צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 6 שנים. 17 באוקטובר 2017 בשעה 10:26

קישור לחלקים- ראשון, שני, שלישי.

 

סוף הערב קרב, כל הצעצועים שליידי ביקשה שנכין בתחילתו כבר עבר שימוש, ואם כבר אז הרוב בכלל מונח בצד לנקיונות שאחריי. מה שנשאר זה יד ימין הנעולה בתוך כפפה חסרת אצבעות, וויברטור על רטט נמוך שעדיין טמון בתוכי אחריי זיון עצמי מהארוכים שהתמדתי בהם. לפני דקה או שתיים הורדתי את המצבטים היפניים מהפטמות, ואני חושש שההערה האחרונה שליידי זרקה לאוויר שהיא מתכננת משהו כיפי אחרי שאמרתי שהיא לא צריכה לוותר לי מתכוונת להחזיר את המצבטים להתעללות קצרה נוספת.

בהפתעה גמורה ליידי מבקשת משהו חדש- בעזרת הכפפה בלבד אני צריך להגיע לקצה של האורגזמה ולעצור, מה שנקרא אדג'ינג. במחשבה שנייה אולי זו לא הייתה הפתעה גמורה. עוד לא יצא לי להיענש באמת, ולליידי יש רקורד של מלאך במתן משוב חיובי על עבודה שהיא מצאה לשביעות רצונה. אני מוכן להמשיך ומתאר לה כיצד האתגר הנ"ל יחסית פשוט ואיך דבר ראשון אני מרטיב את משטחה השטוח של הכפפה בנוזלים השמנוניים שנטפו כל העת הזו מהזין, ואיך אני משתמש בה בשביל לצבוט ולמשוך את אורך המוט.

 

מהר למדי אני מגיע לקצה הראשון. ליידי מופתעת שזה היה כל כך מהיר, ואני מחזיר בכך שהאוננות היא פרועה ואגרסיבית, אחרת אין סיכוי להשאיר את הזין עומד בכמות ההשפעה שהכפפה מאפשרת. אני נשאר כמה שניות על הקצה הזה, עוזב ונרגע מעט אך ממשיך לתת תשומת לב לאגן ולביצים בינתיים. כאשר הסכנה לאורגזמה עוברת אני מחזיר את הקצב הגבוה ושוב חוזר הניגון לקצה השני.

בהודעה הבאה שלה ליידי מוסרת שמבחינתה היא סיימה ושאני רשאי להמשיך ולהגיע לקצה ככל שאחפוץ בכך, היא לא תיתן לי עוד הוראות להערב אבל כן מוסיפה *קריצה*. המממ.. האם זה אומר שהכפפה צריכה להישאר כל עוד אני רוצה להמשיך? היא חוזרת שאין בכוונתה לתת לי עוד הוראות, אבל מחדדת שאורגזמה מלאה היא בוודאות לא תיתן לי. אחרי שאני קורא את ההודעה הזו אני כבר מגיע לקצה השלישי, וגומר בליבי כן להמשיך. לנצל וללמוד את הגבול שאני מסוגל להגיע אליו ברצינות. אני גם שולח לליידי הודעה נוספת בה אני תוהה בקול אם ההחלטה שלה היא גם ההפסד שלה, אבל מסייג זאת בזה שאני כמובן צוחק ושאני מבין מאיפה היא באה. עוד דקה והיא שולחת לי הסבר- היא מסכימה עם זה שהיא אולי מפסידה אורגזמה, אבל היא מרוויחה מניעה של אחת, משהו שהיא אוהבת לא פחות.

 

קצה רביעי. לוקח לי יותר זמן להירגע בין לבין, והקצה עצמו מרגיש יותר חד, כמו סיכה המלטפת בלון נפוח. הכפפה חמה מאוד והנוזלים שעלייה התייבשו מזמן. יש פה איזון בין אוננות מהנה למענה, ועוד קצה אחד ויש לנו קבוצת כדורסל. אני מאחל לליידי שלי לילה טוב ושאני מצפה לאתגר הבא שלה. היא בחזרה מודה לי על העינוי שהעברתי את הביצים שלי הערב, ולפני שאנו נפרדים אני מוסר לה שעל-לא-דבר ופשוט תמשיך לענות אותן כאשני מתנהג רע או וואטאבר. המחשבה על הפוטנציאל לכך מביאה אותי לקצה החמישי אבל שם אני לא עומד בלחץ, ולמרות מאמצים מנטליים מגיע לאורגזמה הרוסה- טפטוף עלוב של כל השפיך על המגבת שאני שוכב עלייה בלי איבוד תחושה אמיתי של רצון לעוד, אבל אני עוצר אחרי כן בכל זאת. יכול להיות שמבחינת ליידי זה כישלון, אז אני מיידע אותה בכל זאת.

הפלא ופלא, גם אורגזמה הרוסה טובה בעינייה כמו מניעת אורגזמה. היא כן תיקח את ההצעה שלי להמשיך והתעלל בביצים סתם בשביל הכיף. בלי ויתורים כבר אמרנו?

 

אני מכבה את הויברטור, לוקח נשימה, מפרק את הכפפה הנעולה מהיד, ומתחיל לנקות. בלילה הזה אישן עמוק. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י