צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה לא?

דברים רציניים ובעיקר מלא שטויות. בואו נעשה כיף.
לפני 6 שנים. 5 במרץ 2018 בשעה 14:52

ההצגה עומדת להתחיל. אנא כבו טלפונים, שבו במקומותיכם והתחילו לאונן.

שם ההצגה- "המתמסרת", בכיכובה של האחת והיחידה שאף אחד לא מכיר- סקרנית מדי (מחיאות כפיים+ צרחות של סוטים מהקהל "סקרנית תעשי לי ילד").

סקרנית, שעמדה בשמלה צמודה, עקבים לא נוחים בעליל וסיגריה ביד, חשה צורך עז בהערצה. היא לא רצתה להעריץ אף אחד אחר אלא את עצמה. היא קיוותה להרגיש כלפי עצמה מה שהיא מרגישה כשהיא ניצבת מול אנשים חזקים ועצמתיים, כאלה שכולם מכבדים, אבל כמה שניסתה זה פשוט לא עבד. תמיד מצאה סיבה מספיק טובה כדי לא לעשות זאת.
סקרנית הייתה די קיצונית ולכן דאגה לכמה שיותר ריגושים בחייה. כשהיא גילתה שיש תפקיד מיוחד שיכול לקחת אותה רחוק רחוק (ונמוך מאוד), היא החליטה שזה מה שהיא תעשה. היא תהיה נשלטת. זה אפילו מצלצל רטוב וזה מה שהיא חיפשה.


היא הגיעה למקום בעולם קסום ואפל וראתה אנשים מוכרים שמעולם לא פגשה, אבל הזכירו לה חלקים קטנים, יפים ומכוערים בעצמה. סקרנית התרגשה עד מאוד. היא גם שמחה שהתלבשה כמו שהתלבשה כי כך היא נראית כמו אחת מהם ואף אחד לא ישים לב שהיא במקור לא משם. האנשים הנחמדים הסתכלו עליה ובחנו, ובפעם הראשונה בחייה היא לא התביישה. הסתכלה להם בעיניים ועזרה להם להפשיט אותה במבטם. סקרנית שידרה להם מחשבות חיוביות על כאב, השפלה וכניעה והם הסתכלו עליה בחיוך מבין וכמעט מחבק.


היא ירדה לעמידת שש (באותו עולם כולם קוראים לזה ארבע) והזמינה אותם להעריץ אותה מקרוב. אחד נגע בה בעדינות, מפחד לשבור, ואחת שרטה אותה עד שנזלו כמה טיפות של דם כהה מגבה. אחד הוריד לה את הבגדים ואחת ליקקה קו עקום ומופלא שהתחיל באזנה והסתיים בין רגליה. אחד צבט בחזקה את הפטמות והשני בחן את דרגת הרטיבות שהלכה והתגברה. ככל שהעריצה את עצמה יותר, כך געשו בה המים. אחד פתח לה את הפה, דחף אצבעות והזיז מצד לצד ואחת ליקקה את החור הרטוב שהחל להתכווץ מעט. אחד הכניס את איברו עמוק לתוך פיה של סקרנית, אחז בראשה, משך והתענג על כל טיפת אויר שהצליח לקחת ממנה, ואחת טיילה עם אצבעותיה גם לחור שבמעלה הישבן המפואר שלה. סקרנית העריצה את עצמה כל כך. אחד נעמד מאחוריה והצליף בה בכל כוחו עד שנצבעה בכל צבעי הקשת וכבר היה לה קשה להחזיק. האחד שאיברו היה נעוץ עמוק בתוך פיה שחרר זרמים נעימים ישר לתוך גרונה ואחת דחפה את כל אצבעותיה עמוק בתוך החור הרטוב וסקרנית הפסיקה לנשום, התרכזה, לא שמעה כלום, צעקה, התפוצצה והתמוטטה.


כשפקחה את עיניה, שמחה לראות קהל של אנשים מריעים לה, מעריצים אותה כמוה. כל החברים והחברות שלקחו חלק במופע המאולתר קמו, אחד אחת, וירקו עליה בתורם כאות לאהבתם. ליטפו ונתנו לה סטירות מצלצלות כדי להודות לה על היותה הסקרנית שהיא, נישקו, נשכו ולאחר מכן הלכו והשאירו אותה מוכת הערצה. איש אחד ניגש ושאל אותה איך היא מצליחה להתמסר כך לכולם, באופן כל כך נחרץ. סקרנית ענתה שהיא בסך הכל מתמסרת לעצמה. קדה קידה, התלבשה וחזרה לעולם הישן שלה, מלא השיעמום והבלונים המפחידים, עד הפעם הבאה.

אייל121​(שולט) - מה שלום הבלונים?
לפני 6 שנים
מלקק ויונק חזק​(אחר) - יפה אהבתי 🤔
לפני 6 שנים
סקרנית מדי - תודה רבה לכם ❤
לפני 6 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - יפה. רק חסר לי ה aftercare
לפני 6 שנים
סקרנית מדי - גם לי. ניסיתי לשבת עם הראש על הברכיים שלי וללטף את עצמי אבל זה לא הצליח...
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י