סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתאומית לעד

ורק איני יודעת אם היה זה מבט עיניך
שהצית בי ברקים לרבבה
לא ידעתי אם הלכתי איתך ואליך
ברחובות הלומי אהבה

היה אביב והצחוק נסתר בכל ניצן פוקע
וברית דם ויין כרותה
ולכל אחד שהעיף בי מבט משתוקק וכמה
האמנתי שהוא אתה

(ל.גולדברג)
לפני 6 שנים. 19 במרץ 2018 בשעה 20:41

הצביטה שלו חדרה דרך כל העצבים החשופים שבגופה והכאב שדקר אותה בער בה כמו היתה ענף יבש במרכז המדורה, אבל היא הבינה את כללי המשחק והחניקה את הצעקה.


כשראה את הכאב שפילח אותה ואחריו שמע צעדים מתקרבים לכוונם, הניח לה בנונשלנטיות רכה כמו לא היה דבר, והיא יכלה להשבע שהכאב המתנתק היה חזק וכואב יותר מהצביטה עצמה, אבל היא התאמצה בכל כוחה להראות מאופקת וכבשה את הבכי שעמד להתפרץ מתוכה,

אפופה מתשוקה ומגורה עד לנימי נשמתה, גררה את עצמה לרכב אחריו והתיישבה בצייתנות מופלאה למושב שליד הנהג, יודעת בתוכה שכל מה שיבקש תעשה מעכשיו ולנצח. 

הוא הכיר מלון דרכים במרחק עשרים דקות מהמקום בו היו, וכשהכניס את הכתובת לווייז והיא הבינה שלא בחזרה הביתה הם נוסעים, התבוננה בו במבט של סימן שאלה, וכשאמר לה שמעכשיו הוא זה שמחליט לאן לקחת אותה, הנהנה לעברו בתשוקה מופגנת וגייסה את המבט המצועף והמהפנט שלה, אותו מבט כובש שהכיר עד לאותו היום רק מאותן תמונות מפלרטטות עם הקהל הרב של העוקבים שלה. 

את הדרך למלון עשו כשיד אחת שלו מונחת על ההגה והשניה צובטת את הפטמה השמאלית שלה, עד שהגיעו לחדר ושם פירק אותה כמו שחלם לעשות מהפעם הראשונה שבה ראה אותה בתמונה או באיזו מסיבה עמומה. 

והוא הצליף וחדר וסימן וסטר, והיא מצצה עד אל מעבר לרפלקס ההקאה, ונחדרה והתחננה לפניו שיחדור אותה מאחור, בחור היחיד שמעולם לא נבעל בה, והוא לא ידע את נפשו מהתרגשות ופליאה נוכח העובדה שזה לא שהסכימה לו או נעתרה בעל כרחה, אלא אשכרה  ה ת ח נ נ ה!! 

והוא תפס בה והצמיד את השפתיים שלה לנשיקה רטובה וארוכה תוך שהוא צולל למבט הנוקב והעמוק שלה, ורגע לפני שמילא את פיה בזרע האלפא שלו אחרי שבקשה כל כך יפה לטעום אותו והתחננה שלא יפספס בדרך אפילו טיפה, הפתיע את עצמו בזרם שהרבה זמן לא זכה לו ובאותה נשימה הצליח להגמיר גם אותה בהשפרצה אדירה ורטובה שהובילה אחריה אנקות של גמירה כמו שמעולם לא שמע. 

מאוחר יותר כשכבר הגיע הביתה משהו זז בו אחרת, לא ידע להסביר לעצמו את התחושה, משהו מוזר ואחר התרוקן בו מעצמת החוויה, משהו בה הרגיש לו פתאום כל כך מזוייף ושונה מכל מה שהלב שלו רצה. 

 

✨ המשך בהמשך 

odedoded​(שולט) - ״הכאב הזה,הכאב המתלווה. גם הכאב הזה, שייך לאהבות...״
כתיבה משובחת!
לפני 6 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - 😘
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - נווווו
לפני 6 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - במיוחד בשבילך התאמצתי להספיק להעלות אותו הלילה.. בכל זאת צריכה גם לעבוד לפעמים ;)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י