לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של עושה אותך מולי

כנסו ותקראו סיפורים מעניינים ומדליקים..
לפני 5 שנים. 6 במאי 2018 בשעה 7:12

לאחר שסיננתי כמה כאלה שלא יודעות מה הן רוצות מעצמן באתר הזה, מצאתי מישהי שאהבה לקרוא את מה שכתבתי וממש רצתה את זה..

לא פספסתי את שגרת הבוקר שלי באימון חייתי עם המשקולות, ולאחר מקלחת מרעננת ובושם יצאתי לדרך..

ראיתי אותה ממתינה לי שם כולה מתלהבת כשראתה אותי משתוקקת לבאות בעניים נוצצות.. ממש יכולתי לחוש את הפטמות שלה מזדקרות מהתרגשות והשדיים שלה נעו בחופשיות בחולצתה כמו שני חתלתולים שמתקוטטים...

הבטתי בה במבט חד ויצרי שתובע בעלות ומלא ביטחון עצמי והיא נמסה. המבטים שלנו ננעלו והתחבקנו חיבוק קדמוני מעצים של גבר מעניק ואישה מקבלת כשאני עוטף אותה בגבריות שלי והיא מכילה אותי. עד כאן החלק ה"נחמד" של הסיפור...

כשהגענו הבית היה לה מבט כזה בעיניים של קורבן המשתוקק להיטרף. ושאלתי אותה אם זה נכון מה שאמרת שאוהבת להשלט ולחטוף סטירות? ומיד כשענתה כן חטפה סטירה. היה לה מבט כזה מופתע בעניים אך מיד הוא התחלף עם חיוך קל של הנאה מזוכיסטית ומבט מטורף בעיניים שמשתוקקת בהתלהבות לעוד.. ואני המשכתי ואמרתי לה כן זונה? אוהבת סטירות? וקבלה עוד שתיים שלוש..

היא אהבה את הברוטליות הזאת. איך שתפסתי אותה בידיים והצמדתי אותה לקיר. מיד הרגליים שלה נפתחו והיא חשה את האיבד שלי הקשה נצמד לה בחוזקה לחור האהבה שלה שהשתוקק כל כל למגע.. לא זוכר בידיוק מה היה שם. טירוף מערכות כללי.. מערבולות של תשוקה הדדיות שבה הדברים התפתחו ברבדים יותר ויותר עמוקים כשפעם אחד אני מכאיב ומזיין בעצמה כשאני תובע את זכותי כגבר ושליטתי בה, ובפעם השניה אני נותן לה את הרוך שהיא צריכה לתחושת ההגנה.

חשפתי את הצדדים שלה שהיו צריכים טיפול וכבר שנים לא השקו.. נתתי לה לחוש כאישה שגבר מכניע. ומצם שני הייתי מעצים ומרומם לרמות של הנאה שהיא מעולם לא הכירה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י