לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 5 שנים. 4 בנובמבר 2018 בשעה 22:04

הי, אוהבים חפירות על תיאוריה של בדסמ? ובכן הגעתם למקום הנכון!

אני חושב שכולנו יודעים ש-SSC זה קצת בולשיט. במעמקי לבנו אנחנו מבינים שבדסמ זה לא סייף, בטח לא סיין, גם אם לעיתים הוא קונזשואל. הציווי SSC מייצג איזה אידאל שיש לשאוף אליו, אבל אי אפשר לגעת בו, וככזה הוא מעין אות מתה, מס שפתיים, משהו שממלמלים רגע אחרי שמישהו צריך ללכת לחדר מיון. והנה עוד מילים!

בדסמ זה לא סיין

המרחב שבתוכו בדסמ מתקיים -- שבו אנשים, חלקם בוגרים, מפיקים הנאה משחזור חוויות מעוררות פחד ופלצות באווירה אוהבת ואינטימית -- איננו מרחב שפוי. זה מקום שבו החוקים שמאפשרים לנו להיות חברים מתפקדים בחברה מתפקדת נשברים ולעיתים קרובות מתהפכים. כשאנחנו עושים בדסמ בריא -- אם יש דבר כזה, בדסמ בריא -- אנחנו צוללים לתוך עולם המראות במטרה לשוב אל העולם האפור והמתפקד כשאנחנו מסופקים ורעננים ומסוגלים לסבול את ההגבלות שהנורמליות כופה עלינו. הציווי "סיין" מכוון אותנו לטבול בעולם המראות כשרגל אחת נטועה בעולם שיש בו חוקים ומוסר ותוצאות למעשים. אבל לא כל בדסמ הוא בריא, ולא כולנו מצליחים לזגזג בין העולמות האלו בהצלחה. וזה מביא אותנו לעניין הבא.

בדסמ זה לא סייף

בדסמ זה מסוכן. הציווי "סייף" הוא אידאל יפה, אבל ממש כמו שאין אופנוענים ישראלים שלא שברו או שפשפו משהו, קשה למצוא בדסמים מנוסים שלא חוו באופן ישיר או עקיף לפחות פעם אחת חבורות שממאנות להרפא, כוויות ושטפי דם, רקטומים מדממים, אוזניים מצלצלות, גילויים מביכים ולא מתוכננים מול משפחה, חברים, רשויות החוק או הציבור בכלל, וגם מצבי רוח מחורבנים ותחושה של מיאוס עצמי. אני מזכיר את שני האחרונים כי אני חושב שצריך להבהיר שאין מעשים בדסמים שאינם מסוכנים, גם אם הם לא כוללים עקידה והכאה. למעשה, אם יש חוט אחד שמקשר בין המעשים הפזורים על הגאמוט הרחב מאוד שמונח המטרייה בסדמ מנסה לכסות, זה שכולם עוסקים, במידה כזו או אחרת, בסכנה. האמירה שאנחנו עושים בדסמ, אבל אנחנו עושים אותו "סייף" היא אחת מכמה אשליות שאנחנו מתכסים בהן במטרה לנרמל את הבדסמ. (זו ההזדמנות להזכיר שלמרות שבדסמ נעשה, עקרונית, בהסכמה, הרי שכל כך הרבה מהפרקטיקה הבדסמית פועלת בצורה של כפייה, וכל כך הרבה מהפנטזיות עוסקות בחוסר אונים, הרי שככמעט כולנו יכולים לשחזר חוויות מפעימות שנגררנו או גררנו אליהם צורחים ומתחננים).

האמירה "אנחנו סייף" היא ריקה מתוכן: האמת היא שאנחנו עוסקים ביודעין במין מסוכן. אם מבינים את הנקודה הזה, מבינים גם שבדסמ זה מין לגדולים. אם הרעיון שלך על להיות סייף היא שצפית בכמה וכמה סרטונים ביוטיוב בזמן שחיכית לשוט שקנית בזיל-הזול באליאקספרס, אולי כדאי שתשכשך עוד זמן מה במים הרדודים.

