לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חמממ....

לפני 5 שנים. 14 ביולי 2018 בשעה 9:26

הגענו דיי מהר הביתה אחרי הטיול.

כבר בכניסה לבית התחלנו להתנשק ולהתפשט. זרקנו את כל הבגדים, גרביים, נעליים לצדדים.

בקושי הספקתי להדליק את האור במקלחת ואיך שנכנסנו כבר היינו ערומים לגמרי. איך שנכנסנו לאמבטיה הדלקתי את המים, הדוש השפריץ עליה מים קרים, היא צרחה וניצמדה אלי, הרגשתי איך הפטמות שלה מצטמקות ומתקשות מרוב קור. המשכתי לנשק אותה, עם יד אחת תפסתי לה את התחת ועם היד השנייה ניסיתי לסדר את המים.


תוך כדי שאני מנסה לסדר את המים היא תפסה לי את הזין והתחילה לעשות לי ביד וזה לא עזר במיוחד. לקח לי איזה שתי דקות לסדר את המים, עד אז כבר היה לשנינו עור ברווז. מה שכן הזין עמד, עמד חזק. סתמתי את היציאה מהאמבטיה והיא התחילה להתמלא לאט לאט במים נעימים. הסתובבתי אליה, הבאתי לה כמה כאפות בתחת, בזמן שאני מנשק לה את הצוואר, ומעביר את הזין שלי על הכוס שלה. הרגשתי אותה תופסת אותי בצוואר וממש נמסה, הצמדתי אותה עם יד אחת אלי, ועם היד השנייה הזזתי את הזין שלי על הכוס שלה, הלוך ושוב, עזרתי מעט עם תנועות אגן, העברתי אותו כמעט עד חור של התחת שלה, וחזרתי חזרה.


את היד שאיתה החזקתי אותה בגב העברתי יותר אחורה, יותר למטה - והגעתי עד הכוס שלה מהצד של התחת. החזקתי אותה שם, ממש בכוס, עם אצבע מעט בפנים. הרטבתי את האצבע במיץ שלה וכשהיא היתה מספיק חלקה הזזתי אותה אחורה, כלפי פי הטבעת שלה, והתחלתי ללטף אותו בעדינות מבחוץ. היא אמרה שזה קצת מדגדג, וגם מרגיש מוזר אבל נעים. אמרתי לה שהיא צריכה להרפות אותו מעט, שאני רוצה להכניס לה מעט את האצבע בפנים.


כדי להקל על כל התהליך השענתי אותה עוד יותר קדימה, והעמדתי אותה על הברכיים, ממש בדוגי סטייל, רק שהיא נשענת עם הידיים על קצה האמבטיה, ואני עומד מהצד שלה. יד אחת מאחורה מלטפת לה את החור של התחת, ויד שניה מלמטה משחקת לה בכוס. שוב אמרתי לה להרפות מעט, וכשהרגשתי שהיא מרפה הכנסתי טיפה, ממש חצי סנטימטר את האצבע פנימה, הרגשתי איך היא ישר תופסת לי אותה עם השרירים, נתתי לה כמה שניות להירגע וכשהיא שוב הרפתה הוצאתי את האצבע החוצה.


זה שהאצבע היתה חלקה מנוזל הכוס שלה הקל על התהליך, והכנסתי לה אותה עוד כמה פעמים, כל פעם קצת יותר עמוק. כל פעם הייתי מוודא שהכל בסדר איתה ושלא כואב. היא אמרה שפחות מזה שזו קצת הרגשה מוזרה, זה דווקא נחמד ונעים להרגיש אותי בפנים. בינתיים המים עלו וכבר הגיעו עד הבטן שלה. אמרתי שאני רוצה שהיא תנוח קצת, והתישבנו בתוך האמבטיה, אני מאחורה והיא יושבת בין הרגליים שלי.


ליטפתי לה את כל הגוף, החל מהרגליים ועד הצוואר, היא מצידה השעינה את הראש שלה עלי, ליטפה לי את הרגליים ומידי פעם היתה מזיזה את הישבן מצד לצד כך שהוא יתחכך בזין שלי.

הבאתי את הידיים מתחת למים, לכוס שלה ולחור של התחת ושוב התחלתי ללטף אותם. אמרתי לה שאני רוצה לזיין אותה היום, אבל אני גם רוצה שתישאר בתולה בשבילי עוד קצת ושהיא מבינה מה ההשלכות של זה על היום. היא הינהנה עם הראש ונהיתה קצת שקטה.

שוב אמרתי לה לעמוד שוב פעם על ארבע.


