בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 5 שנים. 29 באוגוסט 2018 בשעה 14:10

כמה שטיול בטבע יכול לשנות אותך. חברה שלי תכף נותנת לי לעשן וויד עם לוונדר שקטפנו, זו תהיה פעם ראשונה ואחרונה, כמו הסיגריה שניסיתי לעשן, והווייפ. סקרנות של לעשות דבר חדש ורצון לחוות נסיון. אני רוצה לבקר בהמון מקומות, להיות עם נסיון מהרבה דברים. לכתוב עליהם. פשטתי את בגדיי כעת כדי להופיע בנוחות, כמה שאני אוהבת. לבשל בחיק הטבע עם מה שיש. ללמוד כל מיני משפטים מדהימים כמו , ״דברים קטנים ביחד יכולים להשפיע״ ולחוות דברים שקורים בסרטים, כמו להתפשט באמצע קרחת יער עם ארבע חברותיי, אפילו יצא לי לתת ספאנק למישהי. זה היה מעניין. כמובן שיצא לי גם לקבל מעל למכנסיי, ומזה נהנתי הרבה יותר. 

יש דברים שהטבע אינו יכול לשנות, וזו החרמנות שלא עוזבת אותי. כעת קוראת ספר וישר מזהה גישה של שולטת באחת הדמויות, כמה שהייתי רוצה שיעשו כך לי. דמות אימהית אך גם קשוחה, נותנת ולוקחת, רוצה ומקבלת. אני רוצה לתת ממאגר הידע והאהבה שלי. ואם להפסיק עם הבולשיט, אני רוצה מכות. שמישהי תיגע בחלקים הכי אישיים שלי, חשופים מולה. שמישהי תגיד לי שהיא תעשה בי כפי שהיא רוצה. אני רוצה לתת את עצמי.

אמשיך לקרוא את הספר שעתה אני קוראת. שמו ״שפת הפרחים״, ויש בו מילון של משמעויות לפרחים שונים. נורית משמעותה, שפע הקסם. פרחי יערה, מסירות. אלוורה, יגון. הבס, אהבה. ריחן, שנאה.

נרקיס- תשוקה.

היער שסביבי לפתע נמלא נרקיסים. 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י