בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני ואני.

לא נעה היכן שהרוח נושבת
לפני 5 שנים. 20 באוקטובר 2018 בשעה 7:11

אני צרכנית של פורנו וסירטוני סקס. אני מעדיפה את זה על פני תמונות וג'יפים. בתמונות לא שומעים את הקולות והגניחות וזה החלק המשמעותי מבחינתי באקט המיני. הפנים בתמונות לעיתים מזויפות אבל בקול ניתן להבחין פחות או יותר, בכאב, במרמה, בעונג אמיתי.  יש כמה סירטוני סקס שאני מאד אוהבת כמובן שהכל תלוי במד החרמנות שלי באותו הרגע.

1. חדירה איטית, הגבר נכנס כל פעם עוד קצת, ועוד קצת, לאט ומדבר אל האשה תוך כדי מילים גסות ומלוכלכות, המיצים שלה נאספים לו על הזין, ומקיפים גם את הכוס שלה כשהוא חודר אליה. זו הנאה בטוחה. גם אני אוהבת ככה. 

2. אנאלי. זין גדול מידי הוא לא יכול להיכנס עד הסוף. הוא מתפרק על שדיה מנסה למצות את הטוב שבזה. כל הכוס שלה פתוח. קצת שמן לא היה מזיק כאן, לגרז קצת את הישבן שלה ולמרוח לה קצת על הכוס, כדי שגם היא תוכל להנות קצת, לפחות מהמגע, מגולחת כולה, משפשפת את הדגדגן שלה. הכל חשוף לעיני כל. היא רוכבת על הזין שלו עם חור הישבן שלה.

3. אורגיה. היא מוצצת, הבחורים מושכים לה בשיער ומנערים אותה על הזין. למה כל כך הרבה בחורים צריכים למשוך בשיער שלה כשהיא מוצצת זין אחד? הם חונקים אותה כמעט, מרוצים מאד מעצמם. לגברים אין מושג איך לעשות אורגיה שגם האישה תהנה ממנה. אחד חודר, אחד משחק לה בדגדגן, קצת חזק מידי לפי האנחות שלה. כולם מסביבה. זין בפה, זין בלחי, מישהו מעסה לה את השד בחוזקה. אני מסתדרת מצוין עם זין אחד בכוס ואחד בפה, אבל בלחי? זה כבר אחד יותר מידי. הזין של הלחי מפליק לה על הלחי בניעורים עדינים של האיבר. מה הקטע הזה? אף פעם לא הצלחתי להבין. היא מוצצת ביצה במהופך. הראש למטה, הביצה למעלה, לא נוח, בכלל לא נוח.

4. גבר עם קונדום חודר בדוגי לבחורה על איזו מכתבה. חינוכי מאד, זו נהנית. חדירה מהירה, גם הגמירה של שניהם מהירה. אני חושבת שיכולתי להחזיק הרבה יותר זמן בתנוחה הזו.

5. אחד על כושית, התחלה טובה, הוא מעסה לה את השדיים ומחייך. גם אני הייתי מחייכת. גם היא מחייכת. מלטף לה את הישבן, מנשק לה את הכוס. היא מוצצת לו, הוא מחזיק לה את הראש בעדינות. היא רוכבת עליו ולמרגלותיה נוף מדהים, שומעים שהיא נהנית. זה נראה רומנטי מידי.

6. בלונדינית צעירה ורטובה, הוא משחק לה קצת בשפתי הכוס, אח"כ מזיין בדוגי. הוא מזיין מהר מידי, והופ, זה נגמר. (בלונדיניות נהנות פחות)

7.  בחורה מוצצת, נוף ציצים משגע, מדברת אליו מלוכלך. ללמוד ולהפנים. באה מכל הכיוונים, ואז גרון עמוק. הוא גומר לה בפה והיא בולעת את הכל. 

8. בחור מלקק חור תחת של מישהי. מכניס את הלשון שלו. נשמע מהנה מאד עפ"י הקולות שלה. היא משפשפת את הכוס שלה, הראש שלה מונח על שולחן זכוכית והשדיים נמחצים אליו. הנה בא הזין, מאובזר בקונדום. הוא מתחכך בכוס שלה, עדיין לא חודר, זה מחרמן אותי. והנה הוא נכנס לאט, כמו שצריך, ואז מאבד את זה ותופס קצב מהר מידי. אין מצב שהיא תרגיש אותו ככה, בטח לא עם הקונדום. הוא מצמיד אותה לשולחן, וזה נחמד לראות, אבל נראה לי שהוא מזיין אותה על יבש. וזה מחרמן אותי יותר שהיא מצליחה לספוג את זה על יבש למרות שחומרי סיכה הם דבר נהדר, במיוחד כאלה בטעמים.

9. אשה מלאה ויפה חוטפת זין מלא ויפה מהדלת האחורית. זה נראה נהדר. היא משתוללת, קצת מנסה לברוח ולהתרחק והוא אוחז בה ומזיין לה את הצורה. זה עושה לי תיאבון, איזה יופי הוא תופס לה את הישבן. היא שלו!  (בינתיים אצלי - אני לוקחת את הויברטור ומניחה אותו בין רגלי, עדיין בלי רטט. סתם כך, בשביל הנוכחות. אני כבר קצת רטובה) 

10. סקס במשרד. אישה שרועה על שולחן עבודה לאחר שהגבר כיאה לסירטוני סקס העיף את כל הדפים שהיו מונחים על השולחן. הבחור מעסה את שדיה ומתחיל מבעד לחולצה. יש לה חצאית והוא מרים אותה. מחכך את ידו בדגדגנה ויורד לה. תופס לה בישבן ומקרב אותה אליו. היא גונחת בהנאה, משעינה את ראשה אחורה. הוא מרים את רגליה ומניח אותן על כתפיו. הוא פותח את מכנסיו והדם זורם לי לאזור הפות. הוא מתחכך בה מעט וחודר אליה. היא מרימה רגליים והוא חודר אליה יותר בנוחיות תוך אנחת רווחה נפלאה. רואים שהוא נע בתוכה בחופשיות. הוא דופק אותה היטב.

11. אונס. 50 בחורים אונסים בחורה אחת במגרש מכוניות באמצע הלילה. זה לא מגרה אותי. יותר מידי גברים. הבחורה מבוהלת והם נראים חבורה של בבונים שרבים כי אין מספיק חורים לכולם. מצועצע מידי. 

12. ביזאר. אשה מחרבנת בפה של הגבר. זה רוצח לי את החרמנות. אני כלבה מחונכת שעושה את הצרכים שלי בנוחיות.

13. נדנדת זיונים. אואואו זה כיף. היא קשורה ומפוסקת על הנדנדה. הראש שלו עמוק בתוך הכוס שלה, הוא אוכל לה את הכוס, היא נשענת עם הראש אחורה ומשמיעה קולות הנאה. הוא נעמד ומסובב את הנדנדה ותוקע אותה בסיבובים. רואים ושומעים שהיא נהנית. כמעט כמוני כשאני בפוזיציה הזו.

אני מכבה את הסירטונים ועוברת לפורנו שבראשי, הוא הרבה יותר טוב מזה.

הצפון המגנטי - גררררר
לפני 5 שנים
Nighthawk​(שולט) - התיאורים היבשים מגניבים.
לפני 5 שנים
MyLexicon - עד הג'יפים. אין על ג'יפים 😉
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י