בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 22 בפברואר 2007 בשעה 19:39

החלטנו שאנחנו רוצים להשאר בבית הזה. האמת, זה בית ג'יפה קצת, אבל מלא אופי, במנות גדושות. בית קטן, עם רעפים אדומים, קמין וארובה. עם תיקרות של 3.5 מטר. הבית שוכן על מגרש של 3/4 דונם, עם הרבה ברושים עתיקים, {התקנתי פרוז'קטורים, המאירים את העצים}, המתנשאים להם לעשרות מטרים. הבית מבודד מהשכנים לגמרי, כך שהגננת, {ולא רק}, יכולה לשאוג במלוא גרונה, ואין מי שישמע מסביב. הבית שוכן מול פרדס של תפוזים. בקיצור, פסטורלי לגמרי.

תכף יגיעו בעלי הבית, למשא ומתן, על התנאים לשנתיים הקרובות. אני רוצה לעשות כמה דברים בבית, ורוצה חוזה לשנתיים. עד כה גרתי בלי חוזה בכלל.

יש בגינה, מאחורי הבית, מחסן שקרס לחלוטין, 4 מטר על 4 מטר. קניתי כבר קרשים, כדי להקים אותו מחדש. אני ג'אנקיסט, ויש לי מלא דברים לשים שמה. 4 זוגות אופניים, מכסחת דשא, משור עם מוביל, ים של קרשים, מלא ארגזים, {שגודיס אוהבת כל כך}, ועוד דברים רבים.

***

בניתי היום מיטה חדשה. הקודמת התפרקה לגמרי. {מעניין למה}. שינינו את כל הסדר בבית, העברנו חפצים מחדר לחדר, ועיצבנו את הבית מחדש לגמרי.

בקיצור, אנחנו כאן, בהליכי שיפוצים, כדי להשאר.
שיהיה לנו במזל טוב.

***

יום חמישי הבא, מסיבת פורים פרועה אצלי בבית. וונילים ובדסמים, תחפושות מושקעות חובה. לא פליי פארטי. כל העובדים שלי מהעבודה גם מוזמנים. כולם כמובן יודעים שאני בדסמי. אפילו יש איש אחד מהקהילה איתי. {קטעים}.
יאללה בלגן.

***

קולר.
הקולר יהיה מוכן רק שבוע הבא. אבל אין לנו מתי לעשות טקס קילור בשבוע הבא. לכן טקס הקילור כנראה יהיה ביום חמישי בעוד שבועיים.

***

יום שישי זה, מחר, אחרי חודש שלא פקדנו את מסיבות הקהילה, אנחנו מגיעים לנו לימיטס. באדי ידידי, דיר בלאק שתעשה לנו פאדיחות. הוא מאיים עלי, הדום המסוכן הזה, לעשות משהו שקשור לקילור שלנו. באדי, ידידי, אני ארביץ לך. בעצם, כשאני נזכר איך אתה נראה, אולי, במחשבה שנייה, בבקשה באדי, לא לעשות לנו פאדיחות. רק אחרי טקס הקילור הרישמי מותר.
בעצם, במחשבה שלישית, פול ספיד, בואי תעזרי לי בבקשה. אנחנו חברים או לא ?

fullspeed - איתך מותק, יכול לסמוך וגם אם צריך עוד גב חזק
יש את......באדי הוא גם משלנו בכלל.
אבוא לבדוק את איכויות עבודות הנגרות בקרוב
ובבקשה לא להרדם בשישי הזה!
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - עכשיו אני רגוע
איזה כיף שיש כאלה חברים
}{
לפני 17 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - וואהו כמה חידושים....
טפו...טפו...טפו...
וליתר בטחון
תפו...תפו...תפו...
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - טפו טפו טפו, יקירתי
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י