בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 6 שנים. 7 בנובמבר 2017 בשעה 11:10

אני כל הזמן קורא ושומע, במיוחד מנשים, על השולט האמיתי. אחד ששולט בכל רבד בחייו. דומיננטי תמיד, שרמנטי תמיד, אדיש או אכזר, עשיר או בתפקיד ניהולי, אינטליגנט, משכיל, חתיך, שרק מבט אחד והוא גורם לאולם שלם לקוד לרגליו (הכל בלשון זכר אבל שמעתי זאת גם על שולטות) ועוד תיאורים מוגזמים. ואז מצד שני הנשלטת האמיתית . צייתנית תמיד אבל עם חוצפה שלא ישעמם, יפה, עדינה, קינקית, לא מתווכחת, כנועה בכל רבד בחייה, מוכנה לספוג הכל בשביל השולט שלה, מוכנה לבטל את הצרכים שלה לשולט, חייבת לסגוד לשלוט ועוד דרישות מוגזמות.

יש לי חדשות בשבילכם/ן זה לא שולט/ת או נשלט/ת אמיתי!!!! זה אפילו לא תיאורים לבן אדם שקיים במציאות אלא לסיפור אגדות . ליצורים מיתולוגיים לתוויות!. אז אם אתם משתמשים בהמצאה מהאגדות איך אתם מצפים שזה יהיה אמיתי?

כדי להיות שולט/ת או נשלט/ת צריך להיות קודם כל בן אדם לא תווית. בן אדם הוא לא מושלם. לכולם יש את הבעיות שלהם. אחד לא חכם כמו האחר, אחד לא יפה כמו האחר, אחד עובד בעבודה עם הידיים שלא מרוויחה הרבה ואחר עובד בהייטק. אין אחד ששולט בכל חלק בחייו כי אין אדם שמושלם והכי טוב בכל חלק מחייו . תמיד יהיה מישהו מעל בין אם זה ממשלה , חוק, מנהל, בעל בית, אישה וכו' וזה בסדר.

זה בסדר למשל בזוגיות בדסמית שהבעל שולט באישתו אבל היא מנהלת את כלכלת הבית.למה? כי זה שהוא מודע לעצמו מספיק להבין שהיא תנהל את זה יותר טוב ממנו ומוכן לתת לה למי שמתחתיו את הכוח הזה עליו כי זה מה שחכם. מראה על יותר שליטה עצמית ודומיננטיות מאשר היכולת שלו להצליף בה עד דם.

העולם של חיפוש זוגיות או מניות כייפית ובמיוחד בדסמקושרת כל כך חזק לפנטזיות שאנחנו שוכחים שאנחנו מחפשים במציאות . והלחץ הזה להתאים עצמינו בכוח לתווית או לתמונה שמנותקת מהמציאות , ולא חשוב אם הסיבה ללחץ בגלל שאנחנו חושבים שכך הם צריכים להיות או בגלל שזה מה שהצד השני חושב שמחפש, גורם לאנשים לשחק אותה משהו שהם לא לשים מסיכה ולשחק בפאסון שזה לא מי שהאדם באמת. וזה הכי לא אמיתי שיש.

 

בדסמ זה מקום של הורדת המסיכה מקום להודות בצרכים והנאות הלא מקובלות וסטנדרטיות שלנו. זה מקום לכנות ולפתיחות עצמית ומול השותף/ה/ים/ות. אז למה להרוס את המטרה הזו לשים מסיכה? 

אם אתה שם מסיכה משחק עם פאסון כי כך אתה חושב שאתה מגניב ומיסתורי ומושך אז אתה תמשוך גם מסיכות כי מי שאמיתי יראה מעבר. אין מה להיות לחוץ ולהשוות עצמך לאגדות וסיפורי פיות לא מציאותיים . תהיו עצמיכם מי שאתם באמת זה הכי מושך וסקסי.

ולגבי מה מחפשים זה בסדר שיהיה רשימת מכולת אבל תזכרו שמעל לכל אתם מחפשים בן אדם לא תווית אודמות מסיפור . ותזכירו שאפשר להתפשר אם זה מרגיש נכון תהיו מצאותיים ברשימה שלכם ולא להשוות לפנטזיה .

תפנטזו על האקט לא הדמות.

 

בקיצור תהיו אמיתיים עם עצמיכם בלי מסיכות מול אחרים וכך תמצאו גם אנשים אמיתיים.

PunSmack​(אחרת){אגרסיבי פא} - אני לומדת המון מהפוסטים שלך :)
לפני 6 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה :)
לפני 6 שנים
rosewood - אני חושב שהטעות מקורה בשאלה - "מה זה שולט אמיתי", אין דבר כזה. זה יותר מדי סובייקטיבי. זאת לא ארוחה במקדונלדס. זה לא מוצר מדף. הניסיון של אחדים להגדיר עבורים אחרים, הוא מיותר לגמרי בעיני ונובע מסיבות אחרות. מי שמחפש שיגדירו עבורו, אז התשובות שלך מצוינות. תודה.
לפני 6 שנים
Firebird - אתה צודק לגמרי. שולט ונשלט אלו הגדרות מלאכותיות. קשר בין שני אנשים שעושים מה שטוב לשניהם זו הסיטואציה הנכונה לטעמי.
לפני 6 שנים
La angel - אהבתי , תודה על ההסבר
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י