שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 5 שנים. 13 באוקטובר 2018 בשעה 7:42

היה לי מעט יותר משבוע עמוס מאד וטעון ריגשית.

***

אחד החברים הכי טובים שלי נפטר בצינתור. אני חבר קרוב גם של האשה והילדים כבר יותר משלושים שנה. בן זוג אוהב ורומנטי, שאהב את אישתו באופן מקסים ברמות. אבא וסבא למופת, עם קשר נפלא עם הילדים. איך אמרה לי אחת מבנותיו: כל החיים ידעתי, שכל בעיה שתהיה לי, אבוא לאבא והוא ימצא לה פתרון ועכשיו הוא איננו.

המשפחה עסקה בלנסות להבין את פרטי הגאונות הצרופה שלו. רעבים לשמוע סיפורי מעללים של דברים שעשינו ביחד. לא רק שכך, יש להם צורך גם להביא קהל של חברים ומשפחה שישמעו גם הם. בערך כל יומים, החבר השלישי בשלישיה שלנו ואני באים לשבעה ומספרים את עלילותיו לקהלים מתחלפים, כשלוש ארבע שעות בכל פעם. בהתחלה היו זולגות לכל המשפחה דמעות לאורך כל הערב, אבל בהמשך, עיניהם התחילו לנצוץ בגאווה על איזה אדם גדול הוא היה.

***

אבא של חבר טוב שלי נפטר. בהלוויה התפרק לגמרי. טרם הספקתי לבוא לנחם בשבעה.

***

מצאו לאחד החברים הכי טובים שלי סרטן בשפה. לפני יומיים עשו לו ניתוח דחוף והוציאו את כל הגידול. כמו כן, הסרטן לא הגיע ללימפה. כך, שהוא יצא מזה טוב. חפרו לו כל כך עמוק, שאי אפשר היה לדבר איתו. אתמול כבר היה במצב תקשורתי והפאטאלית ואני ביקרנו אותו. הם בטוב.

***

הפאטאלית בהליך גירושין לא יפה במיוחד. אני נמצא איתה בתהליך הלא פשוט הזה, שהולך בינתיים לא משהו בלשון המעטה. התהליך הזה סוחט מאיתנו תעצומות נפש לא מועטות.

***

התחלתי עבודה חדשה לפני כחודש וחצי. אני מנסה להפגיז, אבל לקח לי מלא זמן למצוא איך פותרים את הפאזל המבולגן שאליו הגענו. כמו כן הייתי תקוע כבר כמה ימים על איזו משימה ובינתיים לא הצלחתי להתקדם בה. חלק ניכר מצוות הפיתוח נסעו לבצע מסירה של המערכת הראשונה ללקוח בחול באיחור של כחודש. המסירה הושלמה בהצלחה.

רציתי להפגיז בשבוע שהיו בחול ולהציג ביום א הקרוב התקדמות משמעותית בפיתוח. אבל כאמור הייתי תקוע על איזו משימה ולא הצלחתי להבקיע. מה שסחט ממני אנרגיות, שהרי אני טיפוס של חייב לנצח.

שלשום בצהריים, עזבתי את המשימה התקועה וביצעתי מעקף ובחמש שעות הפגזתי כך, שביום א הקרוב כולם יהיו בהלם ממה שהספקנו.

***

יצא לי אבסס בחניכיים, שהתפשט ללחי וכל הפרצוף שלי נראה כמו מוטציה. אתמול הלכתי לעזרה ראשונה, שניסו לנקז את הבלון, שנהייה לי, ללא הצלחה. אפילו זריקת ההרדמה כאבה כל כך, שלמרות, שאני בדסמי, העפתי לרופאה את היד עם המחט. האנטיביוטיקה התחילה להשפיע ואני אוכל אדווילים ואיכשהו חזרתי לתפקוד.

***

כל זה השאיר אותי בלי אנרגיות בכלל. הפאטאלית כתבה לי מכתב פאטאלי, שבין היתר כתבה בו, שהרבה אנשים מהצד אמרו לנו, שאנחנו בירח דבש ושנחכה, שיעבור זמן כדי לדעת אם זה כזה נפלא כמו שהרגשנו.

אמרתי לפאטאלית, שהמאסטר שלה לא היה נוכח השבוע ואנחנו נקדיש את הסופש המשותף לסדר את הריחוק והבאלאגן, שנוצר. וצ'יק צ'ק נחזיר את יחסינו לתלם בקלי קלות. מהמורות פצפוניות שכאלה, לא יעצרו חיה כל כך עוצמתית כמו צ'יטה. אנחנו כבר במסלול ללבלב שוב.

קוואבאנגה.

פאן פאטאל​(מתחלפת) - ברוכים השווים מאסטר צ'יטה אדוני }{
לפני 5 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 5 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - שבוע קשה. תנחומיי מעומק הלב על האובדן.
אחותי שבגילי עברה אוטם חריף בחגים וזאת בהחלט היתה קריאת השכמה..
לפני 5 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה רבה שיר כאב. ברגעים כאלה אנחנו מבינים, שהעיקר הבריאות. }{
לפני 5 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - צריך להיפגש מתישהו, אתם פומביים באיזו דרך?
לפני 5 שנים
צ'יטה​(שולט) - בטח פומביים, בשמחה, אך אנחנו מדירים רגלינו ממסיבות הליינים. }{
לפני 5 שנים
Rrocketqueen - שולחת חיזוקים וחיבוקים ונשיקה לבלון שעל הלחי.
בטוחה שבקרוב כבר נשמע את שאגת הצ'יטה מרעידה את כל הג'ונגל.
ועם כל הכבוד לשיר כאב מעליי פה ⁦☝️⁩, קחי מספר ותעמדי בתור (:

שבת שלום ושבוע נפלא לפאטאלית ולך
לפני 5 שנים
צ'יטה​(שולט) - מלכת הטילים מקסימה. יש מקום לכולן. }{
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י