שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חתול מעורר

הגיע הזמן להתעורר. שוב. מיאו
לפני 6 שנים. 14 במרץ 2018 בשעה 9:05

לאחר שהסתיימה מערכת היחסים האחרונה שלי שנמשכה מספר חודשים טובים (וההכרות עם הגבר הייתה דרך האתר פה), חזרתי לשרוץ באתר שוב במטרה כנה ואמיתית למצוא זוגיות חדשה (להבדיל מכשה הייתי בזוגיות שזה היה למטרת כתיבה נטו בבלוג פה).

עם כמה שהייתי רוצה לפגוש את אביר חלומותיי במכולת השכונתית כשלבושה בטרנינג, כפכפי קרוקס ושיער אסוף ברישול,  זה כנראה כבר קיים רק באגדות. ואם אנחנו, אלא שמחפשים אהבה ויחסים אמיתיים, לא נשקיע מאמצים בחיפושים וירטואליים, בסוף נלך לישון לבד, כרגיל.

כנראה שאני אופטימיסטית ללא תקנה שמאמינה שיש עוד מישהו כמוני - גבר שבאמת מחפש זוגיות אבל עם מישהי שאפשר לעשות איתה ה-כ-ל. להגיע לכל פסגה אפשרית של סיפוק, חוויה והגשמה. כמוני. ל-ח-י-ו-ת!

וכך שוב ושוב אני עונה ומתייחסת בנימוס לכל פניה שמרגישה אמיתית ובטעם טוב (ולא קופי פייסט של אותה הצגת תכלית בפעם העשירית שנשלחת כנראה על עיוור לכל מי שמזדהה בתור נקבה) ואפילו לאותם אלה שנמצאים בגבולות הברורים שלי (נשואים, תפוסים, ילדים), כי חינכו אותי שזה נימוס בסיסי למרות שאותי ואת הבקשה שלי הם לא מכבדים.

 

ולהלן הפרשנות שלי להגדרות של מה שמופיע הרבה פעמים בפרופילים של גברים שפונים אליי.

(דגש על ניסיון אישי ולא יומרה למשהו אחר מעבר לזה)

***וזה בדרך כלל כבר בתחילת ההתכתבות בינינו*** 

"קשוב, רגיש, יודע להכיל" = בואי תכילי את הזין הקשוב והרגיש שלי

"חדש וסקרן בעולם הזה, מחפש מישהי לגלות איתה עולם חדש" = אז מתי אני בא אלייך לסשן?

"מתמחה במסאג' מקצועי" = כן, אני אלטף לך את הגב לשתי דקות ואדחוף לך יד בין הרגליים ואת הזין חצי דקה אחרי

מעוניין במישהי שאוכל לחלוק איתה פנטזיות סוטות במיוחד" = אז איך את אוהבת לזיין אותי בתחת? עם איזה סטרפאון תתחילי? זה יכאב? זה מסוכן? ועוד אין ספור שאלות לגבי החור תחת שלו. סוטות במיוחד כבר אמרנו? עד אשר אני חותכת, בדרך כלל מלווה בפיהוק של שעמום.

"מחפש אותך לאלף ולחנך אותך" = רגע, רגע, רגע - לא רשום לי בפרופיל שאני לא מאמינה בהגדרות ותפקידים? טוף... בוא נזרום, נראה, נגיב. "קדימה כלבה, תחכי לי בעירום על ארבע...." (איפה הסמיילי של 'בא לי להקיא'?!!!)

"מחפש את האחת של חיי, לסגוד לה, להעריץ וכו" = "מתי תתני לי ללקק לך את הרגליים ולרדת לך עד אובדן חושים?" כן, בסדר, קח מספר ותעמוד בתור...

"עבד ניקיון אמיתי. בלי דרישות ובלי בקשות" = תאמת, אלא הכי מצחיקים אותי. אלק בלי דרישות: "אבל אני אנקה לך את הבית בחוטיני שלך ותצטרכי להשפיל אותי ולהעניש". עוד אחד שמחפש סשן חינם, כבר אמרנו? די שחררו אותי מזה - אני כבר לא שם מזמן. עדיף לי לשלם לעוזרת בית ולא לראות תחת שעיר ומגעיל מתרוצץ לי בבית ועושה לכלוך בכוונה על מנת לקבל תגובה.

"נהג לכל מטרה, זמין רוב שעות היממה" = אני יכול בשעה 15:39 עד 16:17 בעוד יומיים (במקרה הטוב). רגע, אבל את לא גרה בתל אביב שני מטר ממני? לא מה פתאום, אני מפחד, זה רחוק, תבואי לתל אביב ואקפיץ אותך אליי הביתה/לחוף הים/לפארק נידח שומם מאדם.

ומעל הכל יש את הכי טיפשים ולא מכבדים - אותם "פרודים", בני "40": מה חשבתם שבסוף לא אגלה שאתם שקרנים נשואים בני חמישים? אוחחחח איזה מזל שאני לא מהנוקמים, כי למצוא את האישה שלכם ולספר לה איפה אתם שורצים ומה אתם עושים בזמן שאתם מספרים לה שאתם בעבודה (= מזיינים אותי לצורך העיניין), זה באמת לא בעיה בשבילי.

ויש עוד אין ספור דוגמאות, אני מניחה שחלק ניכר מהנשים והגברים פה חוו את אותן אכזבות.

 

ואז מגיע אותו אחד למאה, שהיה שווה להתייחס אליו, שהשיחה איתו כבר על ההתחלה נמשכת כארבע שעות, בלי שהזכרנו סקס וסטיות אפילו לרגע אחד. וכן, גם הוא בודד ומחפש אהבה וזוגיות אמיתית, עם תיבול לחיים של הרפתקאות וחוויות.

ואותו אחד הרוויח, כי בשבילו אזרום עם כל האמירות והבקשות שהוזכרו פה.

 

***פוסט זה מוקדש לכל אותם שעדיין מאמינים שיש הרבה מעבר לפנטזיות מיניות. שאפשר להגשים אותם בשניים כשלאחד אכפת מהשני ורוצה להיות שם ברגעים הכי יפים של לעשות ביחד***

 

 

ברבורעה​(שולטת) - דייקת לגמרי! אני פה שתי דקות בערך וכבר נתקלתי בכל מה שכתבת.
לפני 6 שנים
דנייאלה{Z} - אני בעולם הזה כעשור ושום דבר לא משתנה....
לפני 6 שנים
באשיר -

LOL טואאווובבב
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י