אמ;לק

תשכבו איתי, אני יודע המון מילים.

Netrunner​(נשלט) - אני שונא את אלה שמנפנפים בהגדרות האלו כאילו שזה הערכים המפלגתיים שלהם ובסוף יוצא ששוברים נפשית בן אדם (כי חושבים רק על האלמנט הפיסי - אה לא עשיתי לו סימנים, אהה יש מילת ביטחון).
לפני 5 שנים
Grey / Green - מילת ביטחון היא השקר החביב עלי.
לפני 5 שנים
Netrunner​(נשלט) - מה עם "לפרק ולהרכיב"
לפני 5 שנים
Grey / Green - זה הג'יבריש החביב עלי
לפני 5 שנים
Britney Bitch - רקטום מדמם הכוונה לצנרת הפוכה או לבעילה יבשה..? (יאמיייי 😋)
לפני 5 שנים
Grey / Green - first one, then the other.
לפני 5 שנים
Britney Bitch - אתה כזה נדיב..
לפני 5 שנים
רצסיבי​(נשלט) - אני חושב שלהיות שפוי ובטוח, זו לא שאיפה, ואולי ההיפך, זה יותר מצב נתון שיש רצון לצאת ממנו. בהכללה, כמובן. אצלי, לפחות,המאבק הבדסמי בעצמי כולל רצון להיות פחות שפוי ופחות בטוח, ואני לא יכול לומר שאחרי לא מעט שנים בתחום, ניצחתי את המאבק הזה. אני שפוי מדי ובטוח מדי.
לפני 5 שנים
Miss X​(שולטת) - אני חושבת שהכל יחסי למה שבחוץ. לעומת תרבות האונס - בדס"מ הוא בהסכמה. אני אישית לא בטוחה כמה זה שפוי בכלל לחיות בעולם שלנו היום.
לפני 5 שנים
'shir - אני קצת מסכימה עם זה. אני חושבת שכשרק נכנסתי אז הssc שקראתי בכל מקום זה היה מרגיע כי פחדתי נורא, ואחכ הבנתי שבעצם אני מחפשת כן משהו שהוא פחות בטוח ושפוי ובהסכמה אז ככה זה. ואז פשוט מצאתי לי מילים אחרות שאני יכולה להתחבר אליהן כמו עוגנים.
לפני 5 שנים
Zohe{האיש שאיתי} - קוראת ומחייכת. למרות ה"סקאלה" הקיימת, מי יותר מי פחות וכמה אקסטרים אתה, בדסם הוא לא בטוח.
שפוי? זאת כבר שאלה פילוסופית, מה זה שפוי, כל אחד והמשפטי שלו..
מחייכת כי בדיוק את השיחה הזאת עשיתי עם איש מדהים לפני כמה ימים. פוסט טוב בעיניי. :)
לפני 5 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - יאאא יש לי פוסט מלפני איזה עשור שנשמע לי ממש דומה 😂
מסכימה אתך מאד. אבל אולי גם יש פה עוד סיטואציה כזאת של "אני לא יודע להגדיר את זה אבל אני מזהה את זה כשאני רואה את זה". אז זה ה"שפוי ובטוח". כשאנחנו אומרים שפוי זה בד"כ בעצם "במודעות" או בחירה מודעת או משהו כזה. כשאנחנו אומרים "בטוח" זה אומר שנשמור על כמה כללי בטיחות שימנעו מזה להיות יותר מסוכן ממה שזה חייב להיות. זה מבלבל כי לפעמים אנשים אומרים "בטוח" וזה נשמע כאילו מדובר במשהו בטוח, זה מאד מטעה העסק הזה.
זה בטחון יחסי: הלקאה ממישהו שנזהר לא לפגוע בגב ובמפרקים, כנראה מסוכנת קצת פחות מהלקאה מנוגש עבדים אורגינל שלא מעניינת אותו הכליה שלך. עד עכשיו כל אחד שהייתי איתו בסיטואציה שאיכשהו עירבה שוט, הביע עניין רב במניעת נזק לכליות ולדעתי גם התכוון לזה מכל הלב.
אז זהירות זה אחלה ודרך ארץ זה בכלל מהמם. הבעיה היחידה היא בעיית קופירייטינג, כי אין באמת דבר כזה "בטוח" בחיים האלה, זה כמו שחגורת בטיחות לא הופכת נהיגה לדבר בטיחותי, אבל זה בכל זאת נחמד וזה עוזר לנו לפחד פחות. הבעיה מתחילה כשאני אומרת "יש חגורת בטיחות אז אפשר להשתולל".

