בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 5 שנים. 21 באוגוסט 2018 בשעה 10:01

נשאלתי לאחרונה הרבה שאלות שאפשר לסכם אותן ב"איך אפשר לקיים ולשמר מצב של זוגיות בדסמית או שליטה 24/7 ? "

כדי לענות על כך חייבים לזכור 2 נקודות חשובות:
1) אנחנו כולנו בני אדם לפני שמתחילים הגדרות התפקידים, נטייה מינית, פטישים וכו' .
2)אף אחד בריא לא יכול להיות במוד כריסטיאן גריי של שליטה טוטאלית על עצמו וכול סביבתו ותמיד מעל כולם . לכולם יש חולשות לכולם יש ימים רעים ומי ששומר על חזות כזו של דום תמידי ושולט תמיד שאף פעם לא חלש משקר לעצמו ויתרסק בסופו של דבר. כנ"ל אף אחד לא יכול להיות במוד הסאב החלש שרק מציית כול הזמן הנפש האנושית שלנו תתמרד בצורה טיבעית לכך . אחרת חיים בדיכאון מוחלט ואנשים כאלו שמרגישים שאין להם כוח על שום אספקט בחייהם לרוב מגלים נטייה להתאבדות כדי שלפחות המוות יהיה בכוחם .

עכשיו לרוב אנשים לא מנוסים שלמדו בדסמ מקריאת סיפורי זימה ופורנו לרוב שואלים "אבל איך אפשר שליטה 24/7 בלי לשלוט בכל דבר בסאב הרי הוא כמו רכוש?" אז כאן אני מזכיר את הנקודה הראשונה "כולנו בני אדם קודם..." אפילו בדינאמיקת השליטה הכי קיצונית של 24/7 שאני מכיר גוריאניות ששם מתיחסים לסאב ממש כרכוש שניתן לסחור בהם, שהשליטה עליהם היא 24/7 ואפילו הרכוש והכלכלה של הסאב בשליטת הדום עדיין מתייחסים אליהם כבני אדם. הם בני אדם שנתנו עצמם טוטאלית לדום אבל האחריות של הדום לשלומם, בריאותם הנפשית והפיזית, לאושר שלהם ולהצלחתם בחיים. ודום שלא לוקח את האחריות הזו ונותן לסאב מקום להעצמה ולהממשות ולגדול מנודה מהקהילה הגוריאנית ואינו רשאי שיהיו בבעלותו שפחות ועבדים.

זה ששולטים 24/7 לא אומר ששולטים על כל דבר בחיי הסאב אלא שתמיד האוירה של שליטה קיימת ויש מוכנות של הסאב להתמסר ולציית (כל זוג על פי רמת הדינאמיקה בניהם) לדום. אבל לא להיות במצב שכל החלטה נלקחת מהסאב והיא באחריות הדום זה גורם לדום לחיות גם את חייו של הסאב וזה בלתי אפשרי.
אז איך ניתן לקיים שליטה 24/7 או זוגיות בדסמית?
נתחיל בזה שלא כול קשר בדסמי ארוך טווח הוא זוגיות יש המון דינאמיקות ועומקים והאלו שכן הופכים לזוגיות גם שם יש רמות. אולי השליטה היא רק במיטה או בזמנים קבועים ? אולי רק על תחומים ספציפיים? כל זוג והקשר המתאים להם . אני ממליץ שאם הזוגיות לא כוללת שליטה 24/7 אז לקבוע פרוטקול או טקס איזה מנהג קבוע שמסמל שעכשיו נכנסים למוד דום סאב ולא בני זוג וגם מנהג שמסמל שיוצאים מהמוד והראש הזה. זה עוזר ליצור הפרדה כך שהדינאמיקת שליטה לא משתלטת על הזוגיות ונכנסת לתחומים שאתם כזוג לא מעוניינים בכך.

