לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 17 שנים. 22 בינואר 2007 בשעה 0:13

תקופת בחינות...
אין סטודנט שלא מכיר את התקופה המדהימה, המרתקת והמרגשת הזו (ממש) שכל פעם חוזרת מחדש...
אז אצלי זה רק הסמסטר השלישי וישנם עוד חמישה בדרך (ככה זה בהנדסה), אבל כבר עכשיו זה יוצא לי מכל החורים.

כעת, כשראשי כבר לא עובד מרוב עייפות, אני מרשה לעצמי ללהג פה חלק מהדברים שעברו לאחרונה בראשי (כל קשר כלשהו ביניהם הינו מקרי בהחלט):

סוף סוף יוצא לי לראות סרט איכותי. אז הפעם עלה בחכתי: "שם הורד". סרט נפלא עם שון קונרי היוצא נגד הבורות הנוצרית (ומאד מתלהב מקריאת ספרים). יש שם כמה משפטי מחץ מאד חביבים, אבל בעיקר ולשם שינוי, היה כיף לראות סרט שעיקרו היה העלילה ולא השחקנים (רובם מכוערים כליל) או האפקטים (תלבושת ואוירה של ימי הצלבנים בלבד). בקיצור: אני חושב שפשוט אקרא את הספר.

עוד פעם זה קרה לי. אני שומע שיר והוא נתקע לי בראש עד שאני משיג אותו. זה קרה שבוע שעבר למשך יומיים ואתמול עוד פעם...
אני מודה לאל על כל פעם שאני שומע שיר חדש שאיני יכול בלעדיו (לגלות כל פעם עוד שיר יפה זה תמיד מרגש אותי), אבל למה זה כל פעם צריך לעלות לי בשעות שינה?!

השפה העברית אינה שובניסטית, לענ"ד. אין מה לעשות, בשפה בה יש הפרדה מינית, ברור שכינויי הגנאי יופנו לאחד הצדדים. זה שבמקרה רוב הדוגמאות שמצאנו היו שייכות דווקא למין הנשי לא מעיד על כלום. ולא משנה עד כמה הבחורה שטענה זאת ביום שישי שעבר היתה יפה - היא עדיין בלונדינית וטועה.

לא! אשכנזים לא נועדו רק לאפיית מצות. נכון שהלפרין הוא לא בדיוק שחקן הכדורסל המצטיין של מכבי ת"א השנה (או של היורוליג, או ליגת העל, או הלאומית, הארצית, האדריאטית, הקט-סל וכל דבר אחר בשטח), אבל זו עדיין לא סיבה לשלוח אותו לאפות מצות בגלל שם משפחתו האשכנזי, ידידי המלומד והלא-גזעני/עדתי.

לא! ממש לא! אז מה אם בין כותבי השיר החביב "מסיבת כיתה" ישנו מישהו בעל שם ספרדי. זו לא סיבה להאמין שחלקו בשיר היה להגיש להם את הקפה בזמן ההקלטה, ידידי שונא הגזענים/עדתיים.
יתכן שהוא גם עזר להביא את ציוד ההקלטה.

ולא! אני לא מסכים שכל החברים שלי הם גזעניים/עדתיים. עובדה:הם שונאים גם אשכנזים וגם ספרדים באותה מידה.
תמיד טענתי שחבריי הם נאורים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י