סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 27 בינואר 2007 בשעה 13:01

סשן הממיפיקציה, שהגננת עשתה לי. ובכן, ככה פשוט, קודם, בשורה התחתונה. בטיחות, ציון 10. סשן, ציון 4.

למרות המבצע בסופר, מי שיער, שכך יאזול כל מלאי הניילון הנצמד מביתנו.
הסשן נמשך כשעה, וחבל שרק.

תשמעו, עכשיו, שחוויתי מה זה ממיפיקציה, מצידו השני של הניילון. יש לי כמה מסקנות.

ממיפיקציה זה לא מסוכן בכלל, ומגבלת הזמן, שעליה מסופר בכל מה שקראתי, לא מתחברת לי למציאות שאנחנו חווים, מהנושא. אני, אחרי שעה, רק התחלתי להכנס לספייס הסאבי באמת. לשאלת הגננת, האם אני בסדר, עניתי, שאני מצויין, לא היו לי שום תחושות לא טובות בכלל, גם בזמן הממיפיקציה, וגם אחרי. אותו דבר היה גם לגננת, כשאני עשיתי לה. בקיצור, כל כך היינו זהירים, שנינו, בגלל ההזהרות, שעצרנו מאד מוקדם. הרבה יותר מוקדם, ממה שהיה צריך בכלל.

לדעתי, במידה ומקפידים, על תקשורת טובה בזמן הסשן, אספקת נוזלים סדירה, ושבית החזה לא יהיה חנוט באופן, שמקשה על הנשימה, הכל מצויין בכלל. ניתן למשוך את הסשן, הרבה יותר זמן. כמובן שהייתי ממליץ, לעשות בסשנים הראשונים, פחות זמן, בכדי להתרגל לתחושות, ואף לתחקר אותן. אבל בסשנים עוקבים, וואללה, אתם יכולים חופשי, לקרוע לה את הצורה, ממש.

ממיפיקציה, אינה עומדת בזכות עצמה, בתור סשן. כשרואים מישהו, ככה חנוט, מולכם, עושה את הרושם, שלא צריך לעשות כלום, בעצם, מעבר לזה, בכדי להעיף את החנוט/ה לעולמות מרוחקים. זו אגב, הערה שאמרתי לגננת, לפני הסשן. שלדעתי נדרש לעשות סשן ממש, ושהחניטה, היא בגדר נקודת התחלה לסשן, משהו בדומה, לקשירה, או שרשראות. כמובן שהחניטה, זו התחלה הרבה יותר עוצמתית.

לא נורא שכך היה. סך הכל, יש חובת זהירות קפדנית ביותר במשחקים בעולם הזה. פעם הבאה, נדע שנינו, מתוך נסיון, יותר.

ברצוני להוסיף פה, שדי חששתי, מהסשן. חששתי, שמא אכנס ללחץ, מהעניין של חוסר היכולת לזוז, ושייקח לגננת הרבה זמן, לשחרר אותי. אבל כשעשינו את זה, הרגשתי פשוט נפלא. חוסר היכולת הזו לזוז בכלל, זו פשוט תחושה מדהימה. מדי פעם, הייתי מנסה להזיז את ידי בכוח, ללא הצלחה. אי אפשר לזוז בכלל לגמרי. זו פשוט תחושה מטריפה.

למרות כל האמור, לדעתי, המקרה שונה לחלוטין, במקרה של זוג, שלא מכירים מספיק, את התחושה, אחד של השני, בספייס הסאבי, ובהגעה לסאב ספייס. שמה, בגלל העומק של השליטה, ותחושת חוסר האונים, מחייבת זהירות עצומה. שמה הייתי נזהר מאד.

דבר אחרון, לדעתי חסר חומר על ממיפיקציה, ויש טעם, בכתיבת הסבר, על הנושא המקסים הזה. עוד כמה נסיונות בנושא, שארגיש יודע ממש, ואפרסם פוסט יסודי ומסודר בנושא.

צ'יטה​(שולט) - לגמרי
תודה
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י