בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 6 שנים. 3 בנובמבר 2017 בשעה 20:25

קישור לחלק ראשון, שני.

 

נוטף ממים, מריר, מזיעה. כנראה לא מספיק נוטף כי ליידי רוצה שארכיב קונדום על הדילדו הכושי ואשמן אותו היטב. עכשיו גם נוטף מחומר סיכה בידיים ומנגב אותן על הגוף כדי שאוכל להמשיך ולהתכתב איתה. אגב הרכבות, היא נזכרה שכוסות הרוח צריכות לחזור למקומן והן נצמדות הרבה יותר בקלות כשלואקום יש סביבה רטובה להיאחז בה. אני משתמש בכל המיץ שנוצר על שולחן העבודה שלי גם על הכוסות וגם על החזה, ובחיי שהן נדבקו אל הפטמות. תמונה ממבט על תופסת אותי על הברכיים עם פה פעור לרווחה מהגאג, יד אחת על הדילדו המשפריץ בתנועת אוננות, לידו הדילדו הכושי עם הקונדום הצבעוני, והפטמות מעוטרות בכוסות הרוח מזדקרות החוצה בגאון.

ההוראה הבאה היא להכניס את הכושי פנימה. -פנימה? אני שואל את ליידי.. במחשבה שיש לי יותר מחור אחד להכניס אותו אליו. איזו חריפה הגברת ובהודעה מחנכת היא מפרטת שהגאג שלי ייקרע את הקונדום באופן ודאי, ושהיא בטוחה שאני ממש אבל ממששש לא מנוסה בחדירה לשופכה עם כלים בגודל הזה. לטוסיק, טמבל. היא מוסיפה קריצה.

 

מכיוון שעבר קצת זמן בין ההודעות, כשניסיתי להחדיר את החבר פנימה נאלצתי להרטיב אותו מחדש במעט מהנוזלים שנשארו על השולחן אבל החור התנגד לכך עד שלבסוף נכנע וקיבל את מבוקשה של שליטתו. מכל התזזיתיות כוסות הרוח נפלו בשנית. עיקר הריכוז היה בהתאקלמות למילוי השוקולד שבאחוריי כך שכוסות הרוח נשארו בצד לעת עתה. כשכולי הייתי משופד לעומק המקסימלי של הדילדו נדרשתי לנוע קדימה ואחורה במקום מושבי, בזהירות שלא ייברח החוצה. המשכנו לדבר בזמן שהחדר התחמם מכל הפעילות. הדילדו השני, המשפריץ, בגובה העיניים ומפתה בתוכנו. בסוף הודעתי שאני מוכן להמשיך אך לפני שנתקדם צריך לחזור מעט אחורה. כוסות הרוח. כשהן חזרה על החזה ההוראה היא פשוטה- לרכב על הדילדו. 

הזמן הלך לאיבוד.. מנסה להסריט את עצמי בישיבה, ואח"כ בדוגי, רוכב על הדילדו בשקיקה של חרמנות. אם לא הייתי עסוק במלאכת הצילום כנראה שהייתי נכנס לסאב-ספייס הנודע לשמצה. התוצאות של הצילום יוצאות גרועות. האור מפריע, לא רואים מהזווית את החדירה, ועוד בעיות. בסוף ליידי שולחת לי הודעה מודאגת שאני יושב לי שם מנותק קשר כמו שכבר קרה לנו פעם. אני מרגיע שרק נכנסתי לעניינים ושהניעור האחרון שלה החזיר אותי לקרקע. בסקירה של המצב הודעתי שאני רוצה לנסות שוב לצלם עבורה, ושאח"כ אזדקק להפסקת מים.

 

-מהזין, בבקשה. היא אומרת. איזה נימוס ובאיזה הקשר, חלומי פשוט. איכות הסרטון הסופי היא בינונית, מגורענת ועם סינוור גבוה. יש מלחמות שפשוט אי אפשר לנצח. את הפסקת המים לעומת זאת ניצלתי בשביל לכפר על כך. את הנאד של הדילדו המשפריץ מילאתי עד תום, כיוונתי את קצהו מבחוץ ונתתי זרנוק של מים חיים לתוך הפה. מייד לאחר מכן דחפתי את הדילדו כמה שאפשר פנימה. מים שלא הצלחתי לבלוע מיד נדחקו לצדדים או נשפכו החוצה. לא איפשרתי לעצמי להתרגל לפוזה מסוימת. את הסרטון הזה סיימתי לא בהשפרצה לפה, אלא על הפנים כאומר שגמרו עליי.

בזמן הצילומים החוזרים היא שואלת איך התחושה בפטמות. כשאני מתאר אותה כמתוחה עד הקצה, דוקרנית, וטוווובה ליידי מצחקקת ומורה עליי שברגע שאני מוכן לכך עליי להמשיך לרכב על הדילדו ללא הפסקה תוך כדי שאני מסיר את כוסות הרוח, ומצליב כל אחת מהן לפטמה השנייה. אלוהים אדירים. כשניסיתי למשוך אותן מהגוף הן החזיקו מעמד! סוף כל סוף הואקום תפס. אני חייב לשתף את ליידי בפלא הזה ושולח לה סרטון קצרצר בו אני מושך את שתי הכוסות הרחק מהגוף ומשחרר אותן כך שנוצר אפקט של רטט בכל הגוף. כן, אני בחור גדול, אבל הרטט הזה היה מנטלי לא פחות. אני לחלוטין לא מצפה להסיר אותן, אבל כשליידי מבקשת..

 

המשך כאן..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י