היא נעמדה , עם התחת כלפי, מראה לי את כל החורים שלה מול הפנים, ומזיזה אותו מצד לצד. היא אפילו התחילה לזמזם איזו מנגינה עד שהבאתי לה כאפה בתחת שהשאירה סימן וורוד. היא אמרה "אאו" והבליטה אותו עוד יותר אלי. תפסתי אותו בשני הידיים, משכתי קצת לצדדים, התכופפתי אליה והתחלתי ללקק לה את הכוס מאחורה. בגלל שהיא היתה לפני כן במים הוא כמעט היה בלי טעם, עד שהכנסתי את הלשון לתוך החור של הכוס והרגשתי את הטעם המוכר. אחרי שליקקתי אותו הלוך ושוב כמה פעמים ושמעתי אותה גונחת עליתי יותר למעלה, כלפי התחת שלה.


עליתי, עברתי את האזור בין הכוס לפי הטבעת שלה, הרגשתי איך היא נהנית מכל ליקוק, עד שהגעתי לפי הטבעת. שמעתי אותה גונחת, זו היתה גניחה אחרת, יותר עמוקה, יותר חזקה. המשכתי ללקק אותו לאט, כאשר עם יד אחת אני מחזיק לה את התחת ומותח אותו הצידה, ועם  הבוהן של היד השנייה, אני מעסה לה את הדגדגן. היא קראה בשמי, ביקשה שאני לא אעצור, שזה כל כך נעים, שהיא לא ידעה שיש לה עוד מקומות שהיא יכולה ליהנות מהם. אני המשכתי, לא הייתה לי כל כוונה להפסיק.


כאשר מיציתי את הליקוקים הכנסתי את הלשון מעט פנימה, היא מצד אחד גנחה "כן" ארוך, מצד שני התרחקה ממני ועשתה שריר, משכתי אותה חזרה והחדרתי את הלשון יותר עמוק, קצת בכוח, ידעתי שזה נעים לה ולא יכול להכאיב. הייתי מכניס ומוציא את הלשון שלי, ומידי פעם מלקק אותה בחוץ.  היא עשתה קולות, כל כל הרבה קולות של תענוג שהתאכזבתי שאין לי לשון ארוכה יותר.

הרגשתי שוב פעם שהיא ממש נמסה מכל התענוג, ומרפה את כל השרירים שלה, נותנת לי שליטה מלאה על הגוף שלה, ורק מחזיקה את הראש עם הידיים על סף האמבטיה כדי לא לטבוע.


כל השרירים שלה היו רפויים, וזה היה כל כך סקסי. התחלתי לנשק את התחת שלה מבחוץ, נשיקות עמוקות ורטובות ועם היד שלפני כן החזיקה לה את התחת הגעתי לכוס שלה, והתחלתי לשחק בכניסה לחור שלה, כך שאני מרטיב את האצבעות, דואג שיהיה עליהם הרבה חומר סיכה שלה. זה לא לקח הרבה זמן, היא היתה רטובה מאוד. אחרי ששתי האצבעות המרכזיות היו מספיק רטובות הבאתי אותן לכניסה לפי הטבעת שלה והצמדתי אותן אליה.


"את מוכנה?" שאלתי

"אני תמיד מוכנה בשבילך" היא ענתה והרפתה עוד יותר את השריר.

התחלתי להכניס את שתי האצבעות לתוכה לאט לאט. כשהיא היתה מכווצת את השריר הייתי עוצר ממתין כמה שניות עד שהיא תשחרר אותו וממשיך להכניס. כל פעם זה היה נכנס יותר חלק ויותר עמוק, ובשלב מסוים היא הפסיקה לכווץ את השריר בכלל והכנסתי את האצבעות עד הסוף.

התחלתי להזיז אותם בפנים, הרגשתי איך הוואקום תופס אותם ומחזיק חזק בתוכה, התחלתי להוציא ולהכניס אותם, בהתחלה מעט, לא לכל האורך, וכל פעם יותר ויותר עד שהוצאתי אותם לגמרי והכנסתי שוב לכל האורך פנימה בלי בעיה.


כשראיתי שאין יותר בעיה, נעמדתי בצורה נוחה יותר והתחלתי ממש לזיין אותה עם שתי האצבעות בתחת. נתתי לה להתרגל לתחושה שאני בתוכה, להתרגל למהירויות שונות, לקצבים שונים. הזזתי את האצבעות מצד לצד, סובבתי אותם, משכתי, כופפתי מבפנים, מדי פעם הייתי מיישר אותם ולוחץ לכיוון הנרתיק שלה. כל הזמן הזה היא גנחה בקול עמוק יותר, ארוך יותר מהרגיל. אין ספק שהיא נהנתה מאוד ממה שהיא הרגישה. אבל אני עוד לא נהנתי מספיק, החלטתי שזה הזמן המתאים בשבילי גם להנות, החלטתי שזה הזמן לקחת אותה למיטה ולזיין לה את הצורה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י