שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 5 שנים. 8 בנובמבר 2018 בשעה 12:15

בחיים לא איבדתי אדם קרוב אליי. בחיים לא ישבתי שבעה, או הרגשתי איך זה להתמודד עם מוות. בחודשים האחרונים ידעתי שהמצב שלו לא טוב, ועדיין, נמנעתי מלבקר. כי פחדתי, והעדפתי להכחיש. ואחרי כל הזמן, התביישתי מההתנהגות שלי. לאחרונה התחלתי לבקר, והבטחתי לעצמי שאבוא עוד, אמרתי שאצלם תמונה שלנו ביחד כי אין לי באמת תמונה עם סבא שלי. הבן אדם האהוב עליי בכל העולם הזה, אני נזכרת בתקופה שהוא עוד תפקד, ותמיד שאל אותי שאלות מעצבנות במתמטיקה על הספה, אבל נהנתי להצליח, ולהוכיח לו שאני חכמה. ולהרגיש כזאת. אני זוכרת שהוא לקח אותי לקניות בתור ילדה, ושירדנו במורד הגבעה ביחד כדי לקטוף תותים מהעץ. ואני מתביישת, שהתרחקתי. ועצובה שהוא לא יזכה לראות אותי חיילת. ועצובה שלא אזכה לראות אותו, עוד כמה זמן, לעולם.

איך אמורים לשחרר בן אדם שאוהב אותך ללא תנאים? איך אמורים לשחרר בן אדם כה טהור שאני לא יכולה לדמיין את החיים בלעדיו. ועדיין, אני מסוגלת לבכות קצת, ולשחרר. להמשיך בחיים כאילו כלום. ללבוש פרצוף רציני, להרכיב את משקפיי, ולהרגיש שוב כבן אדם ששום דבר לא יכול לשבור אותו. כי זה לא משנה, לו. שיננתי את המילים ״זה לא משפיע עליי״ במשך כל כך הרבה שנים כדי להתמודד עם מצבים קשים בחיי, לא בטוחה אם אני חזקה, או אטומה.

Seductive Promises - כל אחד נפרד בדרכו. משחרר בדרכו.
מותר גם להתפרק, או שלא. זו לא אטימות וגם לא נדרש חוזק.
הכל חוקי בענייני הרגש.
לפני 5 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - הכל חוקי בענייני הרגש.. לא ממש. אזור להרגיש דברים מסוימים בעוצמה. זה לפעמים יכול להוביל להרס, למשל. לפעמים למנוע מלהרגיש זו התרופה להחלפה, ולפעמים להפך, חייב לחוות את הרגש עד סופו כדי לשחרר
לפני 5 שנים
Seductive Promises - אני לא אדם רגיש במיוחד.
אבל הכל בהחלט חוקי. רגש שמוביל להרס הוא עדיין מה שמרגישים. התוצאה אולי לא רצןיה, אבל אסור להתעלם ממה שמרגישים.
אם מרגישים כל כך חזק שעלול להגמר בהרס , מבקשים לחלוק אותו עם מישהו.
לפני 5 שנים
Master Maor​(שולט){הפוכית} - עצוב. אין יום שלא נזכר בכל אלה שכבר לא עימי.
לפני 5 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - בחיים לא איבדתי מישהו.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י