בוקר טוב אורח/ת

חמממ....

לפני 5 שנים. 20 ביולי 2018 בשעה 11:02

כיביתי את המים, פתחתי את הפקק ונתתי להם לצאת.  נישקתי אותה בגב, מלמטה למעלה, בצורה אקראית בכל הגב של, עד שהגעתי לצוואר שלה מאחור, נשכתי אותו מעט. עם יד ימין תפסתי לה את הצוואר מקדימה, קצת חונק, עם יד שמאל תפסתי לה את החזה והעמדתי אותה בזמן שאני מושך אותה כלפי. כל הזמן הזה המשכתי לנשוך אותה בצוואר, מצד אחד חזק, אבל עם זאת עדין. לחשתי לה באוזן שאני הולך לזיין אותה כל כך חזק, עד שהיא תצעק את השם שלי.

עזבתי לה את החזה והבאתי לה כמה כאפות בתחת. יצאתי מהאמבטיה, התנגבתי ואמרתי לה לא לזוז, ניגבתי אותה עם המגבת הרכה שלי, את כל הגוף, למעלה למטה, עברתי על כל גומחה, על כל חור וחור. זרקתי את המגבת על הריצפה והרמתי אותה על שתי הידיים שלי, היא חיבקה אותי עם הידיים בצוואר, הניחה את הראש עם הפנים על השכמות. היא נשמה קצת מוזר, היא התרגשה, ממש התרגשה. למרות כל מה שעשינו, למרות כל מה שעברנו, עדיין המחשבה על מה שהולך לקרות ריגשה אותה.

הלכתי לכיוון חדר שינה, הלכתי לאט כדי לא להחליק, וגם שלא לתקוע את הראש שלה בטעות באיזה משקוף. הלב שלה דפק מהר, זה היה כמו באיזה סרט, הילוך איטי. הגענו לחדר, הנחתי אותה על המיטה, היא לא חייכה או צחקה, היא די הסמיקה. אפילו כיסתה את החזה שלה עם הידיים, והצליבה מעט את הרגליים כך שאני לא אראה את הכוס שלה. הסתכלתי עליה, הסתכלתי בעיניים שלה, התקרבתי אליה ונישקתי אותה, לאט, ממש בעדינות, אבל גם עמוק, ארוך ורטוב. הרגשתי איך היא משתחררת, לקחתי את הידיים שלה ושמתי אותם בצידי הראש שלה, התחלתי לנשק אותה יותר למטה, בצוואר, קצת מתחתיו. עזבתי את הידיים שלה והתחלתי לשחק לה עם החזה בזמן שאני מנשק אותה.

לאט לאט ירדתי, למרות שהיא היתה כבר חמה, למרות שהיא היתה חרמנית, בכל זאת עשיתי את הכל לאט. כשנישקתי את הבטן שלה, היא כבר שפשפה את רגליה אחת בשנייה, כשהגעתי לבטן התחתונה שלה היא פתחה אותן שוב, רחב. ירדתי קצת למטה ראיתי את הכוס הרטוב שלה מול הפנים שלי, נשפתי עליו. נישקתי בצדדים ושוב נשפתי. היא הביאה את הידיים שלה ושמה אותם על הראש שלי, ניסתה למשוך כלפיה, לא נתתי לה, לקחתי את הידיים שלה והנחתי אותם בצידי הגוף שלה, המשכתי לנשוף עליה, לנשק כמה נשיקות בצדדים ולנשוף, עד שראיתי טיפה שקופה נוזלת לה מהכוס.

אמרתי לה לעמוד על ארבע, על קצה המיטה, עם התחת כלפי. היא עשתה את זה, הורדתי את הראש שלה כלפי מטה, כך שהיא עמדה עם הברכיים על קצה מיטה ועם הראש שכבה על הכרית, וידיים בצידי הראש. תנוחה מושלמת, הכל פתוח עבורי, יש לי גישה לכל דבר. תפסתי אותה עם שתי הידיים והעברתי לק עם הלשון מלמטה למעלה. לא רק שהיא גנחה אלא גם זזה קדימה ושרירי הבטן שלה התכווצו לשנייה. הסתובבתי אחורה והוצאתי מהארונית חומר סיכה מיוחד, מיוחד לסקס אנאלי.

שפכתי אותו בנדיבות על התחת שלה, מסביב לחור ועל החור עצמו, שפכתי גם על הזין שלי, לא התקמצנתי, כמה שיותר - יותר טוב. החזרתי את הבקבוק, עם יד אחת עשיתי לעצמי ביד כדי למרוח את החומר, ועם היד השנייה עיסיתי לה את החומר לתוך התחת, ניסיתי להכניס את האצבע, והיא פשוט החליקה בקלות פנימה, לכל האורך שלה. היא הוציאה את האוויר בהנאה מהריאות שלה. הוצאתי את האצבע וקירבתי את הזין שלי אליה, שמתי אותו ממש על החור.

