אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתאומית לעד

ורק איני יודעת אם היה זה מבט עיניך
שהצית בי ברקים לרבבה
לא ידעתי אם הלכתי איתך ואליך
ברחובות הלומי אהבה

היה אביב והצחוק נסתר בכל ניצן פוקע
וברית דם ויין כרותה
ולכל אחד שהעיף בי מבט משתוקק וכמה
האמנתי שהוא אתה

(ל.גולדברג)
לפני 6 שנים. 19 במרץ 2018 בשעה 15:41

לפני שבוע זה קרה, בלי שום אזהרה מוקדמת, כמו שמש זורחת ביום סגריר, התמזל מזלו והרגע המיוחל הגיע.  

באחת הקבוצות הופיעו המילים שלה, כתבה שהיא מחפשת טרמפ מפה לשם כי הרכב שלה תקוע במוסך ויש איזו פגישה שהיא חייבת להגיע אליה ממש בזמן, ולמרות שהוא לגמרי לא היה צריך להגיע למקום שאליו היא בקשה, שלח לה הודעה פרטית שכללה את המילים "צירוף מקרים" ו "קארמה" ועוד כמה מאלו שיש בם הכוח המיסטי שידע לקדם עניינים בסיטואציות חשובות מהסוג הנ"ל.

כתב לה שבדיוק לאזור הזה הוא צריך לנסוע היום לאיזה סידור של שעה, וכדי להשמע אמין, הוסיף, שלמרות שחשב לצאת קצת יותר מאוחר ולמרות שמדובר בעוד 7 דקות של נסיעה, הוא ישמח לעשות את העיקוף הזה במיוחד בשבילה, רק שתשלח לו כתובת מדויקת והוא כבר יגיע בזמן. 

הוא הוסיף שיוכל גם להקפיץ אותה בחזרה אם צריך, כי למרות שהסידור שלו קצר, יש לו מה לעשות עד שתסיים את מה שהיא צריכה.

ובין כל הפונים והעונים נכונה הוא זה שזכה להיות הטרמפ שלה, והוא כל כך התרגש מהרגע הזה, אפילו יותר משציפה. 

הוא שמח על הדוד שהדליק בבוקר והבטיח לו מים חמים באופן מיידי, וכשנכנס להתקלח ולהתגלח, מצא את עצמו מזמזם מתחת למים שיר אהבה, אחר כך מיהר להתנגב היטב, טיפס על הג'ינס הכי צעיר שמצא בארון והצמיד אליו את החולצה המנוקדת שקנתה לו הצמודה הקודמת, זו שלקח איתו בפעם האחרונה למילאנו כדי שלא ישתעמם לבד במלון כשטס לשם בענייני עבודה, והוא נזכר פתאום איך גררה אותו שם לתצוגת אופנה של כל המי וכל המה והתעקשה לקנות לו את החולצה המנוקדת הזו, כי זה הדבר הבא באופנה, כך אמרה, כשכפתרה לו אותה והדביקה לו נשיקה.

ועכשיו כשנזכר בה, חשב לעצמו שהחולצה המנוקדת הזו היא הדבר היחיד הטוב שיצא לו ממנה, אין ספק שהילדונת ההיא הבינה משהו בסטיילינג, אבל אפילו לא חצי דבר באהבה. 

והוא סגר את הכפתורים והשאיר רק עד שני העליונים במין רישול טבעי ולא מתוכנן, אותם שני כפתורים שכשמשאירים אותם פתוחים, מבצבץ מהם החלק הסקסי ביותר בחזה שלו החשוף שלו, השקע הקטן שכולן כל כך אוהבות לנשק או להניח עליו את הראש, פעם לא שם לב לזה כל כך, עד לשנה האחרונה.

הוא כבר עמד לצאת לדרך אבל בדיוק נשמע צליל של הודעה חדשה מהמסנג'ר והוא רץ לקרוא אותה כשהלב שלו רועד כמו ילד קטן, מקווה שזה איוונט לאיזו מסיבה או משהו מטופש אחר, רק שלא תהיה הודעה ממנה שמבקשת לבטל כי מצאה סידור אחר, או סתם כי התחרטה. 

זו היתה הודעה ממנה, אבל היא היתה ממוספרת בספרות הזהב של הנייד האישי שלה, זה מה שחיכה לו שם.. והספרות קפצו מולו מפתיעות ונוצצות כמו מספרי הלוטו הנכונים בהגרלה על הלב שלה, מי חשב שככה ירגש אותו מספר רנדומלי פשוט בן עשר ספרות, אלא שעצמת ההתרגשות מהריגוש עצמו, העבירה בו רטט קל בחיבור המדגדג שבין המפשעה ללב, והוא עצר לרגע כדי לתת לתחושה הנעימה הזו לההדהד עד תום. 

 

✨ המשך בהמשך..

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י