בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גילוי עצמי

יומנו של עבד
לפני 5 שנים. 2 בנובמבר 2018 בשעה 11:52

אם אני אגיד שאני ג׳ירפה, האם זה הופך אותי לג׳ירפה?

אם אני אומר שאני שולט/נשלט, האם זה הופך אותי לשולט/נשלט?

אני חושב שכ90% מהגברים בכלוב לא באמת שולטים או נשלטים אלא אוהבים מין בצורה מסויימת (במקרה הטוב) או סתם שוביניסטים שמנצלים נשים למען הסיפוק שלהם, בין אם שולטים או נשלטים (במקרה הרע). בשני המקרים, האישה היא אובייקט על מנת לספק את הצרכים של הגבר. 

הגעתי למסקנה הזו מקריאה של לא מעט חומרים כאן, ולאחר שיחותי עם שולטות. לא פעם אני נשאל, בתדהמה מסויימת אשר מהולה בחוסר אמונה, איך זה שאני לא דורש כלום תמורת זה שאצחצח את ביתה של שולטת. אני מניח שהשואל חושב שלאחר מכן אני "מענג את עצמי" על כך. וובכן, זה ממש לא הקטע שלי. יתר על כן אני חושב שנשלט שעושה כך הופך לשולט בעצמו כי הפך את השולטת לאובייקט. אני לא טוען שאסור לנשלט/עבד לענג את עצמו, רק שהדבר צריך להעשות בתנאים ובדרך שהשולטת רואה לנכון.

 

לא מזמן שאלה אותי שולטת "אכפת לך איך אני נראית?". עניתי לה שדי הופתעתי מהשאלה ותהיתי מדוע בכלל היה אכפת לה אם זה משנה לי. "פשוט תמיד נשלטים שואלים אותי את זה ולפי זה מסננים". נו באמת, הם לא נשלטים אלא רואים בבדס"מ סוג של טינדר. כמו בזוגיות אמיתית, כדאי שהנשלט יתמקד בעיקר ולא בטפל. כן, ברור שצריך להיות גם "קליק", אבל במיוחד מי שמגדיר את עצמו כעבד שירות לא אמור לשים את צרכיו בראש.

 

לסיכום, המלצה: כנסו לfetlife. הקריאה בfetlife עזרה לי להבין את ההבדל בין מין לסגנון חיים (life style) ובין סיפוק מיני לבין אקט ערכי.

אפסון מאותגר עקבים​(נשלט) - אחלה פוסט 🙏🙏🙏
לפני 4 שנים
La Bat Zoug​(שולטת) - מסכימה לחלוטין
לפני 4 שנים
הקנדי​(נשלט) - תודה גבירתי
לפני 4 שנים
Margaret​(לא בעסק) - זווית מעניינת!
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י