אמרתי לה להרפות  והתחלתי להכניס את הזין פנימה, לאט אבל בנחישות. שמעתי אותה עושה קולות, היא נהנתה מכל רגע, ואני המשכתי להכניס, רציתי להיכנס כולי לתוכה, ובגלל שהזין שלי ארוך הרבה יותר מהאצבעות זה לקח קצת זמן. הייתי בתוכה , הרגשתי איך היא מאוד חמה מבפנים, הרגשתי את פי הטבעת לוחץ על הזין שלי בזמן שאני מכניס אותו פנימה עד שלבסוף נכנסתי כולי לתוכה, אמרתי לה שהיא ילדה טובה, וליטפתי לה את הגב.

התחלתי להוציא את הזין שלי, שוב לאט, אבל מהר יותר מאיך שנכנסתי, אחרי שהוצאתי אותו לגמרי הבאתי את הבקבוק של חומר סיכה ומרחתי עוד גם עלי וגם עליה, הפעם התכוונתי להיות קצת יותר מהיר. שוב הבאתי את הזין שלי אליה, שוב שמתי אותו ממש בכניסה, אבל הפעם תפסתי אותה בצדדים, ממש באגן ודחפתי, דחפתי מהר לתוכה. הדרך היתה פתוחה והוא החליק מהר פנימה, הכנסתי אותו שוב עד הסוף אבל עכשיו מהר, אפילו שמעתי את המכה של הגוף שלי בתחת שלה. היא נשמה אוויר מהר. הבאתי לה כאפה חזקה עם היד בתחת, תפסתי את השיער שלה עם היד והתחלתי לזיין אותה.

זיינתי אותה חזק ומהר, ליפפתי את השיער על היד ומשכתי אותו בחוזקה אחורנית כך שהראש שלה התרומם אחורה, הייתי מביא לה כאפות וסטירות על כל צד של התחת שלה, במהירות ובחוזקה מצד לצד.

היא גנחה, צעקה "כן", תפסה את המיטה עם הידיים, משכה על עצמה את המצעים, היא נהנתה מכל דחיפה ודחיפה, מכל רגע של חדירה. בזמן שזיינתי אותה ראיתי איך שהיא מתפטלת שמעתי איך היא גונחת וזה רק עשה אותי יותר ויותר חרמן.

אחרי שנמאס לי להביא לה כאפות בתחת, תפסתי אותו חזק עם הידיים שלי כך שהאצבעות נכנסו פנימה ומשכתי אותה עלי כמו איזה כלי לזיון עצמי, היא רק נהנתה מזה שאני משתמש בה כדי לענג את עצמי, היא הביאה את התחת שלה יותר לכיווני שיהיה לי נוח להשתמש בה, זזה ביחד איתי כדי שאזיין אותה יותר חזק, יותר מהר, יותר עמוק.

אחרי כמה זמן תפסתי עם יד אחת את היד שלה, הבאתי אותה מאחורי הגב, מתוחה, כך שהיא חצי באוויר ואני נעזר ביד שלה להכניס לה אחרי זה תפסתי לה גם את היד השנייה, וגם אותה מתחתי מאחורי הגב. עכשיו הראש שלה היה באוויר, שתי הידיים מאחורי הגב, והזין שלי עמוק בתוכה. זה נתן לי אחיזה ממש נוחה, וגם חירמן אותי כל כך שזיינתי אותה בכל הכוח, בכל המהירות. היא כבר לא סתם גנחה, היא צעקה מרוב התענוג, לא היה אכפת מאף אחד, לא מהשכנים לא מעוברי אורח ומהביישנות של לפני כמה דקות לא נשאר כלום.

אחרי כמה דקות עזבתי לה את הידיים, הנחתי לה לעמוד על ארבע, אבל במקום להמשיך כמו מקודם נשענתי קצת קדימה, תפסתי לה את השיער עם יד אחת, משכתי אותו אחורה ועם היד השנייה תפסתי לה את החזה ממתחת, המשכתי לזיין אותה. הרגשתי אותה מתחתי, זזה בקצב שלי נהנית, גונחת, כנועה, כנועה לי ולתענוג שאני גורם לה להרגיש. רציתי לזיין אותה ככה לעד, אבל לא יכולתי, לא אחרי כל מה שהיה היום. הרגשתי שאני לא אחזיק הרבה זמן, במיוחד בקצב הזה.

