לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני ואני.

לא נעה היכן שהרוח נושבת
לפני 5 שנים. 15 בספטמבר 2018 בשעה 8:39

אזהרות מסע אין סופיות בדרכים שונות לגבי שולטים מתפרסמות בכלוב חדשות לבקרים ולא שאין "שולטים" שלא הרוויחו ביושר את השם הרע שהם הוציאו לעצמם ואולי גם לאחרים.

נשלטים ושולטים זוכים לקיתונות של בוז והשפלות פומביות בבלוגים שמראים לנו שחור על גבי לבן כמה הם מגעילים, ואיך הם מדברים אלינו במגוון דרכים.
החלק המעניין או העצוב שגם הגברים לרוב כותבים על התנהלות הגברים (יש הדגשה ב - לרוב אז תחסכו את הדוגמא) האם זה מהחשש שהאמת תפגע במשאב (הנשים) ובסוף גברים פה בשביל הסחורה אז למה לתת לאמת לקלקל?

נשים ממגוון קצוות הקשת נשלטות, שולטות ואחרות חדשות לבקרים מדפיסות קטעי שיחות פרטיות אם זה מהצאט או מכל פורמט אחר פרטי ומציגות בבלוג כהוכחה איזה עלובים הגברים ואיך הם בכלל מעזים לדבר ככה.

אז בואו, נניח שאנחנו לא נדבר על זה שמרבית השיחות שמוצגות מופיעות ממשפט מסוים שנוח למציגה עד הרגע שהיא מרגישה שהיא מנפנפת אותו בזלזול ראוי להערצה.
כי אם היינו מדברים על זה יכולנו לשאול מה נאמר בחלק שאותו אנחנו לא רואים? אולי אותה נציגת הצדק פתחה את הג'ורה שלה ראשונה ובצורה לא פחות ראויה והיא בוחרת להראות לנו רק את החלק שבו היא כבר יודעת (כמובן באופן חד צדדי) שהשיחה הולכת להיות נחלת הכלל אז היא מתנהלת בהתאם בחלק המוצג. אבל למזלנו אנחנו לא מדברים על זה הרי מדובר בנשים וזה משאב עדין שאסור לפגוע בו.

נשים אוהבות לדבר על חשיבות של לכבד את הנשלטות לשמר קודים של כבוד למי שבחרה להיות במקום נמוך חלש ושכולנו בני אדם
ואיך שהוא כשזה מגיע לגברים הקודים המוסריים כבר לא כאלו משמעותיים ועקרוניים.

שיחה פרטית כשמה כן היא שיחה פרטית ומי שבוחרת לשתף/לחלוק עם העולם כמה היא מסכנה ואיך דיברו אליה גם אם היא חושבת שהיא נהגת באצילות שהיא מוחקת את הניק היא לא פחות גרועה ממי שפנה אליה בצורה לא ראויה.
מי שלא נוהג בכבוד כלפי אחרים שלא יבקש שיתנהגו או יפנו אליו בכבוד והתירוץ של "הוא התחיל" הפסיק לתפוס כבר בגן.

יש בכלוב יותר כלי התעלמות וחסימה מאמצעי פיזור הפגנות למגב ומי שרוצה יודעת טוב מאוד איך לחסום או להתעלם באלגנטיות.
אז נכון גברים הם לא צדיקים וחלקם מדברים בצורה מגעילה, עושים קופי פיסט רחמנא לצלן ויש אפילו כאלו ששולחים תמונה של הזין שלהם ועדין אין בזה לתת לגיטימציה להתנהגות לא פחות בזויה מהצד הנשי.

וכן בואו, זאת התנהלות ששמורה כמעט רק לנשים שולטות ונשלטות שברור להן שכל פרסום כזה מלבד להעליב אדם מסוים ולהרגיש שהצלחתן להתנשאות מעליו אין בו שום ערך חינוכי והוא לא משנה שום דבר לטובה אז מה המטרה האמתית? לגרוף עוד איזה לייק מטופש או תגובה אוהדת בסגנון "אחותי כל הכבוד לך"!או במקרה הטוב - "חחחחחח"!

