בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה לא?

דברים רציניים ובעיקר מלא שטויות. בואו נעשה כיף.
לפני 5 שנים. 6 ביולי 2018 בשעה 14:35

שכבנו עירומים במיטה שלו שהייתה רטובה ומטונפת אחרי מה שסיימנו לעשות שם. כמו שאנחנו אוהבים. הנחתי את הראש על ירכיו, עצמתי עיניים ונרדמתי.

אחרי כמה שניות נכנסה פנימה אישה מבוגרת עם שיער קצוץ אפור ובגדים חומים. היה חשוך אבל זיהיתי אותה מיד- זאת בת הדודה שלי קת'רין, אחותה של סיגל. הצעתי לה מים מהכוס שלי שהייתה על השולחן אבל היא התרגזה ואמרה שהיא לא מתכוונת לשתות את המים האלה. רק כשהסתכלה על החזה שלי קלטתי שאני עירומה ונזכרתי שהמיטה מלאה בראיות- גלגל כאב קטן, פלאג עם זנב, חתיכות של שעווה וחבלים. ניסיתי לכסות את עצמי אבל קת'רין חייכה חיוך מרושע והחלה לגעת בחפצים שלנו. אמרתי לה שהיא צריכה ללכת כי אנחנו באמצע משהו ושלא תתייחס למה שהיא רואה אבל אז היא התקרבה, שלפה חבל אחד מהערימה ליד המיטה ובשנייה הניחה וקשרה אותו על צווארי. 

קת'רין ניסתה לחנוק אותי והרגשתי את הכעס שלה. למרות שמדובר באישה מבוגרת, יש לה כוח בידיים של מרימת משקולות. ניסיתי לנשום עמוק אבל לא הצלחתי. שלחתי ידיים ורגליים כדי להעיף אותה אבל למרות שהייתה קרובה, לא הגעתי אליה בכלל. קראתי בשמו כדי שיעזור לי אבל הוא פשוט שכב שם ולא עשה כלום.

קת'רין הלכה והחדר הפך לחדר ילדים גדול, ישן ומאובק, עם שתי מיטות ילדים קטנות בצדדים ומיטה קצת יותר גדולה אבל מוזרה באמצע. הכל היה מבולגן נורא והצבעים היו דהויים ועצובים כאלה. עמדנו במרכז החדר והתנשקנו. לפתע ראיתי זנב שחור מתפתל על הרצפה לידי. שאלתי אותו מה זה לדעתו והוא אמר שברור שזה "צפע שחור ננסי" (מין/תת מין חדש כנראה). התחלתי לצרוח שאנחנו צריכים לצאת מהחדר כי אנחנו נמות אבל הוא חייך ואמר שאין מה לדאוג בכלל, לא יקרה כלום. הסתכלתי עליו כדי להבין מה קורה ואז כשחיפשתי את הנחש שוב, הוא הפך למן יצור שחור עם 3 נקודות חומות בשני צידי הגוף, פרצוף קטן של תן, גוף של דב נמלים וקצת קוצים של דורבן או קשקשים ממש ממש גדולים ומבריקים ליד הזנב. שמחתי כי הכרתי את היצור הזה שקראתי לו "תן נמלים" והתייחסתי אליו כמו כלבלב אהוב. כלבים מרגיעים אותי. 

שבע פרות וכל השטויות האלה, קטן עליי.

יש פה איזה יוסף/ה שמוכנים לאתגר? 

 

 

 

 

חומר לשינוי​(אחר) - מעולה !!!
לפני 5 שנים
קנטור​(שולט){חתולהלה} - מזכיר לי את משחר המחשב במשחק של אנדר. עם הענק.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י