אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby's diary

לפני 5 שנים. 5 במאי 2018 בשעה 13:10

בצבא היה לי תפקיד סמכותי/מקצועי. לא פיקודי, אבל משהו בעל משמעות. הייתי משרתת בבסיס גדול. קליטות גדולות. חודש ומשהו אחרי שהגעתי לבסיס. חייל שאל אותי מאוד בנימוס "סליחה, איך מגיעים?". ליוויתי אותו עד לאזור שלו. מעבר לכך שהוא היה נראה ממש טוב, אפילו חלומי, מסתבר שהוא עשה עלייה והוא בן 26. אחרי כמה ימים ראיתי אותו שוב והייתי סמוקה וחייכנית. השארתי לו מספר טלפון למקרה שיקרה משהו חריג. לאחר מספר ימים, הוא שלח לי הודעה "אני כמה שעות בשטח ולא נותנים לנו לשתות". עשיתי כל שביכולתי להביא לידיעת מפקדיו על חוסר התקינות. עם הזמן, הייתי עוברת שם כאילו בטעות. אם הוא היה קולט אותי, לרוב הוא היה קורץ לי. יום אחד, הוא נשאר במגורים ולא יצא לפעילות (ב'). ישבתי לדבר איתו ועל הדרך הבאתי לו כל מיני דברים נחמדים שהבאתי מהבית. הקשר נעשה הדוק יותר ויותר בינינו. יום אחד אני נוסעת בדרך הביתה ואני שומעת את אחת המפקדות מספרת שהוא עזב את בית אימו ועבר לבית החייל. עשה לי קצת חור בלב. מאחר והדבר קרה, הזמנתי אותו להיפגש איתי ועם האקס (כמובן שהאקס המטומטם שלי לא חשד בכלום, למרות שהוא היה נראה פי מיליון יותר טוב ממנו). אחרי זה... היינו נפגשים כל יום. הייתי מגיעה אליו למטה בשעת ת"ש וכל שניה פנויה היינו מבלים ביחד. הוא התחיל לספר לי שיש לו שלוש בנות, אחת עם הפרעה התפתחותית וכשל בדיבור. פלטתי פעם שלי זה לא היה מפריע. שבת אחת הוא נשאר בבסיס. התקשרתי אליו לבדוק שהכל בסדר. סיפרתי לו שאני שותה עכשיו מרלו ויצאה לו אנחה קטנה ומגרה שהחזיקה אותי הרבה זמן.

עם הזמן, כשהייתי עוברת בבסיס, נהיו לו פאפי אייז כל פעם שהוא ראה אותי. הוא ניסה למשוך את תשומת ליבי. והייתי מתעלמת כאילו בלי כוונה... סתם בשביל להגביר לו את הצורך לרצות אותי יותר...

כל הזמן הזה לא נגעתי בו, אפילו לא לחיצת יד. מכמה סיבות:

1. זה אסור על פי תקנות השילוב הראוי (בטח בין חיילים לסגל מקצועי). 

2. זה הגביר מאוד את הריגוש.

ערב לפני שהוא עזב, ראיתי אותו מחכה במסדר, הוא אחרון בתור. עמדתי מאחוריו והחזקתי לו את היד לדקה ארוכה. הוא לא הסתובב, אבל אני בטוחה שהוא ידע שזו אני.

אחרי שהוא עזב ליחידה אחרת, וכמובן נשארנו בקשר, היה לי צורך לסיים את מה שהתחלתי....

הזמנתי אותו אלי יום אחד, הביתה. קניתי קאווה ובירות. שתינו כאילו לא ראינו מעולם אלכוהול. ואז התחלנו לשחק אמת או חובה. שפכנו הכל, דיברנו על הכל. אני לא יודעת למה סיפרתי לו שנפרדתי מהחבר.. למרות שזה לא היה נכון.

ואז לרגע אחד... הוא הסתכל עלי עם העיניים המדהימות שלו והדביק אותי לרצפה. הנשיקה הייתה נשיקה כל כך מרגיעה, ממש משחררת. ידעתי שזה ייגמר כמו שאני רוצה..... אחרי לילה מענג סיכמנו שנישאר ידידים. אבל יש זכרונות שהוא לא יכול לקחת ממני.

מופשט​(שולט) - מקסים
לפני 5 שנים
קסם שבלב - מרגש.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י