שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby beaer

ילדון קטן בגוף של גבר גדול... ?
לפני 5 שנים. 6 באוגוסט 2018 בשעה 18:18

אחרי ששמתי את המוצץ בפה, שיר פתחה את הטלויזיה ושמה ערוץ של ילדים.

שיר פנתה אליי ואמרה בקול רך ונעים: "בוא תינוקי שים עליי את הראש", הנחתי את ראשי על רגלייה של שיר ואני פניתי אל שיר וביקשתי "ליטופי אמא ליטופי" שיר חייכה אליי והתחילה ללטף את ראשי אך המגע של הידיים העדינות שלה מלטפות אותי, לא רציתי שזה יגמר לעולם.

"עכשיו הגיע הזמן לאכול" אמרה שיר והוציאה בקבוק של תינוק.

שיר התחילה להשקות אותי ואומרת "ילד טוב עושה כל מה שאמא שלו אומרת " אבל אני לא הצלחתי לסיים את הבקבוק, שיר הסתכלה עליי במבט כועס ואמרה "ילד רע עכשיו תקבל עונש, תשכב על הבטן" ואני עשיתי כך, לפתע שיר נתנה לי מכה על הישבן בחוזקה ואני צעקתי "אייי" ושיר אמרה לי " תינוקי שלי המכות האלו כדי לחנך אותך אני אוהבת אותך ואני רוצה שתעשה כל מה שאמא מבקשת ורוצה".

"אייי" אמרתי עוד מכה על ישבני וככה עוד ועוד עד שממש כאב לי ובכיתי ( למרות שאני גבר ולא ילד), שיר חיבקה אותי חזק ואמרה "תינוקי שלי אמא אוהבת אותך ורוצה לטובתך אני מבינה שכואב לך אבל זה רק לטובתך".

שיר לקחה מגבונים וניגבה את דמעותיי שלא הפסיקו לנזול ואמרה תוך כדיי "דיי ילדתי אהובי אני אוהבת אותך" ואני בקול חנוק רועד אמרתי לה "אמא אני הכי אוהב אותך בעולם" שיר שאלה "כמה אתה אוהב אותי תינוקי?" "עד השמיים" עניתי. 

ההמשך יבוא... 😊

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י