ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתאומית לעד

ורק איני יודעת אם היה זה מבט עיניך
שהצית בי ברקים לרבבה
לא ידעתי אם הלכתי איתך ואליך
ברחובות הלומי אהבה

היה אביב והצחוק נסתר בכל ניצן פוקע
וברית דם ויין כרותה
ולכל אחד שהעיף בי מבט משתוקק וכמה
האמנתי שהוא אתה

(ל.גולדברג)
לפני 5 שנים. 3 ביולי 2018 בשעה 22:41

"דוקטור ברויר, השעה הזאת היתה קצרה מדי. אני חמדנית מדי ומבקשת עוד מעט מזמנך. האם יורשה לי ללוותך למלונך"?


הדברים נשמעו נועזים וגבריים באוזני ברויר, אך בצאתם מפיה הם נשמעו אמיתיים, בלתי מעושים כדרך שבני אדם צריכים לדבר ולחיות. אם אשה נהנית מחברת גבר, מדוע שלא תיטול את זרועו ותבקש ללוותו? אך איזו אשה שהוא מכיר היתה מעזה להגות משפט שכזה? זו אשה שונה בתכלית. זו אשה משוחררת!

"מעולם לא חשתי צער שכזה על שעלי לדחות הזמנה" אמר ברויר והידק את זרועה אליו "אך הגיעה העת שאשוב, ואשוב לבדי. אשתי האוהבת אך הדואגת תמתין אצל החלון, ומחובתי לגלות רגישות לרגשותיה"


"כמובן, אבל" היא משכה את זרועה מזרועו וניצבה למולו נחושה ותקיפה כגבר "בעיני יש למלה *חובה* משקל מעיק ומדכא. זנחתי את כל חובותי, לבד מאחת - להיות נאמנה לחירותי.

נישואין וכל מה שנלווה אליהם, רכושנות וקנאה, משעבדים את הנפש. הם לעולם לא ישלטו בי. אני מקווה, דוקטור ברויר, שתגיע העת שבה אף גבר ואף אשה לא יהיו נתונים לעושק חולשותיו של האחר" והיא סבה לאחור, בביטחון שבו באה".

 


ארוין ילום  "כשניטשה בכה'

ולמרות שאני מאמינה שנישואים יכולים להיות נפלאים כששני בני הזוג שלמים ובטוחים באהבתם ומאפשרים אחד לשניה את החופש להיות, תפס אותי הקטע הזה הלילה ואהבתי את העוצמה המיוחדת שנוטפת ממנו, מה שגרם לי לתהות ביני לבין עצמי האם אני באמת נאמנה לחירותי כפי שאני מספרת לעצמי שאני.. הרהורי לילה שכאלו..

לילה טוב 💫 

 

רפונזל היפיפייה - ודווקא אני חושבת שהתנגדות לנישואין זה בעצם פחד ממחויבות . הרי יותר קליל להיות זוג כשאין מסמך מאיים ברקע ....😸😸
לפני 5 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - אני חיה חיי אהבה בתוך הנישואין ואפילו והם כוללים גם חברות נפלאה וחופש בחירה הדדי, ואני לגמרי מאמינה בהם ונוטה להסכים עם דברייך, למעט המילה *מסמך מאיים*, אני לא רואה בשום מסמך שקשור לנישואים משהו מאיים, זהו בעיני הנישואים הם טקס מרגש שמשמעותו להעלות את האהבה למקום גבוה ומקודש, המסמכים עצמם אינם רלוונטיים בעיני, אסופת ניירות חסרות משמעות, רק לכוונת הלב יש מקום וחשיבות, והבחירה ביחד אמורה לקרות בכל בוקר ולילה שוב ושוב מחדש. רק תוהה האם אני באמת משוחררת כפי שאני אומרת לעצמי, לא בגלל שמישהו עוצר בעדי, אלא אני היא זו שלא מאפשרת לי להתמסר עד הסוף לחופש האבסולוטי.. המון התחשבות בכל מיני אחרים לפני ההתחשבות בעצמי, אבל לאט לאט מצליחה להתקלף עוד ועוד.
לפני 5 שנים
נימפומניה ריגשית​(שולטת){מצרפתמקרים} - אוייייי איזה כייף למצוא עוד מישהי שאוהבת את ארווין 😍😍😍😍
לפני 5 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - 💓
לפני 5 שנים
מר ד' - ומה התשובה לשאלה?
לפני 5 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - עדיין מחפשת אותה... בסוף אני אחזור בתשובה
לפני 5 שנים
מר ד' - לא נראה לי פתרון מתאים
לפני 5 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - אתה לא היחיד שחושב כך, אבל כל כך הרבה טלטלות תוקפות את חיי כמו מסע של אבנים מדרדרות במדרון תלול, אני תמיד נוטה לחפש את הטוב ביותר בכל דבר, תמיד חושבת חיובי, תמיד מביטה באהבה לשמיים בהודיה כנה ואמיתית על כל היש בחיי ויש כל כך הרבה, אבל אולי בכל זאת יש לעשות צעד אחד נוסף לכוון כדי להגיע אל השלווה המבוקשת, כדי לסגור את החור הזה שברחם.. אולי לא בדרך הקונוונציונאלית הרגילה, אבל נראה שמסתתר שם המון מהטוב שעוד לא ידעתי..
לפני 5 שנים
מר ד' - השלווה המבוקשת היא מטרה ראויה ביותר. כאן אנחנו מסכימים.
האם זו הדרך המתאימה לך? אני בספק
לפני 5 שנים
בונד 007​(שולט) - החופש... מילה עם הרבה משמעויות.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י