משכתי את השיער שלה יותר אחורה, כך שהיא תעמוד, היא נעמדה בצורה קצת עקומה, עם התחת והראש לידי, והגוף קצת קדימה, עיקמתי לה יד אחת מאחורי הגב, משכתי אותה לעברי עוד יותר ועם היד השנייה תפסתי לה בחוזקה את החזה כך שהאצבעות שוקעות עמוק לתוכו. התחלתי לנשק ולנשוך לה את הצוואר.

עם היד שתפסתי לה את החזה הייתי לפעמים יורד לכוס שלה ומשחק בו ואת היד השנייה העברתי לצוואר שלה, מחזיק בו בחוזקה, לפעמים לוחק וחונק אותה ולפעמים משחרר ומשחק עם האצבעות בפה שלה.

אחרי דקות אחדות היא לחשה לי שהיא עומדת לגמור הפסקתי לגעת לה בכוס, ואמרתי לה שאם היא רוצה לגמור היא תצטרך לגמור מזה שאני מזיין אותה בתחת כמו כלבה טובה. דחפתי אותה על המיטה היא נשכבה על הבטן וכולה התנשפה, הבאתי לה כמה כאפות טובות התחת ואמרתי לה להרים אותו, משכתי אותה מעט אלי ברגליים, ושוב חדרתי אליה. הפעם הייתי מעליה כשהיא שוכבת כולה פרוסה על המיטה, נשכבתי ממש מעליה, יד אחת העברתי לה מתחת לצוואר, ויד אחת מתחת לחזה והתחלתי לזיין אותה חזק, קירבתי את הרגליים שלה קרובות אחת לשנייה, כך שהחיכוך התגבר בהרבה. הייתי חונק אותה עם יד אחת ותופס לה את החזה והפטמה חזק עם היד השנייה.

היא ניסתה ללקק את היד שלי שהיתה מתחת לצוואר שלה, החזיקה חזק ביד שתפסה לה את החזה, והרימה את התחת שלה כמה שיכלה כלפי כדי שיהיה לי נוח לזיין אותה. אחרי דקה או שתיים היא חצי גנחה חצי לחשה שהיא הולכת לגמור, נצמדתי יותר חזק אליה עם הגוף שלי והתחלתי לזיין אותה מהר ככל שיכולתי.

עם היד שמתחת לצוואר תפסתי אותו יותר חזק ככה שתוכל הקושי לנשום, ועם היד בחזה תפסתי את הפטמה שלה ממש חזק, והמשכתי לזיין אותה בכל הכוח. הנשימות שלה נהיו ממש קצרות ועמוקות, היא עמדה לגמור.

אחרי כמה שניות היא שאפה הרבה אוויר לריאות שלה תפסתי לה את הצוואר כדי שלא תוכל להוציא אותו, הרגשתי איך הרגליים שלה מתחילות לרעוד, איך מתחיל להתכווץ לה פי הטבעת, איך היא תופסת לי את שתי הידיים בכל הכוח עם הידיים שלה, איך היא נצמדת עם השפתיים אל היד שלי.

ואז היא גמרה, פתחתי את היד שלי והיא הוציאה את כל האוויר במכה, שרירי התחת שלה התחילו להתכווץ בפראות סביב הזין שלי, היא זזה קדימה ואחורה וגנחה, גנחה כל כך חזק. המשכתי לזיין אותה חזק בזמן האורגזמה שלה, גם אני הייתי על הסף, קמתי מעט מעליה, תפסתי את החזה שלה חזק עם שתי הידיים וזיינתי אותה בכל הכוח, לא נתתי לאורגזמה שלה להיפסק המשכתי לזיין אותה חזק בזמן שיהא גומרת ותוך כמה שניות גם אני התחלתי לגמור לתוכה, הרגשתי את הזרע שלי משפריץ לתוכה בזמן שהיא עוד גומרת ומתכווצת עלי הכיווצים שלה רק שיפרו את התענוג שלי ואחרי כמה זמן כולי הייתי מרוקן לתוכה. אחרי כמה שניות כל השרירים שלה נרפו, והיא שכבה מתחתי בהיי, כשאני עדיין בתוכה.

סובבתי אותה על הצד, לתנוחה כפיות, ככה שאני אשאר בתוכה. כיסיתי אותנו בשמיכה דקה, שכבנו מחובקים בלי לומר מילה, היא רק החזיקה חזק את כף היד שלי על החזה שלה.

שכבנו ככה איזו חצי שעה, היה כבר אחה"צ ולא נשאר לנו הרבה זמן. רק הערב, הלילה ויתחיל שבוע חדש. כבר ידענו שכמעט לא נוכל להתראות במשך השבוע, שנשאר לנו רק הערב והלילה להיות ביחד, ואחרי זה 5 ימים שכמעט לא ניפגש הבהם.

אבל יש עוד את כל הערב והלילה לפני שיתחילו אותם חמישה הימים.