צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני ואני.

לא נעה היכן שהרוח נושבת
לפני 5 שנים. 1 בדצמבר 2018 בשעה 6:34

גברים אוהבים ציצי, עד כדי כך שזה גורם להם להתנהג כמו תינוקות עם געגוע מטריד לתקופת הינקות. ניתן להתייחס לאובססיות של גברים עם השדיים לצורך במוצץ. זה אחד האיברים הנשיים שהכי מעניינים גברים מבחינה ויזואלית ואינסטרומנטלית גם יחד. גם נשים עוסקות בהם רבות, ורואות בהם סמל לנשיותן. פעם אחת אני רוצה להיות גבר רק לשעה אחת , להיכנס לראש שלהם באופן מוחלט ולבדוק למה ומה בדיוק הם מוצאים בציצי הזה שהם כל כך מחוברים אליו, מצד שני אפשר גם להבין אותם שדיים הן אחד(שני) הדברים היותר נעימים לשחק איתם בגוף האנושי. אין לנו עוד הרבה איברים כל כך רכים, גמישים ונעימים למגע, ושאין בהם אף גרם אחד של תוקפנות, נוקשות, או יכולת להזיק. גברים רואים ציצים באופן שונה לגמרי מנשים, וכדאי לנשים לקבל אל זה כאקסיומה. פרויד אמר שכל הגברים רוצים לחזור לרחם - בלי ספק הם עוברים בדרך לשם את שלב העולל היונק. יש הטוענים כי החזה הוא תוצר לוואי אבולוציוני שנועד לשדל גברים. זהו השלל הקדמי שגברים נהנים להגדיר את מבטו כאשר לא מהופנט על ידי התחת. 
לפיכך מסתבר כי אם לכלבים היה שלל שכזה על הבטן שלהם הם עשויים להחליף בין תנוחה מיסיונרית doggystyle. השפעתו של הפרונט המתפרץ על רוב הגברים שבוהים בו תוך כדי שיחה איתך כאילו דברייך שוליים ושדייך הם מרכז העניינים – ממוגנטים בעל כורחם אל מוקד המשיכה המרהיב הזה ששולח את דמיונם להפלגה מפתה בה הם ממששים, מועכים, צובטים ומתפלשים. גברים מעריצים את הזוג המלכותי בכל צורה ומרקם - לא משנה אם הציצים שטוחים, עגולים, אליפטיים, שפיציים, עומדים, גדולים, קטנים, נשפכים לצדדים, נפולים, ענקיים, בינוניים, דומים לפומלות או משולים לחצאי משמש, מוצקים או רכים,
זקופים או נפולים, בעלי עטרה בהירה או כהה, חתומים בפטמות זקורות או שקועות, פוזלים לצדדים או ממוקדי מבט – ובלבד שיוכלו לינוק, ללקק, להתפלש וללוש בידיים מיומנות ובהנאה את הצעצוע הרך עם כפתור ההפעלה הנוקשה בפסגתו. בזכות הנטייה התינוקית של גברים לרצות לחזור לרחם, ובהיעדר כל יכולת ממשית לעשות זאת (חוץ מאשר באמצעות קצה השפיץ) - הם מסתפקים בציצי. לכן, ציצי גדול/קטן הוא נכס שאין לזלזל בו.

אני  בכלל לא אשה של ציצים. עם כל הכבוד (ויש כבוד) יש גברים שנטפלים לאיבר הזה כאילו מדובר בדה זה וו בו אתם חוזרים לינקותכם. גם אם אתה מחשיב את עצמך כשד בתחום השדיים כדאי שתזכור שיש איברים אחרים שלא כדאי להזניח.  אני אשה של תחת. אני מעדיפה שישחקו לי בישבן מאשר בציצי.

Skyfall​(שולט) - אינטרפרטציה יפה לדבריו של פרויד. אהבתי. פוסט יפה שעשוי לתת לגבר פרספקטיבה מהסתכלות נשית על גברים שמסתכלים על נשים.
אגב, אני לא גבר של ציצי. מחפש איבר אחר לגמרי.

לפני 5 שנים
מקסימום​(שולט) - Buttman for ever!!
נעים לשמוע שגם את בעניין :)
לפני 5 שנים
מלקק ויונק חזק​(אחר) - אני תמיד אמרתי שאסור להזניח אברים אחרים בגוף האישה
האישה היא יצירת אומנות ופיתוי שלם עבורנו.
לפני 5 שנים
אביב נעורים - אני איש של תחת , והזכרת כאן דוגמאות קשות של ציצי שרק חובבי ביזאר אוהבים .
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י