אבל אם אתם רוצים זןגיות בדסמית עם שליטה 24/7 איך אפשר לעשות כך? הכול עיניין של מסגרת כדום אתה לא שולט על אספקט בחיי הסאב אלא אתה בונה מסגרת מערכת חוקים ומנהגים שחלים על הסאב 24 שעות 7 ימים בשבוע שמנחים את ההתנהגות שלו ושולטים בו אבל גם נותנים לו חופש לגדול להיות עצמו ולהחליט בעצמו החלטות. למשל כמסגרת חובה על הסאב ללבוש את אחד הקולרים (קולר יום, קולר סשן, קולר שייכות וכו') בכול רגע נתון . כך הדום יוצר פרוטקול שמזכיר לסאב את השייכות והשליטה אבל לא מחליט בשבילו דווקא מה הוא ילבש בכול רגע נתון .(אבל זה עדיין מאפשר לחלק משימה של דרישת לבוש ספציפי אם בא לדום לראות את הסאב בלבוש הזה ) או פרוטקול של להתחיל כל יום ולסיים את היום בבוקר טוב ולילה טוב . זה יוצר מסגרת שהדום תמיד מורגש אבל נותן חופש לסאב לחיות את חייו. פרוטקול נוסף למשל שתמיד כשהולכים ביחד אז הסאב הוא צעד מאחורי הדום מצד ימין כך שהדום תמיד יכול לראות אותו. זה פרוטקול ששוב שם במרכז את הקשר והדינאמיקה אבל לא מגביל את חיי הסאב. הוא רק למקרים ספציפיים . המטרה בפרוטקולים האלו היא להדגיש את הקשר את הדינאמיקהבניהם השליטה של הדום וההתמסרות של הסאב בלי לקחת מהחיים והכוח של הסאב. הרי בדסמ אמור להעצים, לענג ולשחרר לא לגרום רק סבל וכליאה זה התעללות לא בדסמ.

טעות מאוד נפוצה לזוגות שמתחילים קשר בדסמי של שליטה 24/7 או שעוברים מזוגיות וונילית לזוגיות בדסמית היא להתלהב על הפרוטקולים וליצור ספר חוקים ענק ועבה לכול מצב וסיטואציה ליצור המון מנהגים שתמיד מראים את הכוח של הדום וההתמסרות או השירות של הסאב . ומעמיסים כל כך הרבה חוקים ומנהגים כך שכבר קשה לעקוב אחרי זה . וזה מאבד את ההנאה כי צריך לחשוב כל רגע על מה צריך לעשות עכשיו האם הסאב צועד מימין או משמאל האם כורע או עומד כמגיש את הקפה ולאן פונה הידית של הכוס וכו' . הטעות הזו לוקחת מההנאה בקשר והופכת את השליטה למעיקה במקום מענגת לא חשוב אם זו דינאמיקה של ddlg או פריימל או גוריאני או בדסמ סטנדרטי בקלות עושים את הטעות הזו.
מה שאני ממליץ הוא שוב העיניין של המסגרת איך למסגר את ההתנהגות היום יומית של הזוג.
למשל ניקח לדוגמא זוג וונילי שמחליט להפוך לבדסמי . כשהיו וונילים האישה נהגה לבשל את הארוחות כי היא ידעה לבשל יותר טוב ממנו ונהנתה מהעובדה שהוא אוהב את האוכל שלה . והוא היה מסיים כל לילה בנשיקת לילה טוב ומתחיל כל בוקר בנשיקת בוקר טוב אפילו לפני שציחצחו שיניים ומנהג נוסף שלהם הוא שתמיד היה מגיש לה קפה בבוקר למיטה כדי שתעורר בנחת. אלו מנהגים וונילים בדינאמיקה וונילית אבל אפשר למסגר אותם גם כמנהגים בדסמים שיבססו את השליטה. הרי הם נוהגים כך מראש אז למה לשנות את מה שעושה להם טוב? אז עכשיו היא חייבת לבשל לו ארוחת ערב ולחכות לאכול איתו ונוסיף לזה כדי להדגיש את הדינאמיקה שהארוחה מתחילה בביס ראשון שלו באוכל ושהוא אומר כמה זה טעים לו (כמובן מחמאה כנה )כך מסגרנו את המנהג הווינלי שהיה להם לפרוטקול שהיא הסאבית שמפנקת ומשרתת את הדום שלה והוא מראה את הערכה שלו . ושהנשיקת לילה טוב ובוקר טוב שהיה פשוט ביטוי של רגש בין 2 בני אדם אם נרצה אפשר למסגר את זה של נשיקה עם תשוקה בבוקר ובלילה שהוא יוזם בתוספת המשפט "לילה טוב חתולה/ילדה/שיפחה/צעצוע/זונה/כל כינוי אחר שלי" זה הופך את זה למנהג שלא רק מראה את הרגש אלא גם מדגיש את השייכות והדינאמיקה . זו מסגור מחדש של מנהג שקיים טיבעי בניהם כבני אדם שהם שניהם החליטו ביחד להפוך לבדסמי ובכך לבסס את השליטה . המנהג שלישי שלהם שהוא מגיש לה קפה כול בוקר למיטה גם את זה אפשר למסגר בכך שזה הדום דואג לסאבית שלו שיהיה לה נעים להתעורר ויהיה לה כוח להתחיל את היום . זה הדום שדואג ומגדיל את הסאבית ואם רוצים להוסיף אפשר לדאוג שזה קפה בספל מיוחד שכתוב עליו הכינוי שלה או המעמד שלה . או שהיא חייבת להודות לו אחרי ...
יש המון דרכים לשחק ולמסגר מנהגים שכבר קיימים בזוגיות בין 2 בני אדם להיות המנהגים שקשורים ומדגישים את השליטה על פי הדינאמיקה שמתאימה לכם כזוג . וכך לאט לאט מוסיפים עוד פרוטקול עוד משימה עוד מנהג וכך יוצרים את הזוגיות הבדסמית והשליטה 24/7 לרמה הנוחה לכם וטובה לכם . כך שהסאב מרגיש את השייכות וההתמסרות והרגש לדום והדום מרגיש את העוצמה השליטה והכוח שלו בלי לקחת או להוריד מהחיים של אף אחד בקשר.

