שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

עשיה

משהו משהו
לפני 5 שנים. 3 באוקטובר 2018 בשעה 13:48

הטיוטה החדשה היא פרסום שמעולם לא עלה לאויר.

הטיוטה החדשה מקבלת את תאריך הפרסום מהרגע שבו עולה לאויר לראשונה, ולא נשארת עם התאריך שבה נוצרה כשהיא מתפרסמת, בשלב הזה העוקבים אחר הבלוג מקבלים התראה על הפרסום.

כשמפרסמים טיוטה היא הופכת לפרסום-מפורסם, אפשר להסתיר או להפעיל אותו אבל הוא כבר לא יחזור להיות טיוטה לעולם.

 

ויש עוד כמה שדרוגים קלים (ובודאי גם כמה באגים חדשים) בבלוג.

 

שנתחדש

 

 

Beauty in Black - מעולם לא שמרתי אף פוסט כטיוטה, אבל... מזל טוב? 😁
לפני 5 שנים
slave for ever​(נשלט) - מעולה, סוף סוף לא צריך למחוק ולפרסם מחדש.

תודה.
לפני 5 שנים
ArchAngel​(שולטת) - הלוואי והייתה אופציה לחסום בלוגים (וגם הודעות בפורום) של אנשים שאנחנו לא מעוניינים לראות תוכן מהם.
לפני 5 שנים
כלובי - יגיע :)
לפני 5 שנים
היד - ארק, האם את מתכוונת שאם את עונה בפורום ומישהו שאת לא אוהבת את התגובות שלו עונה ואת תחסמי אותו אז רק את לא תראי את התגובה שלו וכולם כן? כי זה נראה לי בעייתי כלפי החוסם.
לפני 5 שנים
ArchAngel​(שולטת) - שמראש לא נראה אחד את השני.
ראשית זה יחסוך מלא ריבים, כי במקום לנסות להשתיק מישהו שכל הזמן קופץ לנו בדף הבית אפשר פשוט לא לראות את השטויות שלו יותר.
שנית, יש אנשים שמנצלים את זה שאפשר לחסום אותם בכל מקום מלבד בפורום (ובבלוג האישי שלהם) ומשתמשים בו כדרך לסגור חשבון בפומבי, בצורות "אלגנטיות" כיבכול.
לפני 5 שנים
היד - אבל את מבינה את הבעיה שזה יצור לך אם את חוסמת מלראות את התגובות של מישהו בשרשור בפורום? זה כמו לנהל שיחה כשלא שומעים חלק מהמשפטים. את עשויה לאבד את המקום או ההקשר בשיחה כזו בפורום. זה כמובן עניינך אבל זו הבעיה שאני רואה ממצב כזה.
לפני 5 שנים
ArchAngel​(שולטת) - זה מה שאני רואה שקורה בחדר הכללי בצ'אט, ועל אף זאת כולם מצליחים להסתדר ולהבין הקשרים שונים כשיש בזה את הצורך.
לפני 5 שנים
היד - חחח, אותי בצ'אט זה משגע אז אני לא שם. נכנס מתחרפן ויוצא. טוב, לא שוכנעתי אבל את זה את ואני זה אני.
לפני 5 שנים
ArchAngel​(שולטת) - מסכימה איתך בכך שזה לא אידיאלי, אבל איזו עוד דרך יכולה למנוע מאנשים שלא עוברים על החוקים באופן מובהק אבל מחפשים לעורר פרובוקציה ונשענים על כך שאי אפשר לחסום אותם או למנוע מהם לכתוב?
התעלמות לא עוזרת תמיד.
לפני 5 שנים
היד - בצחוק? נבוט.
