סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חתול מעורר

הגיע הזמן להתעורר. שוב. מיאו
לפני 6 שנים. 8 במרץ 2018 בשעה 20:01

לאחר הגירושים הגיע המעבר לדירה החדשה. ואחרי המובילים, חשבונות, ארגונים וסידורים – בכל זאת, דירה ראשונה שלי לבד אחרי שנים של זוגיות - הגיע הזמן לחקור ולהכיר את השכונה והשכנים. למרות שציפיתי לשכונה בורגנית ומפוהקת, שמחתי לגלות שאני נמצאת בסביבה שקטה ונעימה עם שכנים בני גילי בערך, ליברלים, מתקדמים, בעלי הכנסה יפה ואינטליגנציה מרובה. רובם התגלו כאנשים נאורים שלא חיים במחשכי החיים ולכן לא הייתה לי בעיה לקשור עם רובם קשרים טובים, אמיתיים וכנים. מעטים המקומות בהם מצאתי חברויות שבהם יכולתי לחלוק את עברי המקצועי ולזכות בהערכה לפועלי בתחום, ואפילו הערצה מחלק מהנשים….

גם בשיחות עם החברים החדשים תמיד הגדרתי את עצמי ואת עברי המקצועי יותר בתור מגשימת פנטזיות מקצועית של שליטה נשית - ולא "מלכה בתשלום": מינוח שכה שנוא עליי ושתמיד ניסיתי להמנע ממנו. כמו שתמיד הגבתי כשעלה הביטוי בשיחות הסלון בין החברים - האם בשביל כמה שקלים אשים על הראש כתר?!

באחד הלילות קיבלתי הזמנה לקפה בבית ממול. השעה הייתה כבר שעת ערב מאוחרת, אבל לשנינו הזמן כמו עצר מלכת. יושבים ומקשקשים, העניינים מתלהטים, וכך, מעל כוס קפה שהתחילה תמימה והפכה להיות הרבה יותר מזה - שני זרים מוצאים את עצמם חולקים את הפנטזיות הכי כמוסות - או ליתר דיוק אני לוגמת בחיוך מהקפה החם, מקשיבה ומחייכת בהנאה כשיודעת כמה הפנטזיה הזאת מקובלת בעולם השליטה בפרט, ולמרות שלא נהוג לדבר על זה, אותה הפנטזיה נפוצה גם לא מעט בעולם הוונילי אצל אנשים "נורמטיביים".

ואפילו שהשיחה זרמה ושנינו נהנינו, בכל זאת השעה הופכת מאוחרת, העפעפיים כבדים, והנה אנחנו כבר נפרדים בחיבוק מהיר אך חם, נשיקה מהירה שמבטיחה יותר וניצוץ בעיניים שאיזה שהוא המשך סמוי עדיין מהבהב בו.

השכונה הזאת שעכשיו אני גרה בה נחשבת כה בטוחה שאנשי השכונה המנומנמת אפילו לא נוהגים לנעול דלתות, ומעניין שהעובדה הזו שוב עלתה בשיחה ממש לפני הפרידה.

נפרדים בהבטחה מעורפלת לפגישה נוספת.

חזרה הביתה

הרעב מתעורר

הגוף עייף אך הראש ממריא.

מאז שפרשתי כבר אין לי יותר מדי אפשרויות להגשים פנטזיות, לעצמי בפרט, והנה ההזדמנות הציגה את עצמה...

והרי בבירור הייתה פה רמיזה יותר מחצי ברורה שהכדור בידיים שלי והדלת פתוחה - תרתי משמע.

 

ניגשת לארון החדש שזה עתה סידרתי, שולפת מהמגרה המאורגנת אזיקים, גאג ואת הסטרפאון הפרטי שמלווה אותי כבר שנים. כמו כל פעם לפני שיוצא לי להשתמש בו, אני מתבוננת בו בגעגוע ובחיבה. לובשת אותו אל מותניי, מהדקת את הרצועות כך שתחתוני התחרה הלבנות מציצות מלמטה, מתבוננת במראה בהנאה, משמנת אותו היטב בחומר סיכה ומסתירה אותו מתחת לחצאית קפלים שחורה ורפויה.

מתגנבת בשקט ברחוב השקט אל הבית ממול. שולחת יד לידית הכניסה, הלב דופק בטירוף - הרי זו פריצה לכל דבר, הדלת נענית לי, דחיפה קטנה והינה אני בפנים, במבואה. סוגרת בשקט בשקט ועל קצות האצבעות מדלגת לחדר השינה.

