שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 5 שנים. 22 ביוני 2018 בשעה 19:09

קישור לחלק ראשון, שני.

 

הדילדו החדש הזה מפלצתי. הקונדום שחבשתי לו לא הגיע אפילו עד הביצים שלא לדבר על לכסות את הבסיס. מזל שניקיתי את עצמי בתחילת הערב. מיותר לציין שלא סתם דחפתי אותו פנימה בזבנג וגמרנו. ליידי רצתה לראות אותי מפמפם את עצמי. דוחף את הדילדו פנימה בשתי הידיים ומושך החוצה חזרה. היא גם רצתה שזה יקרה כשהידיים קשורות מאחורי הגב ומחוברות ברצועה לאזיקים שעל הרגליים.

היתה לי הפתעה נעימה בזמן שהכנתי את הסצינה: כמובן שחומר סיכה רב נשפך בנדיבות על הדילדו, ולא מעט גם על האצבעות שתפקידן היה לרכך את הכניסה. עמדתי על מגבת ובעודי מעסה את החור המצלמה קלטה את הרדיו שברקע והופעלה קולית כשאחת האצבעות כבר היתה עמוק בפנים. השארתי את התמונה לאח"כ, כרגע נותרה לי יד אחת יבשה לחבר את כל האזיקים ולהפעיל את הוידאו, וכך עשיתי. כפות הידיים שלי כעת לא יכלו לעלות מעל המותן, הברכיים נותרו קשורות בחבל צמודות אחת לשנייה, ואורך הצעדים המירבי אליו הגעתי היה עקב בצד אגודל. החום שנאגר בתוך כל בגדי הגומי עמד להתעצם עם החדירה הקרבה ובאה.

במשך דקה תמימה נאבקתי להרחיב את עצמי ולקבל את הזין האימתני ביותר שידעתי מעולם. הייתי צריך את השתי הידיים לפעולת הזיון העצמי שהיה יחסית עדין. מכל הדברים שזזו שם בפנים גם הערמונית זכתה לעיסוי מכובד וטיפה גדולה של נוזל שקוף נסחטה מהעאלק זין הנעול בכלובון שנותר חשוף דרך רוכסן התחתונים מקדימה. בעודי מחזיק את הדילדו עמוק ככל שניתן הסתובבתי לשבת על המיטה ולשחרר את האזיקים. עכשיו כששתי הידיים נרטבו כהוגן התהליך הזה התארך ותסכל עד כדי כך שסיננתי איזה 'נו באמת' שנתפס במיקרופון במצלמה. אילולא המזרן הרך הדילדו כבר היה נכנס עד הסוף בזמן שסיימתי לשחרר את עצמי ולכבות את המצלמה.

למזלי הרב ליידי מצאה את הערת השוליים הזו חיננית ולא ממקום מתריס. אני בטוח שהיא אוהבת שפשוט מתנהגים אמיתי איתה. גם את התמונה ממקודם שלחתי לה ובזמן שהוידאו נטען לרשת הייתי צריך למצוא פיתרון למפלצת שעוד שיפדה אותי. מה לעשות שממש מנג'ס לעשות סשן עם יד מאחורי הגב כשאתה גם הנשלט וגם הידיים של השולטת. כמו בפעמים הקודמות הפעלתי שיקול דעת ו'פשוט' הרמתי את התחתונים. 'פשוט' כי עדיין הייתי צריך לדחוף את הדילדו מעט יותר עמוק לפני שיכולתי למתוח את הגומי מעליו מבלי לפחד שהלחץ שנוצר על ההדבקה שלהם תזיק לתחתונים בתפר האחורי. התוצאה המצולמת היתה מחרמנת בטירוף עבור שנינו. הרגשתי מלא במלוא מובן המילה.

אבל לא ליידי. היא לא כילתה עדיין את התכניות המקוריות שלה לערב זה ועכשיו כשהסחת הדעת המרכזית היתה קבורה במעמקי גופי, יכולנו להתחיל ולשחק את המערכה האחרונה. המשך בקרוב...

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י