צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של עושה אותך מולי

כנסו ותקראו סיפורים מעניינים ומדליקים..
לפני 5 שנים. 5 במאי 2018 בשעה 13:12

יעל הייתה מדברת איתי בווצאפ כשהייתה בבסיס בתפקיד במחסן ואהבה את החוש הומור שלי.. היא אמרה שאני מצחיק אותה ויש לי ראש חריף והתלהבה לדבר איתי.

גם כשחזרה מהבסיס כל ערב לבית תמיד הייתי שם מקשיב מכיל ועוזר. היא סיפרה לי שהיא רוצה לשלב עבודה באזרחי עם השירות הצבאי אבל לא מסתדרת עם הטפסים.. תמיד הייתי דואג לה והייתי שם בעבורה כשהיא הייתה צריכה עזרה, הייתי יודע להיות רציני כשצריך לטפל בה ולסדר לה את העניינים והיא הייתה אומרת תודה איזה מתוק אתה, תמיד כיבדתי אותה והייתי עוטף אותה באהבה.

בהתחלה היא לא יודע כלום, אבל לימדתי אותה לאט לאט..

יום אחד לאחר שחזרתי מהמכון כושר ושלחתי לה תמונה מהמקלחת, היא אמרה לי שהיא אוהבת את המראה הגברי והסקסי שלי ורוצה שנפגש.
היא אמרה לי שהיא חוששת שהיא לא תצליח לספק אותי אך אני ליטפתי אותה בחום והבנה ואמרתי לה זה בסדר אל תדאגי. פרקתי לה את נושא השליטה לאתגרים קטנים ומהנים והיא לאט לאט אהבה את זה והתקדמה בהתלהבות...

לאט לאט היא הרגישה איך אני שולט בה ויותר אגרסיבי וגם כשהורידה דמעה ניגבתי לה אותה. הראתי לה עולם חדש ומלהיב של הנאות שבה היא יכלה לאבד שליטה ותמימות. היא אהבה איך שאני מזיין טוב וחזק. אהבה לחוש את הדומיננטיות שלי בתוכה שאני חודר לתוכה וממלא אותה עם הזין שלי שחודר לתוכה שוב ושוב..

אני זוכר איך יום אחד נפגשנו וליטפתי לה את השיער לאט ובעדינות כמו שמלטפים יהלום יקר. אני הייתי קשוב אליה וראיתי שהיא ממש מתחרמנת מיזה.. היא אהבה את הליטופים, הלחישות שלי באוזן שלה כמה שהיא סקסית ועושה לי את זה, והרגשתי את הפטמות שלה מזדקרות ונעמדות..

תפסתי לה את השיער כשאני נהיה יותר אגרסיבי והורדתי אותה על הברכיים. תקעתי לה את הזין הגדול והעבה שלי ישר לתוך הפה שלה עוד בטרם הספיקה לומר פאק מי דאדי ונתתי לה למצוץ.. היא מצצה את הזין שלי בהתלהבות והתחלתי לזיין לה את הפה ממש יותר ויותר עמוק לתוך הגרון עד שזה נהיה כבר זיון גרון ולא רק פה...

השכבתי אותה על הגב והורדתי מימנה את המכנסיים הצבאיות שהיו צמודות עליה כמו גרביון בצורה שחרמנו אותי וגם את התחתונים. הרבה זמן חיכתי לרגע הזה להוריד ממנה את המכנסיים האלה... הזין שלי שכבד נעמד חזק מהפה שלה התחיל לחדור לתוכה יותר ויותר עמוק והיא התחילה להאנח בצורה שרק חרמנה אותי יותר וגרמה לי לזין אותה יותר ויותר חזק..

הפכתי אותה על הבטן תוך שאני מפליק לה בישבן וגם תוך כדי שאני מזין לה את הישבן הסקסי שלה עד שהוא נהיה ממש אדום. היא אמרה לי שהשיבן שלה כבר שורף וכואב אבל ביקשה שלא אפסיק. גם כשהיא אמרה שהזין שלי קורע אותה וכואב לה וירד לה דמעות היא אמרה שזה כואב טוב ובבקשה אל תפסיק תוך כדיי שהיא נאנחת בקול..

היא ידעה שאני גבר שדי מוצלח עם נשים וגבוה וחששה לאבד אותי אך אני שמרתי על קשר קבוע ותמיד הייתי שם עבורה.

 

אם אהבת את הסיפור ואת רוצה להתנסות במשהו שונה ואמיתי את מוזמנת לשלוח הודעה..

קסם שבלב - עוצמתי מרגש חזק.כתיבה מדהימה.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י