ברצינות? שינוי/הוספה למערכת הכלוב לפורומים שמנוהלים ע"י אדמינים. זה כמובן לא יהיה מושלם (אין דבר כזה) אבל זה עובד בקבוצות פייסבוק ואני יודע שזה עובד ככה גם ב fetlife. זה רק רעיון שעלה לי. בטוח שיש עוד. ספציפית אני לא בטוח לגבי מה שהצעת אבל בהחלט מבין את הבעיות ומנגד זו מדינה חופשית (בינתיים וחופש הדיבור וזה)
לפני 5 שנים
ArchAngel​(שולטת) - זה לא נוגד את חופש הביטוי, כי זה לא שמונעים מאותו אדם לכתוב אלא נותנים לאחרים אופציה לא לקרוא את זה אם הם לא מעוניינים בזה.
אדמינים ספציפיים לפרומים עדין יפעלו מתוך שיקול דעתם האישי, ולא תמיד האדם השני ביצע איזו עבירה מוגדרת בכדי שיהיה נמאס לשמוע ממנו.
לכל אחד צריכה להיות אופציה להפסיק לקרוא את זה, ואי אפשר להגיד לאנשים פשוט לדלג פוסט אם אותו אדם מגיב להכל.
לפני 5 שנים
היד - נכון, צודקת, סטיתי עם האמירה של חופש הביטוח כי זה לא מה שדיברת עליו.
לפני 5 שנים
כלובי - גם במקרים כאלה אני מתערב, המדיניות היא לא רק אכיפה עיוורת / ראש בקיר בעניין החוקים, אם מישהו נוהג באופן בלתי מתחשב או דורסני - לדוגמה בהצפת הפורום בתגובות לא קשורות - או אישיות - גם מבלי לחצות את הקוים באופן מובהק - זו התנהגות שפוגעת באחרים. במקרים כאלה צריך לפנות אלי ולפרט. אני יכול לפנות לאותו אדם ולכוון אותו או במקרים מסויימים לחסום משימוש בשירות כזה או אחר עד שאותו אדם יתיישר. אבל זה צריך להיות משהו מובהק, לא סתם מישהו שיש לו אופי / דיעות מעצבנות.
לפני 5 שנים
היד - כלובי, ברור שזה מה שאתה עושה. ארק התכוונה לכך שאלו לא מקרים מובהקים אלא עניין של טעם אישי. כמו שאני חסום בבלוגים של אנשים מלהגיב אז היא מדברת על אותו רעיון רק באופן גורף כלומר לחסום כל ראיה של קיומו בכלוב לעיניים שלה.
לפני 5 שנים
כלובי - הבנתי את זה, רק רציתי להבהיר בעניינם של מעוררי פרובוקציה - שגם אם אין חוק ספציפי נגד מה שהם עושים - יש מה לעשות.
כמו שכתבתי מוקדם יותר, פיצ׳ר בסגנון הזה מאד מבוקש והוא יתווסף מתישהו.
ובקשר לחוויה שלך בצ׳אט - זו הסיבה לכך שהחסימה החדשה נפרדת מ״השתקה״ בצ׳אט.
לפעמים אתה חוסם מישהו אבל עדיין רוצה לדעת אם הוא מדבר עליך ברבים, או סתם לא מעוניין לקרוא חצאי שיחות.
לפני 5 שנים
היד - אני מבין. בקשר לחוויה שלי בצ'אט, היא פחות קשורה לאיך שצ'אט עובד ויותר תוכן ול "רעש" :) יש שם חברה נהדרים אבל אם להשתמש בדימוי אז תינוק אחד זה דבר חמוד, חדר מלא תינוקות זה מתכון להתאבדות חחח. זה משהו אישי שלי. מיציתי את עולם הצ'אטים מרובי המשתתפים לפני 20 שנים :)
בכל מקרה אנצל "במה" זו לומר לך תודה על האתר.
לפני 5 שנים
ArchAngel​(שולטת) - כלובי, תודה על ההתייחסות :) הפיצ'ר הזה הולך להקל על רבים.
לפני 5 שנים
היד - וארק, אם לא להקל אז לפחות מקל (או גזר :)
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י