סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 6 במרץ 2007 בשעה 18:33

עוד יומיים לטקס קילור. פתאום נהיו כ- 20 איש במוזמנים. רציתי 10. שלא אובן לא נכון, אני ממש רוצה כל אחד ואחד מאלה שבאים, שיהיו נוכחים בטקס הקילור שלנו. ממש נורא.
יש שני זוגות שעדיין לא נתנו תשובה. כנראה קשה להם באיזה אופן. אני מבין ומקבל.

***

היום בבוקר קנינו נרות מיוחדים לאירוע. שתבינו, יש לנו כ- 40 נרות גדולים, לפני הקנייה הזאתי. הנרות שקנינו פשוט מדהימים. אנו חושבים לרצף את שביל הכניסה לבית, בנרות. כמו גם כל הבית יהיה מואר באור נרות בלבד.

***

כתבתי כבר את שרוצה להקריא לטקס. אני חושב שאני אכתוב הכל מחדש. לא נראה לי מספיק טוב מה שכתבתי. הגננת עדיין לא כתבה. צצצצ. אמרה שיש לה את הכל, בראש, ברוסית. רוסית בתחת שלי. צצצצ.

***

יש לי סאבית, והיא מהממת. היא השושנה שלי, ולכן הכי הכי בעולם.

***

מחר אנחנו יוצאים יחדיו, למבצע סוניה. סוניה היא חתולת רחוב מדהימה, שמתגוררת במושבת חתולי רחוב ליד העבודה שלי. היא מלכה, ממש. ניסיתי עליה פססססס, וכאלה. כל החתולים הגיעו, רק היא ישבה בהוד מלכות, ועיפעפה בעיניה. הגננת מגיעה אלי לעבודה, והיא אחראית על מבצע הפיתוי, להכניס את סוניה האדומה, לכלוב שהבאתי מגרושתי שתחייה.

אני קורא לפעמים לגננת, סוניה האדומה. כי היא רוסיה, כי היא קטלנית ומסוכנת. השם הזה לקוח מסרטי ריגול, שבהם תמיד, סוניה האדומה, היפיפיה, מפתה את סוכני האויב, ומכניעה אותם. חחחח.

נראה לי שאני אתן לחתולה את השם סוניה האדומה. שם הקיצור שלה יהיה סוניה, ושם החיבה, סונוש.
חחחח

Annushka{()} - סוניה אדומה ? זה לא עלי בכלל...
(מפלבלת בעניים, חיוך מיתמם)
}{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - מיתממת בתחת שלי
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י