סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 6 שנים. 1 בנובמבר 2017 בשעה 20:57

קישור לחלק הראשון.

 

יש הבדל משמעותי בין התאוריה לפרקטיקה של שתייה דרך דילדו משפריץ. בתאוריה זה צריך להיות דומה מאוד לתחושה של ההשפרצה בסוף מציצה. זרם מהיר שממלא את חלל הפה או יורד ישירות לגרון. בפרקטיקה ישנן בעיות כמו הנאד שמחזיק את המים וש'צינור שופכה' ארוך במיוחד עובר ממנו אל בסיס הדילדו. כמות הלחץ שהוא צריך לייצר והמרחק הרב ביחס לדבר האמיתי יוצרים זרם איטי ומושהה- כמה שניות אחרי שלוחצים על הנאד. ואם לוחצים חזק מדיי- הוא מתפוצץ לך ביד. צריך גם להחזיק את הדילדו מאוזן  לקרקע אם לא רוצים לריב גם עם כח המשיכה.

אז בפועל- זה כיף ומשפיל במיוחד שרק מניסיון להרוות את צימאוני יצאתי רטוב כמו בפרסומת לשמפו, על אחת כמה וכמה שחלק גדול מהמים עשה חצי דרך אל היעד ונשפך מגאג הטבעת. אצטרך להמשיך ולנסות עד שאצליח לעשות זאת ברמה של מציצה איכותית. דברים שחברה שלי לשעבר הונילית העבירה אותי. יש מה ללמוד. ליידי רוצה לראות אותי מוצץ אותו ואני מספק וידאו תוך כמה שניות על הברכיים ובתנוחת חדר שירותים ציבוריים. אני מחזיק את הדילדו מול הפנים, מכניס ומוציא אותו דרך הטבעת אל תוך הפה, נלחם עם הקשיחות של הגומי ומוציא אותו שיגמור עליי מבחוץ. אני מוציא את כל המים שנשארו בנאד ולחלוטין לא מצליח להתמודד עם הכמות הגדולה של המים ועם הרוק שהתערבב בה כשהם מטפטפים אל החזה.

 

זהו סרטון קצר, רק טעימה בשביל ליידי. אני ישר מתחיל לעבוד על סרטון מציצה רצינית. את הדילדו אני מניח עומד על השולחן, ועם מעט המים שנשארו בפה אני יורד אליו  למציצה כאילו בעליו שוכבים על מיטה ואני מעליהם. הכול נרטב, הכול. החזה, השולחן, הדילדו, הזין שלי גם אבל מנוזלים אחרים לחלוטין. מתחילים למעלה בראש הדילדו ולאט יורדים. כל פעם עוד טיפה עד שהראש נלחם עם הטבעת השנייה, זו הנמצאת עמוק יותר בפה. היא צרה יותר, ולא ציפיתי לרגע שבו ראש הדילדו יחדור אותה לחלוטין וייתקע מאחוריה! אני אפילו לא בחצי מהדרך להכניס את כל אורכו של הדילדו פנימה ואני לא יכול לצאת חזרה. לא בדיוק זיון-צוואר אלא יותר זיון-שכל. אני מנסה בעדינות ולא הולך, מנסה בשכל, לשחק עם הלשון נגד הטבעת ולהבין את הבעייה, ולא הולך. בסוף מנסה בכח. הטבעת הרחבה יוצאת לחלוטין מהפה. קודם היא ישבה בניחותא מאחורי השיניים. רק אז ועם *פאפ* קולני במיוחד אני מצליח להרים את עצמי מהזין החמדן. הסשן הזה רק הולך ומשתפר.

כשליידי רואה את הסרטון הזה ואת הפאניקה שחלפה בפנים שלי ברגע שבו הבנתי שאני תקוע קרה לה משהו שבזכותו, ככה היא אמרה לי, היא תצטרך להחליף תחתונים. ורבאק, זה עשה אותי צמא. הפעם לקחתי שלוק ישירות לגרון עם איך שכיוונתי וזה מעט מפחיד לטירון. צמאוני נעלם וכן גם הסחת הדעת הזו. ליידי מתחילה לתת לי הוראות בהמשך לתכנון המקורי..

 

המשך בקרוב..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י