונה "נהדר". אני לוחץ עליה לספר מה היה קרה שם בפנים והיא מתארת לי הכל בפרטי פרטים, מה הם עשו, איך הם עשו, איך הוא נגע בה, איך האצבעות שלו חפרו בתוכה הרבה זמן.

"גמרת?" אני שואל אותה. "ברור" היא עונה "מה חשבת שאני אתן לו להנות בלי שאני אהנה". "והוא גמר?" אני שואל. "כן" היא עונה. "איפה הוא גמר?". היא מחייכת אלי חיוך ממזרי, "מאחורה", התשובה שלה מפתיעה אותי לגמרי, אני משתתק לרגע, היא רואה את המבט המופתע שלי וצוחקת. "ממש מאחורה?" אני חוקר אותה שוב. "כן, ממש מאחורה, בטוסיק, כן הוא גמר לי בתוך הטוסיק".

נכנסים למקלחת להתקלח, היא מורידה את התחתון ואכן אני רואה שאריות נוזלות לה מהחור, אני מכניס אצבע וההרגשה הרטובה בפנים אומרת הכל, "תרגיש את התחתון שלי" היא אומרת ודוחפת לי את התחתון בדיוק לפרצוף, הפה שלי נוגע בשאריות הספוגות בתחתון, "לא היה לי במה לנגב שם"

"את רוצה אותו שוב?", "לא יודעת, אולי, בעיקרון מה שקורה בדאנג'ן נשאר בדאנג'ן".

"נכון, אבל עדיין משהו ממנו גם הגיע הבייתה......."

שלגי - אהבתי :-)
לפני 6 שנים
שלגי - אהבתי :-)
לפני 6 שנים
John snow - תודה :)
לפני 6 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - מושלם.
צריכה לצאת מהרכב לקניות.
חייבת לסדר את המכנסיים
לפני 6 שנים
John snow - תסדרי יפה את המכנסיים.......
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י