ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

את ואני

לפני 5 שנים. 5 בספטמבר 2018 בשעה 15:35

אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמול

אחרי כמה מפגשים שהיו שונים מאוד ממערכת היחסים שהייתה לנו ובהדרגה עברנו מהוניל לבדסמ נשכבנו במיטה עירומות אחרי סשן קליל 

אני כהרגלי ליטפתי את ישבנך העגול, חפנתי, סטרתי ומיששתי אותו ואז אמרת לי ברגע כנה

שאת לא מבינה את הקטע הזה של שתן ולמה בכלל להכניס צרכים לסקס? אני חייכתי לעצמי ושתקתי, סיפרתי לך שיש נשים/גברים שמתגרים מזה להשתין על מישהי וכמו כן, יש בחורות שמתגרות מזה שמשתינים עליהן, כי הן אוהבות השפלה וזו בעיניהן השפלה. את הבטת בעיניי ואמרת שיש בזה מן ההשפלה ושזה מגרה אותך שמשפילים אותך אבל לא דרך שתן. 

חייכתי וסיימנו את השיחה בכך שהחדרתי לך שתי אצבעות לישבן ואת מיד, בצייתנות מדהימה נעמדת על ארבע והתחננת שאדפוק אותך חזק. 

לאחר יומיים כשנפגשנו שוב, קיבלת הוראה לשתות ליטר וחצי מים מולי, היה לך מבט הססני על פנייך אבל צייתת. 

לאחר מכן קשרתי אותך עירומה לכיסא, עם הרגליים מפושקות. 

זו הייתה הפעם הראשונה ששמתי לך גאג והסיכום בינינו היה שאם תזיזי את הראש מצד לצד שלוש פעמים זה יהיה כדין מילת בטחון. תרגלנו, ואז המשכנו.

בדיוק קניתי דילדו מקל חדש, עבה מהרגיל, וכאשר ראית אותו עיניך נפערו לרווחה וראיתי את המבט המבוהל שניבט מהן. 

את המצבטים לפטמות הידקתי ותליתי על שדייך היפים, ואת השרשרת המחברת ביניהם משכתי בכדי לשמוע ממך אנחת כאב. 

שני אטבי כביסה מעץ, אחד על כל שפה משפתיי הכוס המושלם שלך, סטרתי להם, הם זזו ואת כאבת, אני נרטבתי ואמרתי ובכן ילדה ככה זה עובד. את נאחנת מכאב ואני נרטבת. 

התכופפתי מעט ומצצתי את הכוס שלך בחוזקה אליי, אוהבת את הטעם שלך, תמיד אהבתי. שאבתי אותו ממש כמו ואקום, ואז החדרתי לך את הדילדו עמוק וחזק ככל שניתן, רוק נזל מפיך, ועינייך החלו לדמוע ואני מרחתי לך את האיפור על כל הפנים היפות שלך. כיאה לזונה שלי.

השמעת יללות של חזיר בר כפות ואני נהניתי מהמוסיקה הזו. לקחתי את הויברטור והצמדתי ישירות לדגדגן שלך וכך בעודך מזויינת הויברטור צמוד לך לדגדגן בעוצמה חזקה ואת מתפתלת.

ראיתי שגמרת מה שלא הפריע לי להמשך במלאכתי. ופשט המשכתי בעוצמה חזקה יותר. התחלת להרגיש אי נוחות והבנתי שאת כבר לא מצליחה להשתלט על הצרכים שעוד רגע ובורחים מגופך ולשם בדיוק חתרתי להגיע. אז הפעלתי יותר לחץ הן בחדירה והן עם הרטט החזק ואז תוך כדי, מים החלו לנזול ממך, את בכית והבטת בעיניי, היית חסרת אונים, ואני ליקקתי את דמעותייך ולחשתי, זה בסדר ילדה, תני להם לצאת. 

שחררי.

את התביישת, ראיתי זאת בפנייך נישקתי אותך ולחשתי שוב שאין כמוך, שאת זונה לתפארת ושאני רוצה שתשתיני, שתרטיבי ושתמלאי את כל הכיסא והרצפה בנוזלים שלך, שזה יפה וסקסי בעיניי. וככל שתשתחררי יותר כך יהיה לך הרבה יותר טוב וגם לי.

הילדה המשיכה לבכות מבושה ובו בזמן שיחררה את כל נוזליה בעודי ממשיכה לזיין אותה עם הדילדו והויברטור יחדיו. ולאחר ששוב גמרה, יצאתי ממנה.

שיחררתי לה את הגאג ניגבתי את פניה ונשקתי לשפתיה הרכות . הילדה התחפרה בשקע צווארי והתייפחה עמוקות . תוך כדי שחיבקה אותי התרתי אותה מן החבלים והכיסא. והרמתי אותה אלי. עטפתי את פלג גופה התחתון במגבת, הושבתי אותה עליי ונתתי לה לנוח עליי. חיבקתי חזק ונישקתי. 

חייכתי ואמרתי לה את זוכרת את השיחה שלנו על השתן והשפלה וכו׳ 

היא עצמה את עיניה במבוכה והתחפרה בין שדיי וצחקה. 

נישקתי את ראשה וכך נשארנו חבוקות על הספה.

לפעמים לא צריך להוסיף מילה, הכל הופך להיות מובן ברגע אחד.

 

gayaviv - מושלם
לפני 5 שנים
קסם שבלב - וואו מדהים את כותבת פשוט מהמם אין מילים כמה שזה יפה
לפני 5 שנים
yoni2018 - כתיבת מושקעת ויפה
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י