איזה מחזה מתאים, טעים ומטריף מולי - בעירום מלא, על הבטן, הישבן חשוף ומזמין והידיים רפויות לצדדים.

בשקט ובמהירות מתיישבת על הגב, אוחזת את הידיים ואוזקת אותם בזריזות ומיומנות שנרכשה עם השנים.

כמובן שצעקה משתחררת מהפעולה. יד אחת נשלחת לסתום את הפה, השניה שולפת את הגאג ודוחפת את הכדור חזק פנימה. מהדקת את הרצועות.יד אחת לופתת את הישבן הקטן והסקסי, יד שניה בשיער, מושכת את הראש לאחור. לוחשת בשקט אך בתקיפות באוזן:"את שלי עכשיו זונה! ראיתי בעיניים שלך כל הלילה איך את מתה שאקרע לך את הצורה!"...לק על האוזן שיורד לצוואר, גניחת הנאה וגלגול עיניים של הזונה."עכשיו אני הולכת לזיין אותך כמו שצריך, תרימי תתחת אליי, שרמוטה, שנראה כמה את כבר פתוחה…"

אני יורדת מהגב ובציות מיידי התחת מתרומם מעלה, הרגליים מתפסקות מעט והחור נפתח לרווחה.

משמנת את האצבעות מהחומר סיכה שמרחתי בנדיבות על הסטרפאון.

אצבע אחת באיטיות ובעדינות - התנגדות קלה. גניחת הנאה חזקה. משחקת בפנים קצת ומתחילה להכניס ולהוציא עד שהאצבע מחליקה בלי בעיה.

עוד אצבע מצטרפת ומאוד מהר מרגישה שאפשר להמשיך.

"הופה, יש לנו עסק עם שרמוטה פתוחה ורעבה…"

כבר שלוש בפנים, יוצאות ונכנסות ומשתהות מדי פעם בפנים. מסתובבות ומשחקות חופשי. נוגעות שוב ושוב בנקודה והגוף שמולי מגיב בהנאה מטורפת, בכזו כמיהה.

מתקרבת שוב לאוזן ולוחשת - "עכשיו תתכונני לדבר האמיתי שאחריו תהיה רק שלי ואוכל לסרסר בך כאוות נפשי"

נצמדת מאחור, מחככת את קצה הדילדו בחור. רק נגיעות קלות של הראש בחור. התחת משתף פעולה, כל כך רוצה הזונה… גניחות מבעד לגאג - "גבירתי, בבקשה, אני מתחננת!"

תופסת במותניים ומחדירה. לאט לאט לאט. עד שכולו בפנים בלי שום בעיה. מצמידה את עצמי יותר ויותר.מרגישה את הישבן צמוד למפשעה שלי, כאשר הלחץ של הרצועה עליי במקומות האסטרטגיים, עושה את שלו וההנאה שלי מוגברת במידה רבה.

יוצאת לאט לאט, כמעט עד הסוף, וחוזרת פנימה, לאט שוב אבל בעצמה. הקצב מתגבר בהדרגה. וגם העצמה. המהירות רבה ואיתה גוברת בטירוף ההנאה. של שני הצדדים.

עד אשר מגיע השיא ואני מרגישה את ההתפרקות של הגוף מולי!

מושכת בעדינות החוצה. נותנת לגוף לקרוס. משחררת את האזיקים, ומלטפת ומנשקת את הגוף והישבן בעדינות….

לאחר כמה דקות נשמעת הבקשה - "אפשר סיגרייה בבקשה?..."

"תשמעי, זה היה אלוהי! שמיימי! אין לי מילים לתאר את עוצמת החוויה! זו פעם ראשונה שגמרתי בלי מגע בזין עצמו…"

נשכבתי לידו, חיבקתי אותו בחום, אהבה ועדינות. ליטפתי את ראשו. וככה נשארנו דקות ארוכות.

רגע לפני שהלכתי - סיכמתי: "איזה כיף להכיר שכן שכמוך, תודה שהגשמת גם לי פנטזיה של לאנוס גבר מתוך שינה, וזוהי רק ההתחלה…."

 

*** ומי שמכיר אותי יודע שכל הסיפורים שלי אמיתיים וקרו במציאות!***

יואב 31​(אחר) - קראתי ונהניתי ,מה נהניתי.
גמרתי רק מלקרוא
לפני 6 שנים
מושפעברכות - מציאות יוצרת דמיון ?
או תאונה בדרך ?
:)
לפני 5 שנים
באשיר - וואווו
לפני 5 שנים
puffin​(נשלט) - אונס מרצון איזו עוצמה להפוך כך גבר למאושר לאמיתי ושלם
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י