ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה לא?

דברים רציניים ובעיקר מלא שטויות. בואו נעשה כיף.
לפני 5 שנים. 12 במאי 2018 בשעה 11:56

איפה היא? מה היא מתכננת? אההה הנה היא, מזל. שעמם לי לבד. הנה משהו מתחיל. מה זה? אוי ליטופים זה נעים, איזו עדינות, כפרה על הידיים המופלאות שלה- היי! למה צריך גאג? איך אוכל לאכול אותך? טוב, לא משנה, תנשמי. 

חבל אני אוהבת, הוא נעים לי, פחות נעים כשזה כל כך הדוק. זורם לי דם? זוזו אצבעות, זוזו אמרתי! יופי. ילדות טובות. גם אני בסדר, רוב הזמן. סתמי, היא שוב הולכת, לאן? "תחזרי, תחזרי, הכל כל כך אכזרי, ימים קשים עוברים עליי בינתיים...." (ש.חדד/ דיקלה), הופה הנה היא. אוח איזה ריח, להכין ממנה בושם.

הכל טוב, הכל נעים לי, חחחחחחחחח אוי לא חחחחחח די! יברח לי פיפי! לא נושמת, נוחרת, מי שטוב לו ושמח כף ימחא, על החזה, בשיא הכוח, נראה לי שהפטמות שלי עברו להיות פנימיות. קטע. חחחחח טוב טוב, צחקתי, הכל טוב, די לדגדג כבר אלוהים תשמור, בום, ירכיים שמנמנות שלי, באמת נראיתן לבנות מדי. היא חכמה האישה הזאת. 

שיעור אמנות אני אוהבת, גרועה בזה אבל אוהבת, מה היא מציירת? בטוח משהו יפה, זה כואב נעים אז בטח גם נראה נעים- נכון? לא לא, על הבטן יש מספיק מקום לצייר, לא צריך בשום מקום אחר, אני אוהבת את הפטמות שלי, אל תחתכי לי אותן בבקשה, הן בול בצבע ביחס לשאר הגוף! יהיה ממש קשה למצוא כאלה, איפה אני, אני עפה יוהוווווווו. אוי, התנגשה בי מכונית, אולי משאית? זאת היד שלה על הכוס שלי, ושוב ושוב ושוב, איך קוראים לי? לי לי לי, משהו עם ל', לא בטוחה, לא משנה. 

מגבת רטובה על הגוף ועל הפנים, ליטופים נעימים, להתראות לגאג, ביי ביי לכיסוי, הכל מסנוור- ככה מרגישים כשנולדים? נראה לי שכן.

לא פשוט ללכת ברחוב כשהלב שלך מתפוצץ מאהבה. לא פשוט. 

Erykah - מקסים :)
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י