ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 19 בינואר 2007 בשעה 16:26

יש לי קשר רגשי לחפצים שלי. אני פשוט נקשר אליהם, ומתקשה להפרד אפילו מחפצים ישנים חסרי שימוש.

לפני חדשיים, לערך, התקלקל לי המחשב הנייד המקסים והמצויין שלי. הוא מקסים, ואני קשור אליו במיוחד. נתתי אותו לתיקון, בערך כל המחשב, נמצא על לוח אחד, שהוחלף, בשני פריטים מפירוק, מ- ebay, שכנראה הלך להם המסך, ואז אין טעם לתקנם, ועדיין, יש בעייה. יש לי חנות מצויינת וזולה, לתיקון של מחשבים ניידים. אני עוסק במחשבים, ומבין בזה, ויכול להעיד, שיש להם מיומנות ומצויינות. לצערי, המחשב שלי, נפל אצלם, למשבצת חסרת מזל.
יש במחשב עוד מעגלון קטן, אולי בו התקלה, למרות שעד כה, לא נראה סביר. כעת הזמינו, את החלק הזה, שיגיע בעוד שבוע לערך.
שתדע מחשבי האהוב, שאני לא נוטש אותך, בחולייך, ונאמן לך. לא אזרוק אותך, למגרש הגרוטאות, לאחר ששירתת אותי אמונה, במשך זמן כה רב. אני איתך, ולוחץ קשות על אותו טכנאי מומחה, להחזיר אותך אלי, שמיש, ליחסי חברות שעוד יימשכו להם, לא מעט זמן.

נתתי מיקרו איכותי ביותר לתיקון. אצל טכנאי, בחנות הסמוכה לטכנאי המחשבים הניידים שלי. הוא תיקן אותו, במחיר של מיקרו חדש. עדיין, המיקרו הזה, משוכלל ביותר, והעיסקה נראתה לי כדאית. כאשר לקחתי אותו, אחרי התיקון, כשהגעתי הביתה, גיליתי שחסרה צלחת הזכוכית, שלו. פניתי לטכנאי, והוא אמר לי שאכן, הצלחת אצלו, ושאבוא לקחת אותה. לאור העובדה שאני כבר לא עובד בבית כמעט, לוקחת שבוע כל איטרציה כזו. לאחר שהבאתי את הצלחת הביתה, ראיתי שהיא לא מי יודע מה מתאימה למיקרו. אמרתי ניחא, וניסיתי להפעיל את המיקרו. בעת ההפעלה, נשמעו רעשים מוזרים מתוך המיקרו, שמעידים על אסון מתקרב, מה שגרם לי, לכבות אותו מייד, ולהחזיר את המיקרו הזמני שלי. האמת שנמאס לי קצת לנסוע לאיזור של הטכנאים שלי, ולכלות את זמני החופשי המועט, בבילוי, בין טכנאים, המנסים ללא הצלחה, לתקן את מכשירי החשמל שברשותי.

לאור העובדה שאני דום מתחלף אימתני, אני מכריז בזאת, שבקרוב, אעצור את מרד מכשירי החשמל שבביתי, ואשיב את כל המכשירים הסוררים, למקומם, לצידי, פועלים כתיקנם, תוך כדי, הפעלת אותם טכנאים, שלא עושים את עבודתם נאמנה.

Madame T​(שולטת) - מכשירים חשמליים, אלקטרוניים וכו' הם נפלאים כל עוד הם עובדים. ברגע שיש בהם תקלות זה מעצבן ביותר.

כשתעשה סשן אילוף וענישה למכשירים סוררים וטכנאים לא יוצלחים תקרא לי, אני אבוא עם השוט החדש שלי ואעזור לך במלאכת האילוף :)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח
מאלפת הטכנאים
אני אכן עשוי להזדקק לשירותייך, בתור מצליפה ידועה ;-)
אישה עם לב ענק
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י