שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מלוכלכות

לפני 5 שנים. 9 בנובמבר 2018 בשעה 12:20

תמיד הייתי חולם בהקיץ, שלא לומר פנטזיונר, שלא לומר חי בסרט. הרצון שלי לכסות את העולם במציאות מדומיינת היה תמיד במרכז דרכי המחשבה והתקשורת שלי. וכמו חולמים רבים אחרים, תמיד היתה לי ליבה קשה ומנוכרת מתחת לחיצוניות החולמנית. רצון כמוס לסדר את העולם בקטגוריות ברורות וחדות. התעקשות בוטה להפריד בין מציאות לבין דמיון.

והרי זו הפרדה שאינה מסתדרת עם הדרך האומנותית, המקצועית והרגשית בה בחרתי בחיי. כמעט כל בחירה שבחרתי - איך לעבוד, איך ללמוד, איך ליצור, איך להזדיין - אתגרה את יכולתי להכיל ולהקשיב ולהתמסר. שמתי את עצמי על קרקע לא יציבה לעיתים קרובות. והניסיונות שלי להיפתח לדרכי חשיבה שונות ומשונות הובילו לא אחת להתרסקות על דפנות הגולגולת הקשה שלי.

אי לכך, הולם מאוד שהדלת הבאה שלי בדרך לשיפור עצמי היא תעודה ממכון אבחון רפואי.

-------------------------------------------------------

התרגלתי להתייחס לסקס בשפה מיסטית, לחפש דרכו את הנשגב והבלתי ניתן להגדרה. בחרתי לקבל את נוכחותו המאיימת והמאתגרת בחיי, לתאר את עצמי בתוכו כנסחף בתוך גלים של כוחות יסודניים חסרי משוא פנים, ולסחוף איתי מאהבות לתוך הזרם האדיר. איכשהו, התחום הזה בחיי שקע כולו באוקיינוס של התת מודע. עם הזמן לא נותר בו זכר לאור הקר של המציאות. המאהבות רובן טבעו או נשטפו אל החוף.

כפי שקורה לעיתים בתורות מיסטיות איזוטריות, מתברר שהזרם האדיר אינו אלא הדם הפועם מאחורי אוזני שלי עצמי. הפרעת קשב. נוירולוגיה תקולה ותו לא. הדבר חתום ושמור במאגר נתונים ויש כדורים לזה. וכעת עלי לחזור אחורה ולשחזר את כל האינטראקציות הקטנות והגדולות ולפרש אותן מחדש. להבין את משמעותן של החדירות, הגמירות, הסימנים הכחולים, השיחות המלוכלכות, האתגרים הגופניים ומתיחת הגבולות במונחים הקשים והחדים של המציאות.

אחד הדימויים שהשתמשתי בו לא מעט כאן בבלוג הוא של סקס מרפא. זו תחושה מוכרת שניסחתי לא מכבר במילים: כשגוף ונפש מתמסרים אלי ללא סייג אני מוצא את עצמי מסוגל למעשים אדירים, כמו גיבור על המגלה את כוחותיו בשעת משבר, ולאחר מכן נותר סחוט ומרוקן מחשק ומאנרגיה. אלה שני מצבים המרגישים לי כמו טרנספורמציה גופנית טוטאלית. זו נחמה לא מבוטלת לקרוא שסקס זו אחת הדרכים של הלוקים בהפרעת קשב קשה "לכבות" את המוח לזמן מה. "התנהגות היפר מינית". בסך הכל המוח שלי שמבקש להיות ממוקד לזמן מה במשימה אחת, מעשה אינטנסיבי מתמשך שלאחריו יוכל להירגע קצת, לשם שינוי. רפואה לנוירונים דואבים.

מענטז​(אחר) - כתבת יפה
סקס אכן הוא כלי לריפוי
מעבר לשאר הדברים שהוא
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י