שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 6 שנים. 17 באפריל 2018 בשעה 20:13

מישהי שאלה בפורום שאלה מעניינת: למה יש כל כך הרבה יותר נשלטים משולטות? אני די בטוח שאין כל כך הרבה יותר, אז יצאתי לברר. לכלוב נרשמו 24.32 אלף משתמשים שהצהירו על עצמם שהם גברים ו-11.24 אלף שהצהירו על עצמם שהם נשים. זה יחס של 2.16 גברים על כל גיברת. כבר סקסי!

היחס בין נשלטים לשולטות הוא 2.5 נשלט תת כל שולטת. כלומר, היחס בין נשלטים לשולטות קצת יותר גבוה מהיחס בין גברים לנשים. 15% זה לא הבדל זניח, אבל זה בטח לא כל כך

אדם חרוץ פחות מירוקפור הנאמן שלכם היה עוצר כאן, צועק "QED!", משליך פיצצת עשן ונעלם מהבמה. אבל התמונה המלאה פה -- כאילו, היא תפתח לכם תראש, בנאדם. תראש. ובשביל לדעת את התמונה המלאה, בנאדם, צריך להסתכל על היחס בין שולטים ונשלטים ובין שולטות ונשלטות.

אבל קודם תנו לי לשאול אתכם שאלה. אם לא הייתם יודעים שום דבר על בדסמ, לפני שמילאו לכם את הראש בסטריאוטיפים ובאגדות על איך שולט מתנהג ומה זאת נשלטת "אמיתית" -- איזה יחס הייתם מנחשים שיש בין אנשים שולטים ואנשים נשלטים? התשובה היא שבלי שום ידע מוקדם, לא הייתה סיבה להניח שיש יותר מגלומנים פגומים רגשית עם תסביך אלוהים מאשר ג'אנקיות ריגושים אנוכיות עם תסביך אב, או פחות ערסיות במחוכי עור מתפקעים מאשר מכורי פורנוגרפיה על הקשת האוטיסטית. בואו ונצא מנקודת ההנחה הזאת, שאנחנו לא יודעים כלום על בדסמ. 

היחס בין שולטים ונשלטים באמת כמעט שקול: 1:1.1 שולט על כל נשלט. אבל שופו: בכלוב יש 1.56 נשלטות לכל שולטת (שולטים FTW!) מעתה אל תאמרון שיש בכלוב יותר נשלטים משולטות, אמרון שיש יותר נשלטות משולטות. 

"אבל ירוקפור", תגידו, ותטעו: זה לא השם שלי. זה סתם כינוי באינטרנט, "אבל הפער בין נשלטות לשולטות מאשר את כל הסטריאוטיפים התרבותיים שהכרחת אותנו לזנוח. זה לא מוכיח שנשים מעצם טבען הן כאילו פחות זורמות כזה ויותר פסיביות כזה ופלגמטיות כזה ולא יוזמות אף פעם וכאילו אוהבת לשבת בלי להזיז אצבע ובסוף לקטר על הכל וכאילו מחכות לגבר שיביא להן בראש נבוט?" ואני אומר: העובדה שבמקרה תיארתם את כל חיי המין שלי לא אומרת שאתם צודקים. זה מה נקרא not even wrong: מעשייה יפה בלי ראיות במציאות. באותה מידה אני יכול להגיד שכל היהודים הם תגרנים תאבי בצע, ולמרות שגם זה נכון, זה לא נחשב ברמה של הדיון שלנו.

מה שיותר סביר זה שאין בעולם יותר נשלטות משולטות. באותה מידה אין יותר סוטים מסוטות. הסיבה שכל השולטות האלו חסרות במלאי של הכלוב זהה לסיבה שפחות מרבע מהכלוב נשים: לא כולנו צריכים גלגלי עזר כדי לרכב.

Grey / Green - אני ממליץ לקרוא את הפוסט המקורי, ולו רק כדי להנות מהביטוי היפה "שוק הוויניל" המבצבץ לו שם.
לפני 6 שנים
CherryVodka​(נשלטת){מצבי רוח} - אני מתה עלייך! איך גיליתי אותך רק עכשיו?
לפני 6 שנים
Grey / Green - אני חדש פה.
לפני 6 שנים
Mary Jane - ״יותר מגלומנים פגומים רגשית עם תסביך אלוהים מאשר ג'אנקיות ריגושים אנוכיות עם תסביך אב, או פחות ערסיות במחוכי עור מתפקעים מאשר מכורי פורנוגרפיה על הקשת האוטיסטית...״ - מצחיק (:
לפני 6 שנים
Grey / Green - ;)
לפני 6 שנים
Green eyed girl​(נשלטת){Sheperd} - ״אוהבות לשבת בלי להזיז אצבע ואז לקטר על הכל״ זאת ממש אני!!!
לפני 6 שנים
Grey / Green - אל תכתבי את זה בפרופיל שלך
לפני 5 שנים
Green eyed girl​(נשלטת){Sheperd} - 🤣😂
לפני 5 שנים
BonitaApplebum - מעריכה את המאמץ הסטטיסטי
לפני 5 שנים
Grey / Green - מעריך את תגובתך
לפני 5 שנים
Big Eyes - מתה לדעת מאין הנתונים הסטטיסטיים.
לפני 5 שנים
Grey / Green - מעמוד החברים באתר, עיפרון מחודד ומחשבון מדעי.
לפני 5 שנים
Big Eyes - ה-מ-ו-ן השקעה..... 🤔
לפני 5 שנים
Grey / Green - מה, לעשות ארבעה חיפושים ולהכפיל את מספר העמודים במספר הרשומות לעמוד? אולי חמש דקות. וגם זה כי פעם ראשונה שכחתי לרשום.
לפני 5 שנים
ענתית - פשוט אדיר :)
צחקתי בקול רם
לפני 5 שנים
Adamastor - מחקרים הם בהכרח לא אמינים אבל התחשק לי לבדוק וזה מה שמצאתי:
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/unique-everybody-else/201307/bdsm-personality-and-mental-health
לפני 5 שנים
Adamastor - מחקרים הם בהכרח לא אמינים אבל התחשק לי לבדוק וזה מה שמצאתי:
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/unique-everybody-else/201307/bdsm-personality-and-mental-health
לפני 5 שנים
הביצה - מעניין
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י