סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 5 שנים. 17 בדצמבר 2018 בשעה 20:06

לפני כמה ימים סיפרתי בפורום ובבלוג שאני מסריט את הסשנים שלי. התגובה הראשונה לפרסום בבלוג הייתה "איפה הקישורים לסרטונים?", וזה העלה לי בראש כמה שאלות אותן שיתפתי בפורום בקישור הנ"ל. אחרי 500~ צפיות בפוסט ויציאה שלו מהחמישייה הפותחת הגיע הזמן לסיכום ביניים.

הנה הדברים כפי שחשבתי עליהם

♦ האם יש כאן חברים שהעלו סרטונים שלהם לאתרי פורנו או רשתות חברתיות בדס"מיות?

כן! שלושה ענו בחיוב, נשלטת ,שולט, ושולטת. מהשיחה איתם הבנתי שפספסתי קהל שלם של פטישיסטיים לפומביות. חוץ מסרטונים הם גם נהגו לשדר בלייב, עוד צד טכנולוגי שלא חשבתי עליו בכלל למרות שאני מכיר אותה, שוב, מהמקצוענים שזו עבודתם לפתוח חדר צ'ט ולהזדיין/להתחרמן תמורת 'תרומות'.

עכשיו תשמעו ממני, הנשלט. את הסרטונים מהסשנים עם ליידי לא שיתפתי מעולם, אבל כן העלתי סרטון לרשת חברתית אחרת. זה היה אחרי שהעלתי לכלוב כ-30 תמונות, ועוד כמה מאות באתר שמאפשר שיתוף 1:1 ושכתבתי עליו פה. הסרטון ההוא נועד לעיניים של איש אחד בלבד, צולם במיוחד, וככל שאני יודע הוא לא נכנס אליו מעולם. משהו פומבי לחלוטין לא עשיתי.

אז יש לנו את כל ארבעת הפילוחים הגדולים שהרימו יד. אין לנו אף אחד שסיפר על שיתוף לאתר פורנו בין אם קטן ונישתי או ענק ומוביל. פורנו היא מילה רבת משקל. הרבה קהל גולש בהם, וזו בעייה שדורשת יותר צעדיי מניעה לשמירה על פרטיות. החשש שזה יגיע איכשהו לזוג עיניים מזהות ממשי ואי אפשר להתעלם ממנו. באופן אישי אני מאמין שתוך דור הפתיחות של הצעירים יותר לצילום ושיתוף וידאו אולי תגרום להם לחצות את הקווים ולשתף גם באתרי הזימה. נכון שבמדינה קטנה וקהילה קטנה גילוי קטן של סרטון כזה יכול לעורר גלים גדולים וזו בעייה שלא תעבור. האמונה שלי באה מתוך נקודת מבט גלובלית. אנשים מחפשים את התשומת לב וכאן יש הצד השני של המטבע- כוכב סרטון ביתי הוא עדיין כוכב. יכול להיות שאותם אנשים דווקא כן מעלים סרטונים ורק לא משתפים אותנו מהסיבות שצוינו קודם.

 ▲▼▲▼▲▼▲

♦ האם עכשיו כשהנושא פתוח לדיון, הייתם שוקלים לעשות זאת בעצמכם? ואם היתה לכם יכולת לפרסם סרטון כאן בכלוב או באתר אחר, הייתם מנצלים אותה?
ככל שזה נוגע אליי, אם הייתי מפיק סרטון מראש בידיעה שאני הולך להעלות אותו לרשת ציבורית אז הוא היה נראה אחרת לחלוטין ממה שכבר צולם. שיקולי פרטיות, הרכבת הסט, כתיבת תסריט צילום, ציוד צילום איכותי יותר ממצלמת טלפון, יכולת עריכת וידאו, בחירת אתר מתאים ויצירת פרופיל נוסף... כל אלו ועוד צריכים לקבל מענה. יש מה לשקול, אבל הכול אפשרי.

לגבי הכלוב? ראינו שנכנסו הקלטות קוליות בשנה האחרונה ושמשתמשים ביכולת הזו לא מעט חברים. אולי וידאו גם יגיע יום אחד. יש אתר בדס"מי ישראלי אחר שמאפשר העלאת סרטונים אבל רובם המוחלט הוא קליפים גנובים, לא הפקות ביתיות. אם היתה לי את האפשרות, הייתי שוקל אותה משל דירה להשכיר- כל עוד נעימים השכנים בעיניי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י