שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby beaer

ילדון קטן בגוף של גבר גדול... ?
לפני 5 שנים. 2 באוגוסט 2018 בשעה 14:23

שהייתי ילד קטן הייתה לי בייביסיטר, היא הייתה נערה חמודה, תמיד לבשה שמלות צבעוניות.

קוראים לה שיר, היא הייתה הבייביסטר שלי ושל אחיות שלי שהיינו קטנים, מאז עברו חלפו להם 20 שנים, אני כבר גבר גדול וגבוה.

הלכתי עם אחיותיי לקניון, נכנסים ויוצאים מחנויות, אוכלים ונהנים לנו צוחקים ואנחנו קוראים אחד לשני בשמות שלפתע מוכרת אחת עצרה ולא הפסיקה לבהות בנו, היא הייתה מוכרת אבל לא זכרתי מהיכן ואז המוכרת התקרבה אליי ואל אחיותי ושאלה אותנו אם אנחנו משפחת כזו וכזו ואם קוראים לנו והיא אמרה את השמות שלנו, לא הבנו מהיכן היא מכירה אותנו, היא שאלה אותנו אם גרנו בעבר במקום אחר והשבנו בחיוב.

היא סיפרה לנו שקוראים לה שיר הבייביסיטר שלנו ואנחנו נדהמנו, היא הוסיפה איך גדלתם ואנחנו צוחקים ומעלים זכרונות מהעבר.

אחיותי המשיכו להסתובב בקניון ואני נשארתי עם שיר בחנות ושיר פנתה אליי ואמרה לי בשקט עם מבט ערמומי בעינייה "אני זוכרת שאתה הייתה הבוגר מכל האחיות אך אני לא שוכחת איך רצית שאתנהג אלייך כתינוק קטן וחמוד" ואני חשבתי לעצמי "אם היא רק הייתה יודעת שזה הפטיש שלי..." 

דיברנו קצת והיא נתנה לי את מספר הטלפון שלה שנשמור על קשר.

חזרתי אל אחיותי ואחר כך חזרתי הביתה, לא הפסקתי לחשוב על שיר והייתי חייב להרים לה טלפון וכך עשיתי.

חייגתי ושיר עונה ואני מתרגש לא יודע מה להגיד לה, בעלתי את המילים אבל היא זיהתה את המספר שלי ושלא הצלחתי לדבר, היא אומרת לי בקול מתוק "תינוקי שלי אני יודעת שזה אתה ואתה מתרגש הכל בסדר" ואני מנסה להגיד "הלו" אבל יוצא לי הלללווו בגמגום ושיר עונה " זה בסדר תינוקי תינוקים לא אמורים לדבר תשלח לי את הכתובת שלך ואני אגיע עם כל הציוד ונעשה כייף כמו פעם"  ואז היא ניתקה, שלחתי לה את הכתובת שלי.

כעבור שעה נשמע צלצול בדלת, אני פותח את הדלת ואני רואה את שיר ששואלת אותי "הזמנתם בייביסיטר", אני מהנהן בחיוב ושיר נכנסת לבית, אני עורך לה סיור בבית והיא מתפעלת.

"הבאתי את כל הציוד שתינוקי צריך" אמרה שיר בחיוך, היא הוציאה את כל הציוד על המיטה. אוי אלוהים 20 שנים לא ראיתי והרגשתי כמו תינוק, אני משתוקק כבר להרגיש כך.

שיר פונה אליי ואומרת לי בקול רך, נעים, ממכר "מעכשיו אתה חוזר להיות תינוקי כמו שהיית ואתה תדבר ואתה תתנהג כמו התינוק שהיית שהיינו משחקים, אתה הייתה בן 10 ואני בת 14".

בלי להתבלבל אמרתי לה "צצי" ככה הייתי קורא למוצץ, היא חייכה לי ודחפה לי מוצץ בפה.

אך ההרגשה של המוצץ פה אחרי 20 שנים שאני גבר גדול חזרתי להיות קטן בשנייה זו ההרגשה הכי טובה בעולם. 😊 

ההמשך יבוא...

אשת לפידות n​(שולטת) - הגעתי כתיבה מעולה
לפני 5 שנים
Baby Bear​(נשלט) - תודה רבה ☺
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י