סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוסמך

אוהב אותכם
לפני 17 שנים. 18 בפברואר 2007 בשעה 17:00

סיפורי הממלכה. פרק א.


underjoyedכותב\ת"לפני שנים רבות, בכפר קטן ונידח חיי לו צ'ופקברה נחמד, כל החיות פחדו מאוד ממנו ולא רצו להיתקל בו בסמטה חשוכה בלילה. הוא היה עצוב ובודד עד שיום אחד לא פגש מוכרת ירקות מהשוק ולא פגש נסיכה יפת תואר אלא בחור במגפיי עור גבוהות. הבחור אמר, "אני בכלל מסיפור אחר". "מעניין איזה?" שאל אותו צ'ופקברה. אמר לו, "זה לא לאתר הזה אבל אם תצא מהכפר, ותמשיך לכיוון היער מחכה לך שם קופסה, תפתח אותה, תגיע למערה בפניה ראשונה שמאלה תגרור לשם את הקופסה ותמתין ליד המערה לבואה של הגמדה ושלושת הסוסים".
"למה לה 3 סוסים?" שאל צ'ופקברה ואז האיש שאל אותו חידה. "מה צריך לעשות על-מנת שהפרה תאכל פחות ותביא יותר חלב?"
הצ'ופקברה חשב וחשב וחשב, ירד החושך והוא עדיין חשב. "כולך קבב" אמר האיש במגפיים והלך.
"עולך קבב" חשב הצ'ופקברה, אך לא הוציא מילה וחזר לכפר.
ואז נזכר שהוא גר ביער ושהוא לא אכל שום דבר מהבוקר, ולכן חיפש אוגר שמנמן לארוחת ערב.
אז נזכר שהוא מכיר אחד, כן אוגר שמנמן עם פוני אדום. "אבל הוא מכרי, איך אוכלו?" חשב.
האוגר היה כל כך חמוד, עד שלעיתים היה צ'ופקברה חושק בו, לכן החליט להזמין אותו לבורגר, משהו לפנים, עם רוטב ברביקיו.
האוגר אכל ואכל ואכל וכשסיים לאכול נרדם בפינה. הצ'ופקברה שעדין היה רעב הכין לעצמו סנדוויץ' מבשר תנינים לפתה הגיח שועל תל אביבי מהיער. הוא בא בעקבות ריחות הבשר וריח הוודקה מפיו של האוגר, בטח חשבתם שהאוגר חיה תמימה? הוא הכניס אותו לסנדביץ' פתאום האוגר התעורר והתחיל לעשות קולות של מפלצת השועל נבהל חבל על הזמן והשתין על רצפת הפרקט. היה לו שתן בצבע ירוק עם נקודות וורודות אבל האוגר לא הרפה הוא התבלבל והתחיל לצעוק, "אני האוגר הכי מכוער בעולם !!! למה ?!?!?!?!?! בבקשה מיסטר שועל אל תטרוף אותי, לך תאכל את בן דוד שלי תוכל את הצ'ופקברה...". פתאום הוציא האוגר מכיסו נשק, מטיל רימונים עם כוונת לייזר וצעק, "תמות נפשי עם צ'ופקברה!!!" והתחיל לירות בשועל למוות. למזלו של השועל, היה לו במקרה (פאק! גם זה לא עזר השועל מת). לפני מותו הספיק לשלוף מנורה קטנה מכיסו במקום את מגן הקרב שלו ולכן מת ! אך מהמנורה יצא לו שד גדול וירוק ואמר לאוגר, "יש לך 2 משאלות"
"אחד, זין גדול, ושתיים, הסרת שערות, הפרווה הורגת אותי". וגם הוסיף, "ימאניק לכולם אתה נותן 3 משאלות, אני רוצה גם עכבר חדש!". שלף את המטול וריסס את השד, השד ניסה לברוח אבל קיבל רימון והתפוצץ! כעט יצא האוגר בעל הזין הענק וחסר השער והחליט לנקום.

מסע רצח ברחבי היער הוא הצטייד ב(לפי הגרסה המקורית הוא הצטייד בווזלין) M-16 מקוצר רימונים ואר פי ג'י ויצא אל העיר. ראה 2 זקנות על טוסטוס ורצח בדקירת סכין את הנמלים, הזקנות על הטוסטוס נסעו לעברו והוא השתלט על הטוסטוס.
הזקנות הזעיקו את צער בעלי חיים וביקשו לבצע בו ברית מילה, אבל לאוגר היה זין ענק ובטעות הם חתכו יותר מידי, אך הזין צמח מחדש...כמו שהשד הבטיח.
האוגר קפץ על הטוסטוס ודהר לעבר השקיעה.




ברק ב כבר התחיל בממלכה האדומה!! www.redkingdom.org

באו להיות שותפים לכתיבה

המפקדת​(לא בעסק) - יצא מעולה !

האוגר יצא גבר גבר !!!

מה נסגר עם צ'ופקברה ?

כל זאת ועוד ב.....

http://www.redkingdom.org/
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י