אמון מלא - יפה.
לפני 5 שנים
דוד הבלוק -
ממצה בשתי השורות האחרונות
שבת שלום טאקוש יקרה
לפני 5 שנים
אייס קפה 40​(אחר) - מי שלא רוצה להירטב מאחוריי האוזניים שפשוט לא יכנס למים....
לפני 5 שנים
דוד הבלוק -
למה, יחולים ליכנס למים, רק להשאיר את הרוש למעלה.
לפני 5 שנים
שושן ים​(שולט) - תותחית כל מילה בסלע.
לפני 5 שנים
the accountant - חחחחחחחח
לפני 5 שנים
טאקית - אתה אומר במקרה הטוב אה;))
לפני 5 שנים
'shir - טאקית יקירתי סליחה שאני מציינת את המובן מאליו אבל אין שום ערך חינוכי לפוסטים שמעלים שיחות וגם לא לפוסטים שמסבירים למה אין שום ערך חינוכי לפוסטים שמעלים שיחות. כולם מטרתם להרגיש יותר טוב, גם יותר טוב ממישהו אחר. בעיניי זה מובן ונסלח. כל אחד עושה את ההכי טוב שלו במגבלות האישיות והפורמט ומקווה לא לפגוע או להיפגע יותר מדי. האדם אינו אלא קרקע ארץ קטנה.
לפני 5 שנים
טאקית - זה בסדר, את יכולה להביע דעתך תמיד, אני מהמקבלות את כל הדעות(;
לפני 5 שנים
'shir - הלו יש פה קוראת ותיקה אז אני יודעת, לכן הרשיתי לעצמי(:
לפני 5 שנים
טאקית - יודעת;)))
לפני 5 שנים
'shir - 3>
לפני 5 שנים
דוד הבלוק -
אפשר לדעת מה זה החץ הזה ו-3?😡
מה זה איתוט מורס?😡
אי אפשרותי להיות יותר פשוט?😡
לפני 5 שנים
'shir - לב(:
לפני 5 שנים
דוד הבלוק -
אז הינה לך❤️
לפני 5 שנים
דוד הבלוק -
כול הכבוד אחותי
קבלנית אמיתית
לפני 5 שנים
אמון מלא - אגב , האזהרות מסע הללו לטעמי אכן נועדו לסיבה אחרת מאשר באמת להזהיר... הרי אם את חשה מאויימת את לא תפרסמי אדומה מטופשת , את תפני הלאה . יש את הרצון בנקמה קטנה , השפלונת או עקיצה בצד של הביצה השמאלית... שיבושם לכל הצדדים.
כפי שצויין , יש מעתיקי מדביקי , יש משפילי מקלדת , נושכי מסך וכו וכו... אך כפי שהפוסט שלך יגע בחלק מהאנשים ובאחרים ייצור אנטוגינציה , כך גם האזהרות. מה שחשוב , זה שכולנו נהנה ממך טאקית... תענוג שאת.
לפני 5 שנים
טאקית - אני מסכימה. תודה;))
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - העלת נקודה למחשבה. :-)
לפני 5 שנים
טאקית - אל תגזים, סתם תמונת מצב בונדי;)
לפני 5 שנים
נימפומניה ריגשית​(שולטת){מצרפתמקרים} - מרבית הגדול של צילומי השיחות האלה הם הודעה שמישהי כלבה ״שמישהו״ מנסה להתחיל איתה בדרך מאוד ״יצרתית״.
צר לי לבאס את אותן הבנות, זה קורה לכולנו... אין מממש דרך ״להזהיר אותן״ מפני ההודעה הדומה הזאת שקבלת- היא תגיע אלינו גם מתישהו.

אף פעם לא יצא לי לפרסם הודעות שאני מקבלת אני רק יכולה להגיד שאספתי עם השנים לא מעט דברים מעוררי גועל/ דחייה/ זלזול/ לעג...
ועדיין לא מוצאת סיבה למה אני צריכה להוכיח לעולם (כלוב) שמתחילים איתי בדרכים מוזרות, האם זה יהפוך אותי ליותר ״מבוקשת״ בעיניי כולם? חההה!!!
סתם יוציא אותי קטנה וקטנונית
שאני פשוט יכולה- ל ה ת ע ל ם.

תתעלמו בנות- סופר פשוט! קל מאוד לביצוע!
זה אפילו לא מצריך מכן מאמץ של לצלם מסך לכנס לכלוב... לפתוח את הבלוג... להכנס לכתבי לבלוג! לכתוב מעט מלל או לא לכתוב להכנס לעיצוב... ללחוץ על הוספת תמונה... לחפש אותה בתוך הנייד /מחשב... להוסיף אותה לפוסט... לחשוב על כותרת (מאוד מצריך מחשבה) ללחוץ פרסמי....
שאת פשוט יכולה
ל ה ת ע ל ם.

לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י