אלה אנשים שאוהבים סיכון, שהמציאו את ה SSC הזה. הם המציאו אותו בשביל עצמם. הכל יחסי בחיים האלה. עם אנשים שחושבים שבטיחות היא אמיתית ולא יחסית יש לי חילוקי דעות פילוסופיים כה עמוקים שמראש לא אהיה איתם באינטראקציה הזאת ולכן אין לי בכלל בעיות בחיים.

הייתה לי בעיה של חוסר בחומר קריאה אבל גם זה הסתדר לאחרונה.
לפני 5 שנים
Grey / Green - זה לא כמו לומר "במטווח זה נוהגים בבטיחות מוחלטת בכלי ירי!" ומתגאים בזה שרוב הפציעות לא קטלניות?
לפני 5 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - תלוי בקהל שלך. אני חושבת שבפרסומת למטווח זה מה שיגידו. כדי למשוך את הצעירים, ת'יודע.
אבל אלה שיש להם מנוי שנתי למטווח מדברים על "אצלנו יורים בבטיחות!" והדגש הוא לא על בטיחות אלא על "אצלנו". כי ירי זה לא דבר בטיחותי ולכן כדי שלא יהיו לנו הרוגים כל שני וחמישי ונשלם המון על ביטוח, צריך כל הזמן לדבר על בטיחות ולרענן נהלי בטיחות ולחפור על כמה שחשוב בטיחות.
אני חושבת שבגלל זה קודחים פה כל כך הרבה על SSC. לא כי אנחנו חושבים שהכל סבבה, אלא כי אנחנו מפחדים שאם לא נזכיר את כללי הבטיחות כל כמה רגעים אז יקרה לנו משהו איום ונורא.

אפשר להגיד שזה הכל קשקוש כי אין באמת בטיחות בעולם, אבל אני סבבה עם בטיחות יחסית. וכשאני יושבת בבית וצופה בפרסומות למטווחים ושוקלת איפה לעשות מנוי, אני מעדיפה את המטווח עם הנהלים והבקרות והמיגון, מאשר שדה פתוח עם רובה ויונים.
לפני 5 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - עכשיו שאני חושבת על זה, אולי הייתי מעדיפה שדה.
אני חושבת שהאידאל שלי הוא השדה אבל עם נהלי בטיחות. הולכת למטווחים מוסדרים בשביל ללמוד נהלים ואז יוצאת לשדה ומנסה לא להרוג אף אחד.
נראה לי.
לפני 5 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - כן יצא לי קצת חופר, למען הסר ספק זה חד משמעית כי התגעגעתי אליך וממש התרגשתי לגלות שיש פוסטים חדשים בבלוג אז אני rambling.
לפני 5 שנים
Grey / Green - זה געגוע כל כך הדדי יולי!!!!
לפני 5 שנים
Kitty frank - תתחתן איתי?
לפני 5 שנים
Grey / Green - אם אבא שלך לוחץ אז כן.
לפני 5 שנים
Grey / Green - (ש' לא יכעס?)
לפני 5 שנים
Kitty frank - מי אמר שאני רוצה להתחתן איתך??
אני רק אשמח לדעת ש*אתה* רוצה להתחתן איתי.
בנים טיפשים.
לפני 5 שנים
Grey / Green - :)
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י