אז אתם האלו שחוו זוגיות בדסמית או שנמצאים באחת מה המנהגים והפרוטקולים שלכם? איך המסגרת שלכם ניראת ? שתפו אותנו :)

MagisterDolor​(שולט) - מניסיוני, זוגיות היא עניין דינמי.
ניתן לדעת איך היא מתחילה, אך קשה לשער לאן תתפתח.
אם כל צד לא עוטה מסכה ומתנהג כפי שהוא מרגיש באופן טבעי, כל צד יתפוס את מקומו בקלות וללא חוקים וספרים.
לפני 5 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - מסכים אבל הרבה לא מבינים איך לעשות את המעבר מזוגיות וונילית לבדסמית וחושבים שזה דורש משהו ולרוב לא קולטים שהם כבר. עושים זאת.
אך זה נכתב גם לאלו שרוצים לבנות קשר שליטה 24/7 שלא בהכרח זוגיות.
לפני 5 שנים
MagisterDolor​(שולט) - מבחינתי משהו שהוא 24/7 חייב להיות זוגיות, כי אני מונוגמי סאחי 😀
לפני 5 שנים
La angel - לדעתי הכל עניין של הרגשה , תחושות , אפשר להיות במערכת בדסמית24/7 גם עם לא נמצאים ביחד כל הזמן ... זה הרגשה פנימית בלב ...
לפני 5 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - בהחלט נסכים שלא נסכים :-)
ואת לא חייבת להסכים איתי אבל לדעתי יש בדסמ אחד . פשוט לכול אחד יש דרך אחרת להביע אותו דגשים אחרים של אותו הדבר
לפני 4 שנים
smoky mami - מעניין
לפני שנתיים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה רבל האם זה מעניין טוב או מעניין.רע?
לפני שנתיים
smoky mami - טוב מאוד :)
מחפשת לקרוא על זה. במקרה הגעתי לפה.
מתחברת לרוב מה שכתבת, עבורי זוגיות ושליטה - שניים שהם אחד.
לפני שנתיים
מבט לעיניים​(שולט) - זה לא קל לשמור על זוגיות ושליטה אבל זה אפשרי . במיוחד עם הבעיה של סינדרום "הזונה והקדושה" אבל כמו כול קשר שליטה טוב מה שחשוב זה תקשורת כנה .
לפני שנתיים
smoky mami - חח אולי פותרים את זה על ידי הילדה-הזונה :)
ובהחלט, תקשורת.
לפני שנתיים
מבט לעיניים​(שולט) - ולכן כמו שהסברתי זה כבר תלוי במסגרת שיוצרים והדינאמיקה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י