ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 5 שנים. 12 בדצמבר 2018 בשעה 20:18

אחרית דבר.

כשהתחלתי לכתוב בבלוג, זה היה רק על חוויות אישיות. ב-24 חודשים שאני פה סיפרתי על כשמונה סשנים שזכיתי להישלט בהם על ידי ליידי, השולטת שפגשתי באתר אמת-או-חובה בדס"מי (קישור בפרופיל), ושפרוסים על פני 24 פרסומים. אני לא עומד בקצב של המציאות. על המחשב שמורים לי כל הסרטונים, התמונות, וההודעות שעברו בינינו במהלך ובינות 24 סשנים שלמים.

מה אני אגיד.. אני לא סופר. מה שחשבתי שיתפוס עיניים, יביא תגובות, יצחיק ויחרמן ומה לא, עשה את זה בשבילי אבל לא המריא הלאה וסחף אחרים כמו שחשבתי שיקרה בהתחלה. או שאני כן סופר? פשוט נכנסתי בסטטיסטיקה של אלו שניסו ולא הצליחו (כל כך 😏).

בסיום הפוסט האחרון מהסשן השמיני, זה שנכתב לפני ארבעה חודשים, כתבתי "המשך יבוא". היום שיניתי את זה. לא מוצא טעם בלרדוף אחרי הזנב של עצמי כשאני יכול פשוט להמשיך ולכשכש בו בכל פעם נוספת כשליידי ואני מבלים בפרטיות. דווקא מפרסומים אחרים בבלוג, ומכתיבה בפורום, ומיציאה למאנצ'ים ולמסיבות הצלחתי לשים את היד על הדופק של הקהילה שהיתה זרה עבורי. גם אם אני לא פעיל במיוחד, אני מקשיב באדיקות.

עכשיו לכו תדעו, אולי עוד שנתיים ייהפך הפור וייתחננו שאמשיך לכתוב. עד אז זה פוסט נעילה לסוגה הזו. אני עקרונית נגד השמדה של פוסטים ישנים אז אלו יישארו במקומם. הגיע הזמן לפתוח דף חדש בו אני אשתדל להתפתח ולהיפתח עוד יותר. בגלל שבכל זאת אני אוהב סדר, ובגלל שתמיד רציתי לעשות את זה קודם, מצ"ב רשימת קישורים שהיא מעין תוכן עניינים לכל אותם פוסטים:

  1. סשן ראשון- על כל מיני.
  2. סשן שני- על הברזלים.
  3. סשן רביעי- על קצה הכפפה.
  4. סשן חמישי- על שתי טבעות ושני חורים.
  5. שיעורי בית- על פרוייקט מסלול.
  6. סשן שישי- על קופצים רוקדים.
  7. סשן שביעי- על יחיד סגולה.
  8. סשן שמיני- על 8bit.
  9. אחרית דבר. (-ועל מעגליות)

סוף ספר ראשון.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י