צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby beaer

ילדון קטן בגוף של גבר גדול... ?
לפני 5 שנים. 27 ביולי 2018 בשעה 10:27

כשאני רואה אותה מתקרבת לבית, אני מרגיש כמו ילד קטן שמחכה לאמו, אני מתרגש.

אני סידרתי וניקיתי את הבית רק שהיא תחזור תחייך ותנוח.

 הבית מתמלא ריחות הכנתי לה ארוחה כל מה שהיא אוהבת.

רק שהיא תהיה מאושרת ושמחה ואז הסיפוק שלי יגיע... 😊 

ואז אני שומע את הדלת נפתחת ואז היא נכסנת, היא רואה את הבית, מריחה את הריח, מתקרבת לסירים, מרימה את המכסים ועושה בקול ממממ.. 

היא מספרת לי כמה שהיא עייפה ואיך שעבר עלייה היום קשה ואני חושב לעצמי שמעכשיו המשך היום יהיה רק כדי שיהיה לה טוב שתהיה מאושרת.

אני מבקש ממנה לשכב על הספה על הבטן והיא עושה כך, אני מפשיט אותה ואני לוקח שמן ומתחיל לעסות אותה לאט לאט, מעביר  את ידי לאט לאט על הגב ועל הידיים בעדינות, אחר כך מתחיל ללקק כל חלק מגופה ומפיה שומע גניחות וקולות של הנאה, אני מסתכל על פנייה ורואה את החיוך שלה... איברי מתחיל להזדקר אוי אלוהים כמה שהנאה שלה מסיבה לי עונג.

שהיא רואה שעומד לי אומרת לי בוא אליי, היא כבר שוכבת על הגב אני מניח את ראשי על החזה שלה והיא מתחילה ללטף אותי, אני מדגדג אותה על הבטן והיא צוחקת ואני מרגיש שעוד רגע אני גומר, היא נותנת לי סטירות על הלחי, כמה שהיא מכירה אותי ויודעת איך הראש והגוף שלי עובדים מה מדליק אותי, מה מחרמן אותי, מה מעצבן אותי, מה מצחיק אותי וגם אני יודע ומכיר את הגוף ואת הראש שלה.

לפתע דחפה את ראשי לכיוןן למטה היא רצתה שארד לה, חשבתי לשחק קצת אמרתי לה לא עכשיו, היא סטרה על פני בחוזקה ואמרה " רד על 4 עכשיו" ירדתי על 4, היא הגיעה מעליי ודחפה לי את הראש לכוס שלה אוי כמה שאני אוהב, שוב שומע גניחות וקולות של הנאה ממנה לפתע השפרצתי, היא סטרה לי ואמרה "ביקשת רשות לגמור"?

אני מוריד את הראש ובוכה היא מנגבת לי את הדמעות ואומרת לי תמשיך, אני ממשיך לרדת לה, מלקק לה והיא גומרת מחייכת.

אנחנו נכנסים למקלחת מתחבקים ומתנשקים.

ואז מתיישבים לאכול, אני רואה את ההנאה שלה מהאוכל שהכנתי, אוי כמה שזה מגרה והיא מחייכת, זורקת לי נשיקות לאויר, נותנת לי את ידייה ואני מעביר את ידי בין ידייה ומנשק אותן.

אחרי האוכל היא שוכבת על הספה ואני לצידה על החזה שלה, היא מדליקה את הטלויזיה ושמה לי ערוץ הופ קטנטנים ואומרת לי בחיוך "אני יודעת מה הילד הקטן שלי אוהב".

שולפת מוצץ שמה לי בפה וככה עובר לו לילה מושלם 🤗 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י